hebben jullie dat ook gehoord over tiesto ? hij had in het nac stadion een feest alleen nou kan het weer niet in het stadion. maar het moet op de parkeerplaats gebeuren. geloof dat tiesto het daar niet mee eens is en daarvoor ga die er niet meer draaien. [ik hoorde dit van een vriend hoor,verbeter me als ik het fout heb] maar hoe zit het nou eigenlijk? wie draaien er en van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk? laat jullie is horen!!!!!!!!!!!!!!!!! verder weet ik er niets vanaf maar ik wil er wel naar toe!
Het zou eerst op een terrein zijn, maar daar kon het niet meer, omdat de gemeente de vergunning introk, toen ze er achter kwamen dat er 30.000 + mensen kwamen (slim). Toen wou de organisatie het ergens anders doen, maar daar wilde tiesto het niet wegens veiligheid en nu willen ze naar het nac stadion. Volgens mij komt tiesto in iedergeval niet meer. Ze zouden wel weer met hem gaan praten.
DJ Dazzle, Ton TB, Cor Fijneman en Marco V zouden iig ook optreden, maar ik weet niet of het evenement nu is afgelast.
haha niemand weet iets dus zeker. maar cor fijneman en ton tb kunnen me zeker ook vermaken. echt van die muziek van in trance we trust enzo. das lekker dromerig. ps weet iemand hier nog meer vanaf?
Is afgelast de manager van Thijs Tiesto krijg geen garantie voor een veilig locatie las het pas in de krant
Ik geef em groot gelijk ook.Eerst in het stadion en daarna maar op de parkeerplaats????Sjees das gewoon dom en dat zou ik dus ook niet doen!!!