1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad, dan zal Kameni wel de eerste man zijn. Doni is nu weg bij Roma, maar volgens mij hebben ze nog Bogdan Lobont en Julio Sergio. Dat zijn ook prima keepers. Ik snap er btw niets meer van. Ik beschouw Stekelenburg als 1 van de beste keepers, maar niemand lijkt hem te willen hebben. Met alle respect voor Kameni, maar Stekelenburg lijkt me wel beter. Als ik me goed herinner stond Kameni niet eens in de basis bij Kameroen tijdens het WK.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het idee dat de Nederlanders Stekelenburg stukken beter vinden dan de rest van de wereld.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat raar is aangezien hij op die zwabberbal van Forlan na perfect heeft gekeept.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach ja , Nederlanders onderschatten ze graag en Portugezen hemelen ze nou eenmaal enorm op.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het idd ook nog steeds raar dat hij nog bij Ajax onder contract staat.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het ergst is nog dat er nog steeds een hoop Ajax supporters zijn die Stekelenburg niet goed genoeg vinden.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm gewoon overschat en echt geen wereldtop. That's all.
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hij is geen wereldtop, maar hij heeft i.m.o. genoeg laten zien om in ieder geval te tonen dat hij Ajax ontgroeid is. :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij is ook geen wereldtop, maar er zijn genoeg Europese subtoppers die zeker mindere keepers onder de lat hebben staan.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat denk ik ook. Maar aan de andere kant vind ik Stekel weer niet echt iemand die in Italië kan gedijen. Vraag me niet wát dat is, maar ik vind hem meer iemand voor Engeland of Duitsland.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Steek is sowieso beter dan Kameni. Sowieso neem ik keepers al niet meer serieus zodra ze met een lange broek spelen. :lol: Stekelenburg zou perfect passen bij clubs als Atleticó, Villareal, Valencia, Tottenham of Everton. Misschien zelfs Liverpool, maar die hebben op het moment al een aardige keeper. ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je gelijk in hebben. Steek lijkt als spelers veel op v/d Sar. Die kon zich in Italië ook helemaal niet waar maken.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Everton???

    Steek verdiend een top club. Hij hoort zeker bij de top 10/15 van beste doelmannen op dit moment.

    Ben alleen bang dat teams de gok niet durven te nemen. Maar als je kijkt wat voor keepers een Arsenal, tottenham, Roma, Valencia hebben zou ik zeggen sla jullie slag!

    Mooiste zou zijn dat steek blijft, alleen dan moet hij z'n contract langdurig verlengen. Wat denk niet dat vermeer nog een seizoen wil banken.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Engeland lijkt me trouwens ook niet echt iets voor hem. De man is bijna 2 meter maar heersen in de lucht heeft hij eigenlijk nooit tot in de puntjes beheerst. Dan moet je niet naar Engeland gaan waar de helft opportunistisch lange halen gauw thuis-voetbal speelt en per wedstrijd 30 hoge ballen in de 16 pompt.

    Duitsland of Spanje zou wel kunnen.
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooi stukje over de voetbalbeleving in Breda, komt uit de papieren VI:

    Ongeremde Bourgondiërs. Dat is het beeld dat wij onszelf als NAC-supporters graag voorhouden. Maar als we de buitenwacht mogen geloven, zitten we er eigenlijk niet eens zo ver naast. De verslaggevers van Voetbal International hebben in ieder geval weer hun ogen uitgekeken toen ze afgelopen zaterdag een kijkje kwamen nemen tijdens het met 0-8 gewonnen oefenduel tegen TSC uit Wosterout. Daarom doen we weer eens efkes lekker quoten van bladzijdeke 30, witte wel witte nie:

