1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Om vrijdag om 13:30 nog aan economie te beginnen is ook niet ideaal. Heb echt geen idee hoe wiskunde vandaag is gegaan, hoop iig dat ik die 6,5 haal voor m'n 7.
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde was wel te doen, Economie 13:30 is echt killing maaarja heb daarna die avond meteen gala dus kan dan alles lekker wegzuipen :)
     
  3. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb tussen 6,3 en 7,0 voor frans. Eingelijk altijd tussen de 6 en 7 gehad, dus hoop op een N-term dat ik op een 6,9 uit kom, dan blijf ik een 8 staan. Anders wordt het helaas een 7, maarja, de wereld vergaat gelukkig niet bij een 7 voor frans op je eindlijst 8)
     
  4. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen aardrijkskunde. Wat een schijtvak is dat, zeg. Ben na wiskunde a ook mentaal opgehouden met de examens.
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd!, ik heb bij het LAKS ook maar ff een berichtje achtergelaten. Er was gewoon Ziekjes Veel Tekst.

    Represent.
    :cool:
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk trouwens dat de examens waarbij ik vantevoren thuis nog even had gegamed allemaal veel beter gingen dan die waarbij ik dat niet deed. :)
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan goed kloppen, heb ik ook. Meeste examens ging ik gewoon voor ik naar school ging even rustig uurtje een serie kijken ofzo. Begin je veel relaxter aan je examen.:)
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    kan ook komen omdat je van te voren wist dat dat kut examens zouden worden dus heb je die avond/dag/week daarvoor meer geleerd :b:
     
  9. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die vanmiddag Engels vwo hebben:

    Ik kwam net op Fok deze powerpoint tegen. Staan wat verschillende oplosstrategieën, algemene tips en belangrijke signaalwoorden e.d. in. Ik lees het in ieder geval even door. Verder heb ik er helemaal nog niks aan gedaan (op twee oefenexamens in de klas na), dus misschien kan het wat helpen.
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Engels was easy, was na een uur en een kwartier al klaar.:+
    Heb mijn antwoorden ook op kladblad geschreven en meegenomen, dus om half 5 even nakijken.
     
  11. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook na 2 uur al klaar. Ik ben nu klaar al met al mijn examens !! Ik ga me de komende weken helemaal klem zuipen.
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky you.. Ik heb morgen nog Biologie, als ik daar een 5 of hoger voor haal ben ik zo goed als geslaagd, als ik lager als een 5 haal waarschijnlijk gezakt.:'-(
    Nu nog even hard leren en dan morgenmiddag beginnen met zuipen.
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Engels was een piece of cake. Nu Latijn en Bio nog blegh. Mijn enige dag met 2 toetsen, ook gelijk de laatste dag.
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Engels ging wel redelijk denk, kan dat nooit zo goed zeggen. Straks maar even antwoorden checken!
     
  15. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Engels was makkelijk, zo inderdaad maar even mijn punten tellen. Morgen nog Latijn:x

    Vraag 4 van het natuurkunde-examen wordt trouwens voor iedereen goed gerekend. Dat was die vraag van "wat is het verschil tussen zonlicht en licht uit de buis?". Die had ik nou juist goed, laten ze vraag 6 maar eens voor iedereen goedrekenen...
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja las het ook al, in ieder geval 2 punten dus.:+
    Edit: Vreemde vraag inderdaad die vraag 6, had ik ook fout..
    Nu ik er nog eens naar kijk vind ik het nog steeds raar, als hij net buiten het zonnestelsel is is de snelheid al 2.6 terwijl hij nog een enorme weg te gaan heeft, dus dan kan de snelheid toch alleen maar groter worden?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vakantie _O_

    Engels ging wel goed inderdaad, zo eventjes nakijken. Ben toch wel benieuwd.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    42 punten voor Engels van de 53. Kom uit op een 8.1 met norm 1, hoop op een iets hogere norm want met een 8.3 sta ik een 8.:cool:
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ongeveer 43/44 punten gescoord. Een 8 voor Engels op mijn eindlijst dus:)
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Engels ging ook wel lekker vandaag. Echt vaag, ik heb voor zowel Duits als Engels een examen van 2010 gemaakt, haalde ik net amper een 6.

    Zit nu zeker aan 7/8.

    Btw, iemand vandaag AK gehad? Geen een vraag over platentektoniek, dat hebben wij constant lopen oefenen XD.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011

Deel Deze Pagina