1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar dan zit je weet met dat crappy BB.
    Hoe Android's autocorrect etc werkt is echt ideaal.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De qwerty toetsenborden lijken allemaal op elkaar, maar voelen altijd anders aan. Die van de ChaCha is bijvoorbeeld ook erg goed omdat de toetsen wat verder uit elkaar liggen. Het ziet er alleen weer voor geen meter uit.

    Als ik jou was zou ik gewoon even naar een telefoonwinkel gaan en wat modellen uitproberen. Probeer ook zeker de HTC sensation of Galaxy S2 uit. Daar typ je ook echt heel makkelijk mee ondanks dat het touchscreens zijn. En ik heb ook een hekel aan touchscreens, maar ik kan er erg makkelijk mee overweg op die telefoons.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een dillema, ik mag mijn telefoon abonnement verlengen en dus een nieuw toestel kiezen.
    Nu twijfel ik erg tussen de xperia play(mede door de game pad) en de samsung galaxy s2 mede omdat ik over de laatste heel erg veel goede verhalen hoor.
    Ik heb het helemaal niet zo op touchscreen en smartphones, voorheen had ik een omnia pro met een uitschuifbaar qwerty toestenbord echter werd dat toestel met de week langzamer.
    Vervolgens is er een keer nieuwe software op gegaan, dat ging een week goed en toen was het weer terug bij af.
    Toen besloten om een sim lock vrije nokia e72 te kopen, die ik tot op de dag van vandaag nog steeds gebruik (echter een prima toestel)
    Eigenlijk ben ik weer bang dat als ik voor de samsung gaat dat het weer het zelfde verhaal wordt als bij me vorige samsung (omnia pro).
    Dus als jullie een advies hebben, Graag!:thumbs:
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Xperia Play is natuurlijk wel een klasse lager dan de S2. Het is ook een veel goedkoper toestel natuurlijk. Heb er zelf regelmatig mee gespeeld en de games zijn wel leuk, maar niet echt bijzonder vind ik. Zou zelf voor de Samsung gaan, de Galaxy S2 is het snelste toestel op dit moment en bijzonder dun.
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk zou ik kiezen voor de samsung gs2, veel beter toestel t.o.v. de xperia play.
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reacties!
    Zelf had ik min of meer de knoop ook wel doorgehakt, uitijndelijk kun je met de S2 veel meer dan met de play.
    Ook ben ik bang dat ik 1 week de gamepad gebruik en het daarna links laat liggen en me ga ergeren aan de rest van de onnodige knoppen en gewicht.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, je kunt er goed op gamen (qua mobiele telefoons dan, maar niet echt hoge kwaliteit) dit is even leuk maar niet lang, en dan zit je toch weer aan een abbo vast.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een vraag!

    Mijn abonnement heeft afgelopen 4 juli zijn einddatum bereikt. Dit houdt in dat ik vanaf nu ieder moment het abonnement kan beëindigen met een opzegtermijn van 1 maand.

    Over enkele tijd, als de volgende iPhone uitkomt, wil ik mijn abonnement pas verlengen. Hoe gaat dit in zijn werk als ik dan wil overstappen van T-Mobile naar Vodafone? Uiteraard wil ik mijn 06 behouden. Kan ik direct bij Vodafone de iPhone meenemen? Of moet ik eerst mijn abonnement opzeggen, een maand wachten en dan verlengen?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens mij krijg je direct je iPhone mee, maar dat de bijgeleverde sim kaart nog niet geactiveerd is. Je kan dan nog die laatste maand je oude sim kaart in je nieuwe iPhone doen en wanneer hij een melding geeft dat de sim kaart het niet meer doet kan je die nieuwe sim kaart er in doen. Dit was bij mij tenminste zo.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nummer overzetten duurt wel enige tijd.
     
  11. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor het eerst via Itunes wat foto's vanaf mijn pc op mijn Iphone gezet. Nu staan deze 17 foto's onder 'Fotobibliotheek' en de 78 foto's die ik heb gemaakt onder 'Filmrol'. De foto's onder 'Filmrol' heb ik al op mijn pc gezet, gewoon via de computer met bestanden weergeven. Kan ik nu de foto's via 'Filmrol' handmatig van mijn Iphone verwijderen of is dit ook mogelijk met synchroniseren?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Via de iPhone zelf kun je ze gewoon handmatig verwijderen idd. Je kan ze stuk voor stuk selecteren (1 keer elke foto ff snel aanklikken) en daarna kun je ze dan in een keer verwijderen.
    Via synchroniseren verwijderen zal het niet gaan denk ik, want die 78 foto's hebben zeg maar niks met de pc te maken, maar met de iPhone omdat ze daar ook mee zijn gemaakt. Daarom staan ze ook in 'Filmrol'.
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Op mijn Galaxy S2 heb ik zo'n programma waarmee die een aantal foto's in een dia show voorbij laat gaan op 1 van mijn tabs. Heb ooit wat foto's geselecteerd die hier nu in meedraaien maar zou er graag meer bij plaatsen en eigenlijk ook weer een aantal verwijderen. Iemand enig idee hoe of hoe dit programma heet? Hij stond al op mijn telefoon dus het is iets wat ik heb gedownload..
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Alright. Jammere is alleen dat mijn 3GS geen micro-sim bevat en de volgende iPhone hoogstwaarschijnlijk wel. Dan moet ik die maar even laten knippen of iets dergelijks. :)
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je naar vodafone overstapt krijg je zo en zo een nieuwe simkaart.
    Daarnaast kan ik me niet voorstellen, dat als je bij tmobile blijft, dat ze je dan geen nieuwe simkaart geven.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kunt gewoon naar de winkel gaan en aangeven dat je nummerbehoud wil, dan wordt je contract bij T-Mobile automatisch opgezegd. Ook krijg je inderdaad een nieuwe simkaart mee van vodafone die je erin moet doen op het moment dat je nummer is overgezet.
    Het is bij Vodafone wel zo dat je je toestel niet direct mee krijgt, maar dat eerst het nummerbehoud goedgekeurd moet worden. Dit duurt meestal een dag of 3 en dan kun je je toestel komen ophalen.
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt:+
     
  18. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo iedereen,
    Ik heb een blackberry curv 8520.
    En ik heb er een zeer irritant probleem mee.
    Ik kon eerst zo veel filmpjes en fotos maken als ik wou en die op me blackberry opslaan.
    Nu kan ik opeens maar 10 fotos op mijn blackberry op slaan en 1 filmpje van 15 seconden maken.
    Weet iemand wat er aan de hand is/wat ik hier aan kan doen?
    Want het zwaar irritant.
    Alvast bedankt,
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Geheugen vol?
     
  20. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij geeft aan geheugen vol maar ik heb al mijn fotos en filmpjes en muziek en spelletjes verwijdert dus hij zou gewoon nog genoeg ruimte moeten hebben:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina