Kan je die filmpjes nog ergens zien op internet? Want ik heb Gammo weer gemist. Ik mis het elke keer. Er was een herhaling op dinsdag middernacht ofzo tog?
ik heb het net ook gezien.. ook Half life 2... de soort granatjes waarmee je bugs kan oproepen echt stoer..
Zooo Halo 2 zag er vet strak uit......met die Ghost ff die tegenstanders er af kicken Vette gun ook trouwens .....
Jezus man, snap dan toch dat het er niet om gaat dat ze games hebben gespeeld, maar dat ze INFO verschaffen over games. Soms met commentaar en soms zonder.
Dus omdat MoJoo een filmpje al op de pc had gezien is Gammo slecht. Weet je hoeveel mensen dat of welk ander filmpje dan ook dus niet hebben gezien en dus blij zijn dat Gammo het uitzend. Moeten ze soms altijd rekening houden met wat jij wel of niet hebt gezien. Tsss...gelukkig zend GameKings nooit iets uit wat jij al hebt gezien of niet.
heb ik gezegt dat het slecht was nee hou je bek dan ikk had gewoon een nieuw filmpje verw8 dus ga maar met je balletjes spelen ofzo....
Vond MM3 ook wel tegenvallen. Veel pop-up, lelijke kartels en een haperende frame-rate. Halo 2 zag er goed uit, ,maar weer een binnenlevel....ik wil buitenlevels!!!
ik had het vandaag ook gezien, dus ook halo 2!!! met mijn 56k had ik geen zin om die grote trailer te downen dus dit was het eerste ingame van halo 2 wat ik gezien heb!! en het was prachtig, vette ikbendenaamkwijt-rifle, en dan die ghost actie!!! masterchief knalde ook een auto kapot waardoor een elite doodging, errrg vet. en ik vind het ook uber dat je met 2 pistolen tegelijk kan schieten
K had et ook gezien, wel een beetje raar vond ik dat ze vorige week het trots aankondigden dat et ervoor kwam en toen in de aflevering er zelf weinig over zeiden...PGR2 zag er ook wel goed uit voor dat beetje dat je kon zien. maar wat voor shooter zag ik nog meer bij die persconverentie, was et counterstrike???
@ Tha Mike: Jah, volgens mij waren dat beelden van Counter-Strike. Zag er wel goed uit vond ik! @ Bombermania: Dit was volgens mij een buitenlevel, want het was Earth City, en dat is buiten. Maar oke, het is niet zoals het level 'Halo' in Halo. *)
Ik vond het jammer dat ze alleen beelden van Soul Calibur II op de PS2 lieten zien. Ze zouden ook verschillende platformfragmenten kunnen mixen, zodat je ook weet hoe de xbox en gamecube specialcharacters eruit zien.
Ja, maar ze laten sowieso alleen maar multiplatform-games met beelden van de PS2 zien, terwijl die van de Xbox dan mooier zijn! *)