[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Zit nu halverwege Song of ice and Fire boek 4. Pfff, het beginnen saaie boeken te worden. Het Robert Jordan Wheel of Time syndroom. Langdradig en plotlijntjes die doodlopen en het algemene verhaal geen meter voorduwen.
    Als deze uit is wacht ik maar even met #5, eerst even wat anders lezen... Ben ik wel aan toe :)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tsja, het is nou eenmaal een trend in fantasy-land om maar van die eeuwiglopende series te maken. Doe mij maar lekker hooguit een trilogie, dan hou je tenminste ook nog de kwaliteit erin.

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik ook gestopt met het lezen van de wetten van de magie... ik zie het niet zitten om nog 9 boeken van ruim 600 pagina's van 1 en dezelfde schrijver te moeten lezen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    WTF. 8)

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nou wtf aan? Je ziet vaak bij dit soort fantasyseries dat de kwaliteit achteruit gaat. Heb dat al bij een stuk of 4 á 5 fantasy schrijvers ervaren. Als ik dan een redelijke serie aan het lezen ben zoals wetten van de magie zie ik het niet zitten om de rest te lezen hoor ;)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand James Worthy al gelezen?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat kan ik heel goed begrijpen, maar doelde ook meer op het aantal pagina's van elk van die boeken.

Ik moet nog aan Spel der Tronen beginnen, maar dat word een hele lange rit. Ik begin er denk ik pas mee als die stapel Historische Thrillers en WWII boeken flink geslonken is.

Ik ben ook vrij nieuw binnen dit genre, maar na het zien van seizoen I van de TV serie Game of Thrones was ik toch wel verkocht. Die komt er trouwens wel op Blu Ray. :9

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een paar rare mensen op GR. Eentje die add elke dag wel 20 boeken ofzo, heeft nu iets van 2326 boeken die ze nog moet lezen. 8)

Ben ondertussen ook al wat opgeschoten in Lord of the Rings. Tot nu toe heeft het me nog niet echt verveeld, of moet dat stuk nog komen? Vind wel dat die 'Zwarte Ruiters' echt totaal niet beangstigend zijn. In de film waren ze echt eng. Krijg nu ook steeds meer zin om die blu-rays te gaan kijken, ben benieuwd of ik het nog vol hou tot het einde van het boek. ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat hou je niet vol. ;)
    Kan je nagaan dat ik Extended zowel op Blu Ray heb, DVD en dan de gewone versies nog op BluRay. Ligt aardig wat dubbel spul hier.

Boeken worden trouwens geen moment saaier hoor. Alleen de stof, de manier van schrijven, is soms gortdroog. Idioot lange hoofdstukken ook.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, blijf me erover verbazen hoe goed het scherm is...hoeveel beter het is dan lcd/tft.
    Je hebt totaal niet het idee dat het digitaal is. Alsof iemand een overlay over je scherm legt. Érg tevreden tot nu toe over de aankoop.

Boeken erop zetten is ook een fluitje van een cent.

Sleep mode plaatje. :+

Nu toch maar eens wat ebooks bestellen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ DulleNL: Volgens mij was die spoiler te verwachten. :+ Volgens mij sta je op en ga je naar bed met Emma Watson? :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, niet echt. ;) Heb het alweer terug naar de standaard versie veranderd. Was meer om te zien hoe de kwaliteit van foto's was.
    Best goed dus.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Idd nice, maar ben nog steeds niet overtuigd. :9

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :D Wist niet dat er al een NL release bekend was voor Inheritance.
    17 november dus. Vrijwel gelijktijdig met de US release. \o/

Nu kijken waar ik kan pre-orderen.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dude, dat heb ik je al weken geleden laten zien. :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet waar.
    Toch? :+

Alleen die folder waar de cover stond, maar verder geen datum.

edit: Deze was dat:
    En die aparte folder kon je toen nog niet vinden. ;)

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, was wel benieuwd geworden naar de hype.
    Lees verder bijna nooit boeken dus echt vergelijken kan ik niet.

Maar ik vond het een tof geschreven verhaal. Veel (harde) grappen en sex. That's it simpel gezegd.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hype? Het boek is door de pers volledig neergesabeld, dus dat begrijp ik niet echt. 8)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    doe mij toch maar gewoon een boek. Gewoon een zachte pocket en overal mee heen slepen, strand, park, wc en me dan totaal niet druk maken of ie beschadigd of niet. Dat hoort er bij :)

Onlangs gelezen van Murakami: Norwegian Wood
    Een ontzettend goed boek, maar wel een stuk nuchterder dan bijvoorbeeld Hard Boiled Wonderland en het einde van de wereld. Het boek heeft een beetje een romantische stijl (eenzaamheid, verliefdheid, melodramatisch), maar dat is absoluut een compliment.

aanrader:

Nu aan het lezen: Ik haal je op, ik neem je mee van Ammaniti. Gaaf!

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat is een van de Murakami's waar ik schuchter over ben, aangezien ik juist enorm van zijn surrealistische stijl hou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina