Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dat Sanchez en Contador gingen, maar ook leuk dat ze op het laatst weer bijelkaar kwamen. Ik wil een epische finale morgen en overmorgen, en die is zo goed als veiliggesteld nu.

    Morgen: iedereen moet tijd pakken op Evans, hoe je ook heet, en als Voeckler te lang aanblijft hangen, is zelfs Evans gedwongen mee te doen. Morgen is de dag van de waarheid, gebeurd er morgen niets, is vrijdag alleen Contador in staat misschien net genoeg tijd te pakken op Evans om hem in de tijdrit voorbij te gaan, al zou het mij verbazen. Als er morgen niets spectaculairs gebeurd met de klassementsrenners wordt ik echt gek, en is de tour voor de meeste klassementsrenners wel opgegeven.
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, Sanchez en Contador leken echt even weg te zijn, sluiten de Schlecks net aan voor de finish :D.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    [​IMG]

    Vandaag post gekregen uit Frankrijk _O_
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Haha! Super vet Tyrant_O_

    Jou gezicht trouwens, echt zo'n verbaasde blik:+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik praatte tegen hem, misschien is dat het :p.
    Maar was echt heel vet. Ook nog met Geraint Thomas maar die boeit me geen kut :p.
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Pak je hem nou met 2 handen vast?
    Je maakt wel goed gebruik van de situatie ;)
    Wat heb je tegen hem gezegd? "I have looked into your future and you will win 2 stages" :+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik gaf hem effe een ferme schouderklop!
    En zei iets van 'come on Thor!'

    :D
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Groot gelijk, die kans krijg je maar 1 keer.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Jep.
    Het mooie was dat ik al Hushovd fan was ver voor 2011.. Dus ik was écht blij dat hij het geel hield. Zo tof.

    Daarnaast natuurlijk nog met Evans handen geschud en met die Spanjaard die de rode nummers had... Ik was toen echt pissig dat Hoogerland niet de rode nummers kreeg (etappe 4 :mad::mad:). Dat zou ook wel goud zijn.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een Fransman kreeg toch de rode nummers? Roy geloof ik. Bij RTL zaten ze toen te zeiken dat het niet de strijdlustigste renner was, maar de beste Fransman. Altijd wel mooi met die Gert Jacobs.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Die etappe kreeg Erviti (Spanje, die van Euskatel) de prix combativité.
    Zonde.

    Als het Johnny was geweest had ik ff gevraagd of die achter op me wilde wachten :p.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Etappe 18
    21 juli
    Pinerolo - Galibier
    200.5 km

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    200 kilometer, 3 bergen van de buitencategorie en finish bergop. Dit is de zwaarste etappe van de Tour 2011. Alhoewel we al zijn begonnen (11.30), is er nog geen groepje definitief weg. Die zal er wel gaan komen, en het zal weer de vraag blijven of die worden gepakt door het groepje klassementsrenners (zie zaterdag).
    Maar een nog grotere vraag is wanneer de klassementsmannen zelf in de aanval gaan. Alhoewel laatste 2 etappes er zowaar wat actie te beleven was, bleef het zaterdag angstig stil. Ik vrees dat men vandaag ook lekker gaat wachten tot men aan de Galibier zelf begint. Laten we iig hopen dat Ruijgh lekker lang kan hangen. De Galibier zelf is wel een prooi voor Basso, of wie weet willen de Schlecks of Contador nog wat tijd pakken op Evans. Want Evans gaat het echt lastig krijgen vandaag denk ik. Als hij tegelijk met de toppers binnenkomt heeft hij het perfect gedaan. Maar de echte klimgeiten moeten nu toch bloed ruiken!
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Het sneeuwt op de galibier nu...
    Ik hoop dat de rit niet ingekort wordt en dat we een beetje normale beelden gaan krijgen vandaag.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop (tegen beter weten in), dat het gevecht al gaat beginnen op de Agnel, lekker stijl aan het kaartje te zien, hier zouden Contador en de Schleckjes toch iets moeten kunnen doen, de Galibier lijkt een stuk beter te lopen, niet super stijl, wordt telkens iets stijler naar het einde toe. Maarja, zoals gezegd, iedereen moet vandaag aanvallen, helemaal als Voeckler er tot de slotklim aan blijft hangen. Jammer dat de tour pas om 14.30 begint, had een vrije dag :mad:
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als je kijkt naar de afgelopen dagen dan verwacht ik sowieso een aanval van Contador.
    Als Basso zijn eigen tempo blijft rijden kan hij ook lang mee, hij mist alleen een beetje de explosiviteit voor een serieuse aanval.
    Qwa Nederlanders verwacht ik dat Ruijgh lang kan blijven hangen en, mits hij tactisch rijdt, Mollema.

    Winnaar vandaag wordt Contador.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Galibier is idd een lopertje, dus wat meer geschikt voor een Evans. Als ze slim zijn wachten ze niet daarop.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Waar volgen jullie de tour nu? Jammer dat de NOS eerst met een herhaling komt van de avondetappe, beter zenden ze gelijk live uit.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doen ze nooit. ;)
     
  20. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogerland in de kopgroep, samen met Postuma. Hier kan je de samenstelling van de groepen zien:http://gaps.letour.fr/us.php. Hebben zon 7/8 min op het peleton. Hopelijk kan Hoogerland wat puntjes pakken voor de bergtrui vandaag. Kut NOS moet eerder uitzenden, over een kwartier / klein half uur beginnen ze al aan de Agnello....
     

Deel Deze Pagina