    ”We gaan naar de NOAD ADVENDO Combinatie Breda dat in Oosterhout oefent. Bij TSC, de Tavenu Sparta Combinatie. Opgericht in 1903 aan de Bredaseweg. 108 jaar later staan de taps in het clubhuis permanent open. De wedstrijd begint om half 5. Vreemd tijdstip, zo midden in de finale van de Tour-etappe. Gesink wit, Hoogerland in de bolletjestrui. Maar dat weerhoudt 2.276 Brabanders niet. Een ‘Middagje NAC’ is een mooi excuus om eens flink te gaan drinken. Thuis zeg je dat je naar de voetbal gaat, dat klinkt toch anders dan naar de kroeg (Eusj, laten we wel wezen: voor de meeste NAC-supporters geldt inmiddels juist het tegenovergestelde, ratd.). Het eerste wat hier opvalt, is het aantal mensen met een biertje in hun handen. Afgelopen week lag er weer een rapport op de VI-redactie in Gouda. Een onderzoek gehouden tussen alle clubkaarthouders van de Nederlandse clubs. Die uit Breda weken toch behoorlijk af. Die bezoeken de club vanwege de gezelligheid. De kwaliteit van het spel werd door de meeste clubkaarthouders vele malen minder belangrijk gevonden dan de sfeer. Het belangrijkste cijfer in Breda is dat van de liters bier die er stromen. Er is geen club waar zoveel bier wordt verkocht als bij NAC Breda. Mooi dat de club nog bestaat. De Bourgondische uitstraling die het ‘brandingplan’ beoogde, is een beetje uit de hand gelopen. Die houding drong namelijk ook een beetje erg diep door in de bestuurskamer. Bourgondiërs en boekhouden, dat zijn twee geloven op één kussen. De aanhang was maandenlang actief met de meest vreemde acties om de club te redden. Waar ze in rotterdam de bestuurskamer bestormen, maken ze in Breda zelfs een feest van het geld inzamelen. Vreemd genoeg lijkt het allemaal niets af te doen aan het eeuwigdurende feest dat de aanhangers in Breda vieren. De seizoenkaartteller staat alweer doodleuk op 13.800. Een maand voor het begin van de competitie. Als je in Breda elf Geel-Zwarte koeien op het veld zet (klikken!), stroomt de tent waarschijnlijk nóg vol. Een vreemde club, en dat is het. Vindt ook Jelle ten Rouwelaar wel een beetje, terwijl hij slippers, ballen en bromfietshelmen signeert.”

    Zo, da’s eigenlijk wel weer genoeg Goudarokkaans geouwehoer voor vanNACht. Landelijk gezien mogen we volgens de regel best balen van bovenstaande. We worden namelijk neergezet als een stel keiharde alcoholisten, die ongeacht het vertoonde spel toch steeds hun weg weten te vinden naar de tappunten in het stadion. Maar tja… de koorknaapjes van VI weten nu dus eindelijk wat wij allang wisten:

    WE’RE NAC AND WE’RE FUCKING PROUD OF IT!
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Naar welke topclub zou hij dan moeten gaan? Want de beste 10/15 clubs hebben denk ik op het moment ook de 10/15 beste keepers. 2 jaar bij een mooie club in Engeland (dus eventueel Everton) en dan kun je altijd nog kijken welke club dan een keeper nodig heeft. Bovendien denk ik dat de echte top ook liever een keeper kiest die zich al bewezen heeft in een grote competitie
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    v/d Sar speelde ook eerst 4 seizoenen bij Fulham voordat hij echt groot werd bij ManU. Toen was hij ook ongeveer de leeftijd van Stekelenburg nu. Daarnaast halen de grote clubs uit Engeland ook vaak hun spelers van de iets kleinere dus een paar jaar bij een club als Everton zou zeker niet verkeerd zijn voor hem.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ajax1nl: Dimitri Bulykin gespot bij de Amsterdam ArenA. Er gingen al geruchten dat hij morgen gepresenteerd zou worden.. #Ajax

    MikeVerweij: Morgen volop nieuws over #Ajax in Telegraaf

    ???????? 8)
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Doe normaal
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bulykin? :lol: :lol: :lol:

    Ajax moest en zou Bas Dost hebben tijdens de winterstop. Nu gaan ze er een compleet buitenlands elftal van maken?

    Geloof er geen reet van. Vind het ook wel komisch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina