1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 51]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, waarom heb ik deze wedstrijd gemist:'-(
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Villa schijnt Özil 2x in zijn gezicht te hebben gemept, of het tikjes of echt klappen waren weet ik niet. Daarom werd de lieve Duister zo boos.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er is daar volgens mij ook niemand bij die clubs die een beetje een poging doet om die extreme rivaliteit alleen op het veld te houden.

    Mourinho gooit bijv alleen maar olie op het vuur. En aan de kant van Barca is Xavi ook vaak aan het stoken.

    Denk dat dit onvermijdelijk is als er niemand is die spelers even met beide benen op de grond houd
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En eigenlijk viel de wedstrijd nog wel mee. Eerste helft was clean, tweede helft wel wat meer nasty overtredingen maar het ging pas echt los in de slotfase toen Marcelo als een retard inkwam op Fabregas.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]x0NbewPyJzM[/yt]
    Wat een geweldig commentaar:D
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, prachtig.

    Die gruwelijk arrogante rotkop van Mourinho zou je het liefst er wel af willen slaan zeg, bij de laatste secondes van het filmpje. Gadverdamme.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, Mourinho is een held. Wat een actie, hahaha_O_
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die actie zou wel grappig zijn, als hij daar gewoon met een bigsmile zou gaan staan lachen. Maar als hij dan zo'n arrogante rotkop trekt wanneer hij een tik terug krijgt, dan vind ik het maar een klojo.
     
  10. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Mourinho!_O_
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Pinto _O_
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
  13. Seh

    Seh Guest

    Zoals het er nu naar uit ziet blijft Fer nog een jaartje in Rotterdam. Al is er nog één gesprek, denk niet dat ze er nog uit gaan komen. Wel jammer dat hij dan transFervrij (:emo:)gaat vertrekken.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee.

    Beetje.

    Jaaaaaaaa! _O_

    :+
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sierd! _O_

    Real Madrid en alles wat daar bij hoort altijd -1. Wat heb ik een hekel aan die club |:-|:- Om te kotsen.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het opzich wel toffe spelers en Mourinho is ook wel een toffe trainer, met zo nu en dan echt heldenacties, maar soms is het ook gewoon belachelijk wat hij doet.

    Zag een interview met Ronaldo, waar hij gewoon níét arrogant (zelfs spontaan!) was. Nou, dat was toch raar om te zien :+.
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist de hele oorzaak van dit gebeuren, als ze gewoon in hun vak blijven, geeft de scheids een rode kaart en kan de wedstrijd gewoon weer verder :emo:

    vind dat ze daar maar gewoon een keer straffen aan moeten verbinden, wisselspelers/bankvolk die het veld inkomen zonder toestemming, allemaal rode kaart :). Heb je ook niet zo'n last meer van dit soort onzin gedoe.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ik hoop dat ze buiten het seizoen elkaar ook weer treffen in de Champions League én de Spaanse beker. _O_
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    +1
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ronaldo doet allang meer niet zo arrogant, heb helemaal geen hekel meer aan hem nu die bij Madrid speelt. Enige die nog een beetje normaal doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina