[Aarde] Hoelang denk jij dat de mens het volhoud?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nicotjeh., 24 mei 2003.

1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik denk zelf dat de aarde het niet lang meer volhoud voor ons (mensen) ik bedoel broeikaseffect, het water wat ga stijgen daardoor, meschien komen er wel nieuwe ijstijden enz,,,
    ik durf zelfs al te zeggen haal de mens het nog over 200 jaar!

Hoe denken jullie hierover?

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    nou en dan is halo 2 toch al uit

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Nu snap ik het waarom je je eigen Nurd noem.

4. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er nou nooi echt over na, maar ik denk dat de aarde nog wel een tijdje mee gaat. Ik bedoel, de aarde heeft al heel veel te verdragen gehad. Vroeger was men veel slechter voor het milieu. We gaan er nu allemaal rekening mee houden, dus misschien word het langzaam alleen maar beter. Of het kan ook zo zijn, dat we over een tijd de technologie hebben, om bijv de lucht weer schoon te maken ofzo.
    Maarja, laten we hopen dat het goed komt, want ik wil geen
    über kleinkinderen om ze een ramp mee te laten maken

5. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die tijd leven wij toch niet meer, dus waar meken we ons druk om. Maar ik denk wel dat het einde dichtbij is, maar 200 jaar lijkt me een beetje snel, maar als we zo door gaan zou het toch best eens kunnen. Dat is wel jammer voor de generaties na ons met de xbox 8

6. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik maak me er echt druk om,
    eigelijk moet ik dat niet doen ik ben nu 13 bijna 14
    ik ga me er gewoon door rot voelen,
    netzo als het gevoel hebben van als ik nou oud ben loop ik daar moeilijk rond in een bejaardetehuis en het is helemaal naar om over te dood te praten ik hoop ook echt dat iets hier na is, het hoefd voormij geen eens een hemel te wezen ofzo maar gewoon nieuw herboren te worden ofzo 200 jaar later zegmaar, maarja dat is weer een andere verhaal ik zal jullie een voorbeeld geven ik spraak nog met me moeder over her broeikaseffect zij zegt dat ze er nu al echt verandering in zie komen ze zei zo vroeger toen ik netzo oud was als jij was er in de winter bakken vol met sneeuw ze ging zelf met de schaatsen naar school ik bedoel nu zie je dat niet meer.

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nee, en????
    is sneeuw nodig om te kunnen overleven???
    en dat hoeft trouwens echt niets met het broeikas effect te maken te hebben, er zijn altijd warmere en koudere periodes geweest, en dan heb ik t nog niet eens over ijstijden.....

ik vind het een belachelijke gedachte dat de mens de komende 200 jaar NIET haalt, vooral als je met iets als het broeikas-effect op de proppen komt.....wat me wel echter zorgen baart is dat de fosiele brandstoffen op beginnen te raken........maarja, dat zou opzich allemaal vervangen (moeten) kunnen worden door andere vormen(wind-, zonne- en vooral kern-energie)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat zoiets gewoon eens in de zoveel tijd gebeurt.
    Nu word de aardbol warm maar vroeger had je ook de ijstijd. Ik zou me er in iedergeval geen zorgen over maken. En als de aarde echt naar de klote gaat vinden we heus wel een manier om nog te kunnen leven...

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Aarde het langer uithoudt dan ikzelf...niks om me zorgen over te maken dus :)

10. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen de tijd dat het hier, op aarde, een grote vuilnisbelt wordt, zullen we toch op een andere planeet wonen.

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    "We're all gonna die!"
    "Get to lifepods!"
    8) 8) 8)
    yer, broeikaseffect is niet een probleem. Het warme weer van nu komt door een sterke zonnecyclus. Broeikaseffect is nog niet wetenschappelijk aangetoond. In verhouding met de natuuur stoot de mens vrij weinig CO2 uit. Relax. Al eeuwen lang wordt beweert dat de aarde ten onder gaat.

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik denk nog wel heel lang. De mens heeft ook een heleboel ijstijden overleeft, en die zijn wel iets erger dan het broeikaseffect :+. Ik gok dus zo'n.... 732 jaar. Ken er ook naast zitten.
    _O_.

13. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dat op een andere planeet wonen lijkt me moeilijk kunnen door de zwaartekracht op een andere planeet wat de mens niet lang zo kunnen accepteren. en als ze dat gaan doen zal je super zwak worden teminste als je op de aarde weer terug kom in lange tijd

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    waar de **** heb je t over......de zwaartekracht verschilt per planeet, dus kunnen mensen niet tegen de zwaartekracht op een bepaalde planeet, gaan ze naar een andere...

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Het is algemeen bekend dat de aarde over ongeveer 5000 jaar(!! das niet veel!!) een ijstijd zal krijgen. Die ijstijd zal ongeveer 25000 jaar duren. Daarna zal er weer leven komen, waarschijnlijk mensen(weer).

De kans dat er een meteoriet in zal slaan is zeer klein.(hoe klein in percentage weet ik zo even niet maar ik kan het anderz wel fftjes opzoeken:D )

En over het broeikaseffect is ook bekend dat op veel plaatsen in Alaska en sommige stukken van de Zuidpool er juist grote stukken ijs (weer) bijkomen.

En over vervuiling; don't worry, er zijn on this very moment al van verschillende merken(BMW, Toyota, General Motors, Opel, Ford) brandstofcel -auto's waar niet meer als een paar druppels water uit de uitlaat komen! Alleen is de maatschappij er nog niet klaar voor, bovendien zijn die hightech auto's nog veel te duur.
    (trouwens, die van General Motors, die Hy-wire, is er nog maar 1 van op de hele aardbol. en wordt volledig zonder gaspedalen en dergelijke bestuurt en loopt op zuurstof, waterstof en elektriciteit)

dik verhaal......:)

16. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Of we gaan in ruimtestations wonen, kunnen we zelf de zwaartekracht creëren.

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    hehe Ook lid van de kijk? en Ford is een onderdeel van GM

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Of gaan leven als de Fifht emelent of hoe je dat ook schrijf
    in van die hoge flats :)

19. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in de begin jaren tachtig maakten we ons al heel druk om dat onderwerp.
    Teveel CFk's die naar de dampkring onderweg was en nog steeds is trouwens.
    De bom wie drukt het eerst op het rode knopje Amerika of Russia.
    Het zijn allemaal dingen waar je in je eentje weinig aan kunt veranderen.
    Je kunt natuurlijk miliebewuster gaan leven en daarmee je deel aan een behoud van de aarde leveren.
    Ik zou me er voor de rest maar niet teveel druk over maken want een oude romein zei al eens "pluk de dag" en dat gaat nu nog net zoveel op als toen.
    Oh en de aarde houdt waarschijnlijk langer stand als de mens maar ik denk dat we nog wel even de tijd hebben.
    Maak vooral plannen in de toekomst.(de verre toekomst)

20. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik denk is dat er veel meer mensen vroeger dood gaan dus niet door ouderdom maar door ziekte. Als de mensheid zo snel blijft doorgroeien en blijven vervuilen... op een andere planeet zie ik de mens nog niet leven, er ijn zoveel dingen die dat tegenhouden, de lucht zwaartekracht, dag-nacht, grondstoffen...

Deel Deze Pagina