1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nice, ga hem maar eens bestellen dan. Alleen echt geen idee wie ik achterop wil.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  3. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even met bestellen, Ik zie namelijk geen 3 sterren op het shirt.

    Heb die gast een mailtje gestuurd of het mogelijk is dat de 3 sterren erop komen. Zo niet dan haal ik hem ook niet, denk ik.

    Ik neem Boilessen achterop of Janssen.
     
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ze megabruut de keepershirts. Daarnet eentje besteld :D Moet toch wat als keeper, zijn zo weinig coole shirts :<
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    3 Sterren komen er denk ik niet op, maar boeit me niet eigenlijk. Scheelt toch snel 45 euro.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga sowieso het uitshirt halen met Xavi achterop, maar ook een neppert van zo'n site met Asexis. :cool: Ff kijken of ik uit of thuis neem. Vind thuis echt niet geweldig maar 2 dezelfde is ook weer zoiets. Kan ik wel goed kwaliteit vergelijken.
     
  7. Stephan1990

    Stephan1990 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gaan bestellen bij 9footballshirt of bornprosper, welke bevelen jullie mij aan?
    Het is beide namaak neem ik aan, maar gezien dat jullie hier ruime ervaring met alle shirts hebben dacht ik laat ik het eens aan jullie vragen..
    Zie je veel verschil met de echte?
    Logo's/sponsoren zijn die zeg maar in het shirt verwerkt dat je één glad geheel hebt, of is dat ook van ander materiaal gemaakt?


    Alvast bedankt!
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    lees het topic is door en begin voor de grap is bij de startpost
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kan je ook gewoon niet als een bitch gedragen en die kill gewoon normaal antwoord geven...
     
  10. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een site zoals 9footballshirt die het nieuwe uit-broekje van arsenal heeft? Ik wil namelijk uit - en thuis
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Paar weken geleden voor het eest besteld bij 9footbalshirt, en de kwaliteit is echt uitstekend! De prijs valt ook mee, ik was 36 euro kwijt voor liverpool broekje + shirt (suarez 7) inc verzendkosten als ik het goed heb.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist 2 shirts besteld, aangezien ik geen cc heb, heb ik gekozen voor paypal. Ik heb een mailtje gehad aangaande 'uitgestelde bankbetaling', hoe gaat het nu verder met de betaling?
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een paar dagen wachten voordat de betaling wordt verwerkt dan. Als het helemaal is overgemaakt krijg je nog een mailtje van PayPal
     
  14. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand een idee waar je ook het arsenal uit broekje kan krijgen? Op 9footballshirt hebben ze alleen thuis
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ebay, maar is wel iets van 20 euro.

    Anders even contact opnemen met wat van deze sites om te vragen of ze nog binnenkomen.
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar wordt het geld dan van mijn bankrekening afgeschreven of moet ik het overmaken? (ben niet zo bekend met paypal)
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt van je bankrekening afgehaald. Je hoeft nu dus niks meer te doen, behalve te wachten...
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het AS Roma shirt :cool: fuck yeah
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Die nieuwe met die lelijke ronding in de kraag aan de voorkant? Echt zonde dat dat er in zit. Verder een geweldig shirt natuurlijk.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vind je? Ik krijg al rillingen bij de sponsor, zowel Kappa als Wind, ook die lelijke strepen bij de mouwen, en die kraag.. nee niet het mooiste shirt dat er is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina