Gammo op V8

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 18 mei 2003.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die filmpjes nog ergens zien op internet? Want ik heb Gammo weer gemist. Ik mis het elke keer. Er was een herhaling op dinsdag middernacht ofzo tog?

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    ja rond half 11 s' avonds

3. Darkmoon

Darkmoon ROAAAR

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net ook gezien.. ook Half life 2... de soort granatjes waarmee je bugs kan oproepen echt stoer..

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat dat aan mij lag. Ik heb hem toch maar besteld bij gcshop.

5. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zooo Halo 2 zag er vet strak uit......met die Ghost ff die tegenstanders er af kicken8)

Vette gun ook trouwens:cool: .....

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jezus man, snap dan toch dat het er niet om gaat dat ze games hebben gespeeld, maar dat ze INFO verschaffen over games. Soms met commentaar en soms zonder.

7. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    man dat filmpje allang gezien op pc :mad:

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus omdat MoJoo een filmpje al op de pc had gezien is Gammo slecht. Weet je hoeveel mensen dat of welk ander filmpje dan ook dus niet hebben gezien en dus blij zijn dat Gammo het uitzend. Moeten ze soms altijd rekening houden met wat jij wel of niet hebt gezien. Tsss...gelukkig zend GameKings nooit iets uit wat jij al hebt gezien of niet.

9. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0

heb ik gezegt dat het slecht was nee hou je bek dan ikk had gewoon een nieuw filmpje verw8 dus ga maar met je balletjes spelen ofzo....

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus dit is positief bedoeld. |:- En een GK-fanboy is wel de laatste waar ik mijn bek voor dicht houdt.

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  11. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond MM3 ook wel tegenvallen. Veel pop-up, lelijke kartels en een haperende frame-rate. Halo 2 zag er goed uit, ,maar weer een binnenlevel....ik wil buitenlevels!!!

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het vandaag ook gezien, dus ook halo 2!!! met mijn 56k had ik geen zin om die grote trailer te downen dus dit was het eerste ingame van halo 2 wat ik gezien heb!!

en het was prachtig, vette ikbendenaamkwijt-rifle, en dan die ghost actie!!! masterchief knalde ook een auto kapot waardoor een elite doodging, errrg vet. en ik vind het ook uber dat je met 2 pistolen tegelijk kan schieten

13. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    K had et ook gezien, wel een beetje raar vond ik dat ze vorige week het trots aankondigden dat et ervoor kwam en toen in de aflevering er zelf weinig over zeiden...PGR2 zag er ook wel goed uit voor dat beetje dat je kon zien. maar wat voor shooter zag ik nog meer bij die persconverentie, was et counterstrike???

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    en denk jij dat ik me muil hou voor zoon batty boy

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Een beetje dimmen jongeman! :mad: Zulk gedrag wordt hier namelijk niet geaccepteerd!

16. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ Tha Mike: Jah, volgens mij waren dat beelden van Counter-Strike. Zag er wel goed uit vond ik!

@ Bombermania: Dit was volgens mij een buitenlevel, want het was Earth City, en dat is buiten. Maar oke, het is niet zoals het level 'Halo' in Halo. *)

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het was Half Life 2 :+

18. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Half Life 2 + Counterstrike

Beide spellen zagen erg lekker uit!!:);)

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond het jammer dat ze alleen beelden van Soul Calibur II op de PS2 lieten zien. Ze zouden ook verschillende platformfragmenten kunnen mixen, zodat je ook weet hoe de xbox en gamecube specialcharacters eruit zien.

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar ze laten sowieso alleen maar multiplatform-games met beelden van de PS2 zien, terwijl die van de Xbox dan mooier zijn! *)

Deel Deze Pagina