1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoogerland valt wel op in deze eerste week :)

    En nu ook virtueel in de bolletjestrui \o/
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat Rabo het niet moet hebben van bij voorbaat kansloze ontsnappingen wat alleen leuk is voor de TV... Vacansoleil heeft dat wel nodig bijvoorbeeld. Ik zei toen dat ik daar wel meer van kan genieten ;).
    Recordtempo in de Tour btw.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vacansoleil maakt er tenminste wel een strijd van. Als je nooit in de aanval gaat dan ga je ook nooit winnen. Ik ben geen wielerkenner en ik snap niet waarom Gesink 8 knechten nodig heeft. Af en toe iemand in de aanval sturen kan ook geen kwaad volgens mij. Stel dat Gesink faalt, dan heeft Rabobank echt de meest waardeloze Tour gereden. Ik twijfel wel over de vorm van Gesink, ik heb niet het idee dat hij heel sterk is. En zo'n val van gisteren helpt ook niet.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Vluchten is ook niet alles. Met rappe ploegen als HTC en Garmin kom je nooit ver en speelt er veel geluk mee, wil je ook daadwerkelijk voor de overwinning sprinten.

    Gesink werd vorig jaar zesde in de Tour, wat een erg sterk optreden was. Ik snap daarom wel dat alles in dienst van Gesink staat.
     
  5. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu 2 keer materiaal pech :mad:
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Toen de uitzending begon was de voorsprong 11 minuten. Dat is ondertussen als sneeuw voor de zon verdwenen. Het begint wel saai te worden. Iedere etappe volgt hetzelfde stramien. Aan het begin is het even leuk, maar ik heb ondertussen wel zin in de bergen. Is wel leuk dat er steeds een Nederlander in de kopgroep zit, maar uiteindelijk word je toch binnen gehengeld door het peloton.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol slimme actie ;)
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ben net uit m'n favoriete wielrenpak gescheurd:+8) Das echt fucked, was een snelpak, die zitten zoo lekker.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Boom kan dat wel. Die zie ik ook nog wel aanvallen, maar pas nadat Gesink zijn klassement veilig gesteld is, of is verloren.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Klassement veilig gesteld 8). In de Tour kun je je klassement niet veilig stellen. Pas als je op Champs Elysees staat ben je veilig.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, uiteraard, maar als hij straks 10 minuten voorsprong heeft op zijn directe concurrenten (bij wijze van), kan ik mij wel voorstellen dat andere renners binnen de ploeg de ruimte krijgen om aan te vallen. Dat wil ik er alleen mee zeggen.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt. Bedoel je 10 minuten voorsprong in het klassement? Dan gaat er natuurlijk geen Raborenner ontsnappen, met het risico dat er een renner meegaat. Als Gesink in het geel rijdt, rijdt Rabo juist op kop in de hoop dat het een massasprint wordt. Dan ga je echt geen renner wegsturen 8).
     
  13. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mits er een ontsnapping is van een gevaarlijke tegenstander en Geskink kan niet direct aanhaken, (opstartproblemen van hem altijd), dan kan boom ofzo mee als springplank/om de snelheid er uit te halen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja maar dan gaat Boom dus zeker niet voor eigen succes, en niet in de aanval.
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor Hoogerland. :D
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja inderdaad. Vacansoleil onderneemt neemt wel actie. in tegenstelling tot rabo.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zoals gezegd, Rabo en Vacans zijn niet te vergelijken. Je gaat ook niet boos worden dat Vacansoleil niemand in de top 10 heeft rijden...
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha waarschijnlijk heeft hij er gewoon niet zoveel verstand van.
    Beetje jammer dat het steeds wordt onderbroken door nieuws van Twente, steeds hetzelfde filmpje. :emo:
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Nee dat is zo. Ik verwacht eigenlijk ook veel meer van rabo dan vacans.

    Of ligt dat aan mij?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kijk eens naar de ploegen die altijd meegaan met ontsnappingen.. Movistar, AG2R, Vacans, FDJ... Ploegen zónder echte kopman. Een Saxo renner zul je bv niet zo snel zien, die sparen hun krachten voor de Alpen als het klassement wordt bepaald. Tuurlijk verwacht je meer van Rabo, en dat is terecht, die gaan waarschijnlijk ook veel beter presteren. Maar het is nogal raar omdat na 5 vlakke etappes te zeggen dat Rabo niks presteerd. Alles gebeurd met een reden in de Tour.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina