1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude RSV truc?

    Iedergeval, dat is wel het irritants aan die playlist, de ene keer kom je wel mensen van niveau tegen, en de volgende pot kom je mensen tegen die stil moeten staan om een wapen op te pakken. Erg irritant, maar ik had gehoord dat 343 dat gaat fixen (geen idee hoe). Vind H3 de slechste van alle halo's en dat rakingsysteem sloeg nergens op, maar hierdoor kwam je wel redelijke mensen continue tegen.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja sweepen. Kijken waar je kogel land en corrigeren/sweepen.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe Firefight Arcade. Dan heb je zelf allemaal power weapons met unlimited ammo. De matches vormen dan geen challenge, maar ben je er wel snel klaar mee. (+16 waves dus, 3x 5 per set +1 voor de bonus round)
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    oldsk00l NL zit toch ook op xbw? Grappig potje net met z'n tweeën tegen zes gasten Invasion. Allebei leuk in de plus ook nog. :)
     
  5. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    En je bent dan maar 20 minuutjes max. kwijt.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten echt de jump-ability uit Team SWAT halen ofzo.
    Van die noobjes die dan non-stop jumpen om zo niet geraakt te worden. Nog veel erger dan campen. :mad:

    Gisteren ook zo'n gast daarop aangesproken, krijg je faalantwoorden als 'you must jump or you die.' Jammer dat niet iedereen inziet dat zulke dingen het verpesten voor de andere spelers, of niet in willen zien. =(
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je leert ermee omgaan...|:-

    Het hoort bij Halo.

    Als ze tijdens het springen jou nog weten af te knallen....wie is er dan de noob?:9
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet echt hoe het bij Halo hoort hoor...

    Springen is natuurlijk gewoon normaal maar het is echt niet de bedoeling om alleen maar te springen op Team Swat... Dat maakt het wel heel moeilijk om ze dan te raken, terwijl het voor hen makkelijker is = cheap kill.

    Ben jij zulke mensen wel tegen gekomen dan? Of is dit ook jouw speelstijl?

    Ik ben echt geen noob in Team Swat by the way, echt niet. :D

    En hoe zou ik er dan mee om moeten leren gaan?
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet niet wat team squad is maar ik speel juist halo niet omdat ik het gewoon lame vind dat springen en zweven. Als je mensen wilt verbieden om niet te springen, dan moet je net als ik een andere game zoeken :D.
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met Team SWAT echt wel op mijn plaats hoor. Dat springen ja, dat hoort bij Halo, maar dan alleen in de standaard Slayer playlists. Dan maakt het ook niet heel veel uit, dan heb je shields, armor abilities, assault rifles, etc. Daar kan het prima en erger ik me er niet aan.

    Maar Team SWAT is echt terug naar de basis. Je hebt alleen sprint als armor ability, een DRM, een Magnum, geen shields en oneindig ammo. Het gaat erom hoe geskilled je bent met een DRM en dat je veel headshots maakt.

    Deze playlist is gewoon niet bedoeld om als een gek te gaan springen. Af en toe kun je best springen, maar het is zo ontzettend irritant als mensen nooit normaal lopen maar alleen maar springen. Ja, je kunt het doen maar alleen omdat iets kan betekent nog niet dat je het ook moet doen. Als iedereen alleen maar zou springen zou de hele playlist een grote ramp worden en de hele essentie achter Team SWAT verloren gaan.

    Helaas gebeurt het steeds vaker dat er 1 zo'n gast is die het dan voor de andere verpest.

    P.S. Ik hoop met mijn berichten niet als een ego eigen-dunk over te komen, maar Team Swat is een van de game modes waar ik heel veel plezier aan beleef over het algemeen, dus graag zou ik dat ook houden. Ik kan me moeilijk voorstellen dat andere mensen het wel leuk vinden als mensen alleen maar springen en schieten, behalve die gasten zelf.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Swat is heel erg host afhankelijk.
    Als je tegen redelijke spelers speelt zonder host dat heb je echt een uitdaging.

    Wat betreft het springen komt er meer skills bij kijken dit maakt de playlist niet minder om.
    Het campen daar in tegen vindt ik wel te lame.
    Dan kun je beter COD gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen is lame inderdaad, maar gelukkig kun je dat redelijk makkelijk aanpakken. Vaak zijn die campers mensen die campen omdat ze anders geen kills scoren ofzo, oftewel lacken aan aiming, dus als je eenmaal hun gebied betreed heb je ze vaak ook meteen allemaal uitgeroeid. :D

    Met dat springen is de enige remedie die ik heb door zelf ook te springen, dan zijn ze wel makkelijk neer te halen, maar imo komt er niet heel veel extra skill bij kijken als je jumpt. Vooral niet als je dit non-stop doet.

    Maar het lijkt mij toch niet de bedoeling dat je non-stop moet springen om te kunnen winnen. Ik speel liever gewoon naturel. :)
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat bedoelde ik dus...

