Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    @Tyrant, jij hebt je vragen bij Lotto, ik bij Europcar.

    Een Contador lost en Voeckler dartelt nog mee ... Hij blijft me sterk verbazen hoor :+
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Andy, je bent een held _O_.

    Alleen is het gat met Evans nog te klein voor de tijdrit.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Contador is een betere tijdrijder dan Evans maarja daar kan een kruis over. Toch wel een mooie etappe hoor. Alleen als ze eerder achter Schleck gingen rijden was het gat nooit zo groot geweest.

    Andy wel weer een baas hoor!
     
  4. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken: Contador = of > Evans in tijdrit. Maar van morgen hangt heel veel af, een minuut tot anderhalve minuut verliezen in de tijdrit op Evans lijkt me realistisch voor Andy dus als Andy morgen nog een halve tot hele minuut erbij pakt is hij zo goed als binnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik vind Europcar net zo verdacht als Lotto hoor.. Hoe zo'n Rolland langer meekan dan Contador en Sanchez, mij een vraag. Net als FdJ.

    Maar laten we nu eerst eens genieten van deze mooie etappe. Fantastisch uitgespeeld. Alleen vroeg me af wat Frank allemaal deed en zei bij Evans en Voeckler, volgens mij niet echt sportief...

    Oja en jullie onderschatten Schleck in de tijdrit en overschatten Evans.. Ik denk dat Schleck hier genoeg aan heeft om de Tour te winnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kijk, dit was genieten.
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Het tijdritparcours is zeker niet vlak dus misschien is dit idd wel genoeg voor Andy.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat het net geen geel is geworden voor Andy. Puike rit though.
     
  9. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Andy pakt misschien ook nog het bergklassement (zoals het hoort), staat nog maar 4 punten achter op Vanendert en als hij als eerste boven komt op Alpe-d'Huez dan is die binnen. 1 minuut 12 seconden lijkt me net genoeg op dit parcoers inderdaad. Zoals ik al zei: halve minuut erbij en hij is binnen.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja ik weet niet wat Schleck gaat doen... Als hij zeker is van zijn tijdrit hoeft ie niet aan te vallen en kan die z'n benen nog wat rust gunnen voor morgen. Of hij wil het gat naar Evans nog effe wat vergroten.
     
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    En wat met het kopje van Evans? Kan hij de druk deze maal wel aan? (2008 ... )
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen moet zowel Schleck als Evans nog een keer goed in de aanval, want die Voeckler, en eigenlijk zijn hele team, lijken geïnspireerd door de heer himself. Andy moet nog zeker 30 seconden hebben op Evans om zeker te zijn voor een tijdrit al bleek uit de documantaire wel dat de Schlecks erg verbeterd zijn in de tijdrit, tevens lijkt mij 30 seconden mij goed mogelijk voor beide schlecks. Evans moet om te winnen ook van Voeckler af, en aangezien ik Evans gewoon niet weg zie rijden van Voeckler, ik zie hem eigenlijk uberhaupt niet aanvallen morgen, denk ik dat de tour naar Schleck of Voeckler gaat.

    Prachtige etappe vandaag, en hopelijk gaat Contador morgen een wanhoopsaanval doen vanaf de eerste berg om de etappe in gang te zetten. Morgen hele dag vrij, heerlijk :)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voeckler mag dan wel goed herstellen, want hij leek wel het meest kapot van alle renners.
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu toch ook wel respect gekregen voor die "klootzak" Voeckler. Erg knap en onverwacht dat die nog in het geel rijdt.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Niet zo heel gek.. Ik was verbaasd dat hij uberhaupt mee kon! Erg knap..
    Europcar als enige met 2 renners erbij (Schlecks uitgezonderd).

    [​IMG]

    Tik em aan ouwe! _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  16. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom jij er eigenlijk bij dat Sammie zo slecht zou zijn in tijdritten? (Niet dat het er nu nog toe doet) maar heb net even gecontroleerd en hij heeft er een paar gewonnen hoor en was zesde bij de Spelen.

    Absurd he, als je ook zag hoe erg Rolland zich in moest houden de paar keer dat hij tempo wilde maken of gaatje dichtrijden maar dan zag dat Voeckler hem niet bij kon houden. Eigenlijk wel apart dat hij in het klassement nog achter Danielson en Taaramae staat imo.
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Die 'Tik m aan ouwe' zag ik ook al tijdens de rit. Wat een topgrap is dat zeg.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah lekker. :D
     
  19. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa Contador al in de aanval :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk in beeld gebracht van Voeckler.
     

Deel Deze Pagina