1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Wasted Penguinz are overrated :lol:

    Defqon was weer tof! Ben nog steeds gesloopt van die camping, pre-party was echt goud maar met de afterparty trokken mijn benen het niet meer. Ben om 3u maar terug naar me tent gekeerd.
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh maar dat zie je goed, het over grote deel zonder camera staat ook stil. Alleen al vanwege het feit dat het te druk wordt en je de ruimte niet krijgt om te bewegen. Wij stonden het laatste uur redelijk vooraan bij de rechtse bar, maar zijn weggegaan daar omdat we niet konden bewegen. Helaas was achterin bij het begin van de heuvel het geluid bedroevend.

    Dit jaar hebben we bewust de main overgeslagen (op prophet na) omdat de sfeer daar totaal anders is als in de blue of op black. Daar is de sfeer en de interactie met het publiek zoveel beter. Deze editie vond ik gelukkig beter dan vorig jaar. Alleen jammer dat we nu dik 2 en half uur hebben lopen zoeken naar een vriend van ons....8). Al 4x op rij drama met naar huis gaan vanaf Defqon.
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de main linksvooraan gestaan op het begin van die heuvel en wat ging het daar los! We waren zelf met een groep van 16 man dus dan lijkt het al meer wat :9 Sfeer bij de black vond ik kut, blue was mij veels te druk. Bij het begin gezegt dat ik daar heen zou gaan maar uiteindelijk bij de main, black en purple gestaan!

    Einde is altijd kut met weggaan, beste is gewoon om 5/10 minuten eerder te vertrekken en lopend het vuurwerk te bekijken. Scheelt je echt een hoop moeite!
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    [yt]yabX5VMYLDw[/yt]

    :cool:
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70


    Pompen met die woofert.
     
  6. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0


    Mooi early hardstyle nummertje :9
     
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo afgelopen weekend Decibel geweest, was weer een mooi feestje! Dominator en Dance Valley ook nog meegemaakt!
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Q Base :)
    Wordt knallen!
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! Half 4 vertrekt onze bus! Zin in!
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    [yt]LfjsBAWp4p8[/yt]

    _O_
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben nooit echt van het hardcore thuis luisteren maar dit soort plaatjes vind ik wel fijn om thuis af te spellen. Heerlijk plaatje zeg :). Was dit nummer ook niet de afsluiter op de main bij defqon?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes :)
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn eerste hardstyle set gedraaid. De overgangen lopen niet allemaal even soepel, maar over het algemeen klinkt het wel aardig.

    Tracklist:

    Wasted Penguinz - Follow Your Dream
    Alpha2 - Kick Back
    D-Block and S-te-fan - Underground Tacticz
    Scope DJ - Stargazer
    Gunz For Hire - Evolution Complete
    Adaro - Hit You With The Bang Shit
    Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx)
    Psyko Punkz - Dreamer
    The Prophet - Forget About It
    S-Dee - Bamboozled
    Digital Punk and Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
    Digital Punk and Chris One - The Virus Spreads
    Nitrouz - Rhythm Of Our Hearts
    Ambassador Inc - Acoustic Detail
    Wildstylez - Into The Light
    Vorti and Zed - You
    The R3bels - Shade

    http://www15.zippyshare.com/v/67436954/file.html

    Mijn laatste feest is inmiddels alweer een tijd geleden, ik denk dat het X-Qlusive Holland is geweest. Nu wil ik met vrienden weer eens een feestje pakken, maar wat is tegenwoordig een aanrader? Thrillogy lijkt ons wel wat.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    thrillogy is sowieso vet, ben er nog nooit geweest maar vrienden van me gaan er dit jaar heen en vorig jaar hoorde ik goede dingen.. en qlimax maar die is al uitverkocht (and i am in :))

    gewoon even op de site van q-dance en b2s kijken (als je tenminste naar de grotere events wilt)
    en voor alle events ook de kleine hier
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu voor de 3de keer op rij naar Qlimax. 2 jaar geleden was super, maar vond vorig jaar zwaar tegenvallen. Hopelijk dit jaar weer wat beter geluid, en stage op de korte kant.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oeh, Thrillogy op m'n verjaardag.
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Thrillogy de zaterdag voor me tentamenweek :mad:
    Eerste tentamens van me opleiding wil ik wel ff knallen,,, dus denk geen Thrillogy
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hopelijk is Thrillogy de 20ste nog niet uitverkocht, dan pas geld om het te halen.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nooit gedacht dat ik hier ooit zou posten, maar goed. Ik heb er niet zo heel veel mee maar kwam net deze tegen en dit vind ik dan wel tof voor in de avond:


    Normaal is dit de muziek waarvan ik het niet erg vind als het gedraaid wordt maar wat ik niet snel zelf op zou zetten, maar dit is toch wel tof, net als bijvoorbeeld Doomed van hem en ook het spul van Noisecontrollers.

    De échte hardcore skip ik, maar dit soort Hardstyle vind ik best goed te doen. Nog aanraders m.b.t. dit "softe" spul? O-)
     

Deel Deze Pagina