1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox-LE beschadigd bij aankoop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XaeroFuN, 22 mei 2003.

  1. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt echt volkomen gelijk, ik kan je echt wel 4 of 5 voorbeelden geven van dingen die ik bij de Dixons heb meegemaakt in Almelo, waarvan je echt zegt; dit kan gewoon niet.
    En als die lui niet cker van hun zaak zijn, dan verzinnen ze zomaar wat!..

    ok 1 voorbeeld; was paar maand geleden bij de Dixons, en wou zon kastje halen voor beter beeld en DTS, en die gast die daar werkt (best wel oude meneer, vast de onderdirecteur ofzo (dezelfde die me wijs wou maken dat alle xbox'en iets beschadigd zijn), beweerde dat je helemaal geen Dolby op je xbox kon krijgen!
    En maar volhouden he' die dude..
    Dus ik naar de Freerecordshop, daar een boekje v/d xbox opgehaald, terug gegaan naar de Dixons, boekje op de balie gelegd, met een pagina ervoor die over dolby digital ging!.. HA, was ie mooi ff uitgelult:)..

    Maargoed, Yi-Long, bedankt voor je uitgebreide post en support:)
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey succes er mee
     
  3. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    yooo mensen,

    net ff MS gebeld, in 't engels, wel irri maarjah..
    hij zei dat hij de wet hier in NL niet kent, dus niet weet ik hier mijn geld kan terugkrijgen.
    Later vroeg ie nog van; but I don't understand why you want your money back, ik zo uitleggen dat het niet anders kon aangezien ze geen LE's maar hadden, en dat ik er dan cker wel 1 ging halen bij 'n andere winkel, en dat ik al een normale xbox had etc etc, toen begreep ie et dus wel (dat ie met een fan te maken had:p)
    Maargoed, hij zei dus dat ik 't kon probere bij de manager of ik me geld kon terugkrijgen etc etc.
    En als dat niet wou, kon ik weer bellen en dan zou hij mij 'n lege doos toesturen met wat papierwerk erin, en dan kon ik mn xbox daarin doen, en dan opsturen via de TPGpost ofzow..
    maja dat duurt dan al met al 'n week dus, dus dan zou m'n xbox gerepareerd worden op MS's kosten, wel zo netjes:)..
    Maar heb gezegd dat ik maar 1st het zo probeer (gewoon nog 'n netjes vragen bij dixons met wat assistentie:)).

    lol ik 1st voordat ik MS ging bellen ff in kladblok aantekeningen maken van wat ik zou moeten zeggen etc:p.. maargoed..

    Ik ga trouwens morgen (zaterdag) na de Dixons omdat die dude die ik mee wil nemen pas morgen kan dus..
    Ik houd jullie op de hoogte:)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  4. Ik heb net even bij die LE van mij gekeken en die heeft het ook een beetje. Achter op de jewel is een stukje van 0,5 CM van de rand ook wit, maar het boeit me niet. Ik denk dat als je het echt zou willen MS er wel een nieuwe jewel voor je op kan zetten.
     
  5. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was ook het punt van die kerel van MS:),
    dat ik er een nieuwe op kon krijgen als ik dat dan wil he'..
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zeg je: ja, maar die in de vitrine heeft dat niet.. mag ik die dan hebben?

    of was die in de vitrine geen LE?
     
  7. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat was geen LE..
    tsjah, jammer he:)..
    maja, kga morge wel ff naar de dixons met iemand}:]
     
  8. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een bevestiging: MIJN XBOX WAS OOK SCHADELOOS TOEN IK HEM KOCHT!!!!
     
  9. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze je geen nieuwe willen geven, zeg je gewoon: ok, dan stap ik nu ff naar het politiebureau...

    Dan schijten ze toch en geven ze er toch wel een...
     
  10. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon geld terug punt uit, en die lui moeten er niet omheen draaien enzo.

    Zelf heb ik ook slechte ervaringen met Dixons
    hier een VB.

    Ik was dus een keer in de dixons en ik vroeg of ik een Gamecube spel kon terug brengen als ik het niet leuk vond, en toen zij zo'n man:"Nee dat kan niet want die kunnen gebrandt worden."

