yooo mensen,
net ff MS gebeld, in 't engels, wel irri maarjah..
hij zei dat hij de wet hier in NL niet kent, dus niet weet ik hier mijn geld kan terugkrijgen.
Later vroeg ie nog van; but I don't understand why you want your money back, ik zo uitleggen dat het niet anders kon aangezien ze geen LE's maar hadden, en dat ik er dan cker wel 1 ging halen bij 'n andere winkel, en dat ik al een normale xbox had etc etc, toen begreep ie et dus wel (dat ie met een fan te maken had)
Maargoed, hij zei dus dat ik 't kon probere bij de manager of ik me geld kon terugkrijgen etc etc.
En als dat niet wou, kon ik weer bellen en dan zou hij mij 'n lege doos toesturen met wat papierwerk erin, en dan kon ik mn xbox daarin doen, en dan opsturen via de TPGpost ofzow..
maja dat duurt dan al met al 'n week dus, dus dan zou m'n xbox gerepareerd worden op MS's kosten, wel zo netjes..
Maar heb gezegd dat ik maar 1st het zo probeer (gewoon nog 'n netjes vragen bij dixons met wat assistentie).
lol ik 1st voordat ik MS ging bellen ff in kladblok aantekeningen maken van wat ik zou moeten zeggen etc.. maargoed..
Ik ga trouwens morgen (zaterdag) na de Dixons omdat die dude die ik mee wil nemen pas morgen kan dus..
Ik houd jullie op de hoogte
Laatst bewerkt: 23 mei 2003