1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    dahouseman: zou voorwiel ook zeker doen!
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    eensch met sjorrit
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    @dahouseman: Klinkt zeer vet!
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt idd als een leuke tijdsbesteding.

    Wat dat schroefje betreft, misschien heeft een Motoport of Suzuki dealer wat voor je liggen?
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo, pech heeft me weer eens toegeslagen.
    Kan op zoek naar een nieuw koplamp unit (ervanuit gaande dat je niet enkel het glas kan krijgen). Wordt tweedehands opzoeken en hopen dat het niet te veel gaat kosten.
    Zit nu wat transparante tape overheen om kier van stuk ontbrekend glas af te dichten.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Steen door heen geslagen of wat is er gebeurt?

    Net een suzuki dealer gebeld over mijn schroefje dat ik kwijt ben en moet van de week eens langs komen. Hij dacht er wel aan te kunnen komen. :D
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eigen, knullige fout.
    Reed zondag bij mn ouders weg. Op de afrit stond een container (al langere tijd, deze stond hoogstens wat meer naar links). Ik rijd de afrit af, krap om de container, bochtje naar rechts. Op de weg naast de container valt de bike naar rechts (nog niet helemaal duidelijk waarom precies, wellicht bochtje te krap genomen). Stond nog wel even op mn rechtervoet, maar bike was niet meer overeind te houden, dus die lag toen op zn zij, voorkant kwam blijkbaar tegen de container aan, aangezien er wat krassen op kuipruitje zijn gekomen, wat glas uit koplamp afgebroken en glaasje van pinker kapot. Ouders kwamen er gelijk aan om bike weer overeind te zetten. Weer even oprit opgereden om glaasje pinker te vervangen (had nog reserve bij mn ouders) en met transparante tape koplamp even afgedicht waar wat glas ontbreekt.
    Had echt iets van 'F*ck, heb ik weer'. Best zuur zo voor mn ouders (met container ertussen), maar had wel voordeel dat bike gelijk overeind getild kon worden en knipper glaasje is vervangen. Paar krassen erbij boeien me niet zo, zaten er toch wel op aan de rechterzijde.
    Nu dus alleen goedkoop glas of complete (2dehands) koplamp unit zien te scoren. Transparante tape is ook niet echt fraai. Wellicht van de zomer 2de hands rechterkuipdeel bestellen en kuipdelen opschuren, wat bijwerken en rood of zwart spuiten.

    Edit:
    2dehands voor ca 100 euro, duur geintje.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2011
  8. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0


    Wel op 1080p HD kijken hé :D
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat was daar de uitslag van? *)
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Jullie weten vast wel hoe dit zit;
    Heb een brommer, heb 'm moeten verzekeren maar wil 'm verkopen.

    Heb echter geen papieren niks meer aangezien die al langer een jaar stil staat, maar beetje zonder van verzekering ook al schors je kost nog geld.

    Hoe moet ik dat regelen met de verzekering? Ik verkoop hem aan iemand en dan?
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe wil je een brommer verkopen zonder papieren? ....

    Normaal als je hem uit de verzekering wilt halen dan stuur of breng je het overschrijfbewijs en dan haalt jou verzekering hem eruit. Je had ook je verzekeringsmaatschappij kunnen bellen voor deze vraag.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zondag 10+ dagen naar Italia... Dolomiti...

    Daarna een korte repo... (met film)

    Ciao!
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    met de motor neem ik aan? :+
    Wel een eind rijden zeg, of heb je een aanhanger/trein?
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een BMW.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Have fun!
    Gaat vast wel goedkomen.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het leuk dat je me helpt maar het is maar een vraag hoor.... je hoeft 'm niet te beantwoorden. 8)
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    FF mezelf quoten van MF.


    Beumah schreef op 20 mei 2011 @ 22:39:
    Heb al gehoord dat ik gewoon moet schuren en spuiten. Nou heb ik net bij de Gamma van Motip hittebestendige verf gehaald en ben ik een beetje aan het schuren geweest. Alleen lijkt het me veel makkelijker om te doen als ik heel me radiator eraf kan halen. Is dit een beetje makkelijk te doen. Of moet een noob als mij er gewoon vanaf blijven?
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gewoon er af halen, is niets speciaals aan :) Succes!
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mis je?

    Papieren van huidige verzekering is geen probleem als die weg zijn.

    Tegenwoordig hoort er volgens mij wel een kentekenbewijs bij een brommer. Als je die niet hebt kan je niet verkopen. (onmogelijk over te schrijven op andere naam zonder.)

    Wil je nieuwe kenteken papieren, dan moet je de rwd bellen ;).
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja gaat te gek worden. Bedankt. Heb ook voor de gelegenheid een beetje retro leren jas gehaald bij de Leertent in Adam. Rijd natuurlijk helemaal lekker ipv grote textiele jas.

    Tank zit vol, koffers staan klaar, en de broodjes en twixen liggen te wachten. We zijn heel wat van plan maar er gaat een Contour HD en een spiegelreflex mee voor een leuk reisverslag na afloop. Zal wel een stukje op Youtube zetten oid.

    Heb er weken naar uit gekeken, heerlijk die voorpret, maar morgen gaat het dan echt beginnen. Een van de leukste tijden van het jaar!
     

Deel Deze Pagina