1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb ook nog een her nodig, maar zit er niet echt over in.
    De onvoldoendes waren niet laag vijven voor NL, Maw(ongeloofelijk lage N-norm :mad:) en geschiedenis.
    Ik heb maar een 5.5 nodig voor geschiedenis om een voldoende te staan, als ik leer voor een zeven komt dat vast goed. Ik schrok trouwens wel toen de telefoon ging. De hele dag lang.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Toen ik 7jaar geleden begon aan mijn vwo had elke school in zoetermeer die havo/vwo aanbood een slagingspercentage boven de 95% in mijn examenjaar was het nog 93% op mijn school (voor vwo iets lager voor havo). Bij de school van mijn zusje is het inmiddels 61% voor vwo en zelfs 53% over alle divisies incl vmbo-t. Schandalig
     
  3. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke teleurgestelde ouders.

    Ik hoef vooralsnog niet naar het ROC gelukkig. Ik mag een van deze cijfers ophalen. Dus ipv een 5.2 of 5.1 moet ik het naar een 5.4 halen om te slagen. Een dikke her voor een halve vraag zou je zeggen, gezien ik dus eigenlijk maar 2 puntjes meer nodig heb 8)

    Naja, als het mijn ouders gelukkig maakt dan leef ik maar even als een kluizenaar. Ik knal gewoon door de herkansing heen. Kan ik volgende week nog even meefeesten met al mijn maten en de rest die wel geslaagd zijn :)

    Iemand tips trouwens voor een herkansing? De keus ligt tussen maatschappijwetenschappen (Massamedia, politiek en criminaliteit, Norm 1.6) en geschiedenis (vaderlandse geschiedenis en vietnamoorlog, Norm 0.1 :eek:). Blijkbaar ligt het me allebei niet echt :p Wat vinden jullie makkelijker om te leren?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik zou geschiedenis doen, maar dat is omdat mij dat ontzettend interesseert.
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou MAW doen, makkelijker te leren.. bij ons hielp het iig niet om lulverhalen bij GS te houden, kreeg je geen punten voor. En alles was bronnen, die zo ongeveer altijd multi interpretabel zijn. MaW is meer feitjes leren, en het juiste feitje opsommen bij de juiste vraag. Daarnaast kan je bij Maw altijd je gezond verstand gebruiken en daar kom je soms al ver mee, als je bij GS iets niet meer weet, dan ben je al fucked.

    Grats aan alle geslaagden btw, mensen die her's gaan doen, succes.

    Ben vorig jaar geslaagd, lijkt al een eeuw geleden..
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  6. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Yessssssss ben geslaagd. Iedereen in deze thread die geslaagd is nog gefeliciteerd!
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke. Ik denk dat je met Maatschappijwetenschappen meer kunt stampen, volgens mij is dat puur leren en vragen beantwoorden en dan red je het wel. Geschiedenis is altijd moeilijk, je moet veel info onthouden en dat toepassen op de bronnen die je erbij krijgt. Dus als begrijpend lezen niet echt jouw ding is, zou ik het niet doen. Aan puur leren heb je daar niet veel aan, omdat ze niet echt jaartallen ofzo gaan vragen.
    Succes in ieder geval! :)
     
  8. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Plus misschien staat een mooi cijfer van MAW wel beter op je lijst later, weet niet wat je hierna wilt doen?
     
  9. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zonet mijn cijferlijst opgehaald.

    Economie en Latijn heb ik echt een stuk beter gemaakt dan verwacht, waardoor ik voor allebei een punt hoger gescoord heb :eek: De rest was wel zoals ik verwacht had.

    Mijn eindlijstje is dan:

    Nederlands - 7
    Engels - 8
    Latijn - 8
    Wiskunde - 9
    Natuurkunde - 9
    Scheikunde - 9
    NLT - 9
    Economie - 9
    Combinatiecijfer - 9

    Echt sick :p
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat een lijst :eek: Congratz
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    En nu Nederlands nog ff herkansen om daar ook een 8 voor te staan? :+

    Nee maar echt een mooie lijst, 1 of the best i've ever seen!
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/8960929/Herkansen-voor-een-negen.ece

    Ben je een van deze gasten ofzo? Verslaafd aan leren haha. ;p
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Een bikkel hier is cum laude geslaagd en met 2 10'en op het VWO. Voor Wiskunde B en D, wat een baas. _O_
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    :eek:

    Wiskunde D is fucking makkelijk, maar B is fuckkkiing moeilijk 8).
     
  15. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Wiskunde C is het makkelijkst, daarna A B en dan D. Veel scholen heb niet eens wiskunde D.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Wiskunde D vond ik ook een stuk makkelijker dan B.
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Zo een heb ik er ook in de klas, maar dan met 10'en voor WiskundeB en Natuurkunde. WisD had hij ook, maar niet als examenvak ofzo.

    Heb zelf vandaag de herkansing voor Engels gemaakt, stond precies een 7,45 :mad: Ik heb het net nagekeken en heb het idee dat ik weer nét niet een 7,5 ga hebben dus dat is jammer. Maar ik heb natuurlijk niks te klagen :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jongen uit m'n klas had ook een 9,8 voor Wi B examen, kom ik aan met een 4. :+
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja hier ook, een vriend van me had een 9,9 op Wiskunde B ongeacht de N-term. Een ander had ook een 9,9 met dank aan de N-term. Ging de één de ander hard uitlachen :lol:
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Uitlaggen? :+
     

Deel Deze Pagina