    Haha, nee, is niet mijn speelstijl, en kom er eigenlijk ook nooit 1tje tegen.....ik kan het me echt niet herrineren dat ik ooit een springende gek ben tegengekomen....
    Meestal is je kop te duidelijk laten zien bij team swat instant kill.



    Hem neerknallen als ie in de lucht is; of zelf ook springen/rennen zodat het moeilijker is voor hem om jou neer te knallen.

    Ik snap dat het irritant is, maar om nou meteen te roepen dat het eruit gehaald moet worden omdat het je tegenzit vind ik wel overdreven hoor.
    In principe is het toch slim als de tegenstander zo van je kan winnen?:+



    Ik vind het zwaard bv zwaar kut, maar het hoort er nu eenmaal bij, dus accepteer ik dat het erin zit.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik jouw graag hier nog een keer over horen nadat je zo'n gast wel bent tegengekomen. ;)

    Ik heb zo'n 120+ matches gespeeld zag ik net, maar ben zo'n idioot pas sinds eergisteren tegen gekomen. Sindsdien in 3 matches zo'n gast tegengekomen, dus was bang dat dat nu opeens een trend gaat worden ofzo. Als het gewoon bij deze paar zielige luitjes blijft dan vind ik het gewoon prima en toegegeven, meteen de hele jump-functie eruit halen is overdreven, maar als iedereen dit opeens gaat doen dan hoop ik wel dat 343 iets doet waardoor je niet non-stop kunt jumpen.

    Ja en nee. Als ze echt geen kills kunnen maken door gewoon normaal te spelen dan snap ik dat je zulke dingen gaat doen, maar dan kunnen ze imo beter een andere playlist gaan zoeken. Deze mensen beginnen al meteen vanaf de eerste seconde met deze speelstijl dus het is geen 'last stand' van hen om als nog te winnen.

    Bovendien zou je van campen hetzelfde kunnen zeggen over dat het slim is als je zo kunt winnen, maar laten we eerlijk zijn, we spelen games toch voor de lol en niet per se voor de winst? Winnen is leuk, maar eerlijk en 'clean' spelen is voor mij belangrijker. :)

    Het probleem is dat het best lastig is om met normaal te spelen zulke gasten te killen. Dus wat ik dan doe, is ook als een gek gaan jumpen als ik die lui tegenkom, maar dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn lijkt me.

    Ja zwaard kan irritant zijn ja, maar dat behoort gewoon tot Halo. Springen ook, maar non-stop jumpen niet. En met non-stop bedoel ik echt non-stop, ik heb zulke mensen nooit normaal zien lopen/sprinten, behalve als ze gasten gingen t-baggen, ze gaan zelfs springend naar hun camp-plek toe. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Springen is wel heel voorspelbaar, als je je gewoon goed positioneerd (bijvoorbeeld hoger dan hun) kun je dat gebruiken tegen ze. Ik snap dat het irritaties opleverd, maar als je zo goed bent als je beweerd, moet je gewoon iets vinden om het tegen te gaan. Het is net als campen, het is irritant, maar als je beter bent dan hun, zou je er om kunnen gaan.
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, volgende keer zal ik echt betere positie opzoeken voor ik het offensief begin tegen zulke mensen. Net ook weer een aantal potjes Swat gespeeld, ging weer lekker, kwam ook geen enkele non-stop jumper tegen. Wel mensen die af en toe jumpen maar dat hoort er bij. :D

    Dus paniek om niks van mijn kant. En btw, ik probeer hier niet te beweren dat ik de meest geweldige swat-speler ben, sorry als ik die indruk wek, is echt niet mijn bedoeling!

    Ook Griffball gespeeld, maar dat is dus echt niet voor mij weggelegd. :9
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    In Griffball ben ik ook waardeloos!:)

    Het is best leuk voor zo nu en dan een potje voor de lol, maar het is te weird voor mij.:+
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. :)

    In Halo 3 bakte ik er nog wel wat van, maar in Reach dus echt niet. :9 Achja, genoeg andere game modes die de 'lasting appeal' hebben.

    Het invoeren van daily en weekly challenges is echt een ontzettend goede innovatie, denk dat dat zeker helpt met dat ik steeds terug blijf komen om multiplayer te spelen. :thumbs: Dit heeft natuurlijk ook met de gameplay zelf te maken, maar die challenges zijn echt een goede incentive.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helemaal mee eens; die daily en weekly chalenges zijn erg leuk!

    Halo MP is zowieso de enige waar ik terug blijf komen, maar de chalenges maken het elke keer weer fris en leuk, maar het belangrijkste; zo speel ik ook nog eens modes die ik normaal misschien nooit zou spelen (zoals bv Griffball haha:+).
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Griffball was geniaal in Halo 3. _O_ Die 10 kills binnen een x aantal seconden gehaald daarmee, als guest wel. :'-(
     

Deel Deze Pagina