    Maar die spellen kunnen niet gebrandt worden.

    En nog een VB

    Ik ging een maand geleden met een vriend naar de dixons om BF 1942 te halen.
    M'n maat ging dus het spel pakken en toen hij het gekocht had gingen we weg.
    Toen we bij de fietsen waren keken we effe in het hoesje en toen zat The Road to Home erin.
    Dat is de uitbreiding van het spel, we gingen dus terug om het te ruilen en toen zag die man dat dus en toen zij hij dat ze het spel niet meer hadden, het spel zelf BF 1942.

    En die man wou toen het geld niet meer teruggeven en zij dat m'n vriend moest wachten tot ze het spel weer binnen hadden.

    En m'n vriend belde daarna dus telkens naar de dixons voor het spel, en pas na 2 weken hadden ze het weer.


    P.S. op mijn Xbox zat ook geen schade
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  11. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou als ze dat bij mij flikken zou ik gewoon zeggen: 'je geeft me NU m'n geld terug of ik loop deze winkel niet uit... zelfs niet met sluitingstijd!' En als 't dan sluitingstijd is, en je staat daar nog, moeten ze de politie inschakelen... en dan vallen hun door de mand!!!:D
     
  12. Vinamp

    Vinamp Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het nou afgelopen met je Xbox, heb je hem nog kunnen ruilen? :confused:
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Hij heeft Deko's advies opgevolgd en staat nu nog te wachten ;)
     
  14. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die is goed:D:D
    nee joh, ja tot mijn spijt had ik zelfs Zaterdag geen tijd om m'n xbox om te ruilen..
    ben wel met een kamaraad van mij een xbox gaan halen voor hem:)..
    en uiteraard Niet bij de dixons:):)..

    maja ga er maandag heen, komt wel goed, hoop ik:)

    (shit wou ik nog wat leuks\interesants vertellen, ben ik 't vergeten:confused:, naja, bewerk m'n post later wel:))...

    jullie horen nog van me!:)
     
  15. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje watje moet doen neem een paar dappere mannetjes mee naar de dixons, kijken als ze dan nog moeilijk doen gewoon ehm iemand die rond de 40 is meenemen....dan doen ze altijd minder moeilijk :p
     
  16. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alle winkels opgebeld hier in Almelo,
    en geen enkele had de LE meer!
    dus als ik me geld terug zou krijgen bij dixons (kon niet anders, want ze hadden geen LE's meer), dan moet ik de LE bestellen op 't inet ofzow, en daar heb ik geen zin in..
    duurt allemaal zo lang, gezeur met geld etc, plus verzendkosten enzo..
    Maar wat ik nu ga doen is;
    ik ga over 3 weken ofwat op vakantie, en dan laat ik MS een lege doos opsturen, stop ik m'n xboxLE erin, en drop die doos met alles bij de PTGpost (ofzo?:)), en die sturen hem op kosten van MS, naar MS..
    duss hoef dan nix extra te betalen, word dan gewoon gerepareerd door MS..
    en als ik terug kom van m'n vakantie heb ik m'n doosje moooi terug:9 :p

    Maargoed, allemaal harstikke bedankt voor jullie commetaar, ideën en steun en alles :D
    echt, Yi-Long, err0r, nielzo, XBOXLIVE!, DEKO, en de rest, THX:D
     
  17. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je 'm opstuurt krijg je niet alleen je XBox terug, maar krijg je ook nog een lekker warme XBox muts, CD-opbergmapje en last but not least.... een XBox sticker! :+
     
  18. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    meen je dat? of verzin je nu wat v/d grap?:confused::)
     
  19. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit hebben alle Xboxen.. ik heb het zelf ook bij mun eigen Xbox dit is gewoon het stukje waar dat rondje is losgeknipt! Ik had het net pas ontdekt...
    Mij irriteert het niet! Met gamen kijk je meestal naar je scherm en niet naar je xbox :+
     
  20. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, heb je wel deels gelijk in,
    maarjah, had deze toch wel xtra gehaald omdat ie LE is..
    had ook al n normale doos dus:)
    maja, als ik t gratis kan laten fixen door MS, why not?
     

Deel Deze Pagina