Dan wil ik jouw graag hier nog een keer over horen nadat je zo'n gast wel bent tegengekomen.
Ik heb zo'n 120+ matches gespeeld zag ik net, maar ben zo'n idioot pas sinds eergisteren tegen gekomen. Sindsdien in 3 matches zo'n gast tegengekomen, dus was bang dat dat nu opeens een trend gaat worden ofzo. Als het gewoon bij deze paar zielige luitjes blijft dan vind ik het gewoon prima en toegegeven, meteen de hele jump-functie eruit halen is overdreven, maar als iedereen dit opeens gaat doen dan hoop ik wel dat 343 iets doet waardoor je niet non-stop kunt jumpen.
Ja en nee. Als ze echt geen kills kunnen maken door gewoon normaal te spelen dan snap ik dat je zulke dingen gaat doen, maar dan kunnen ze imo beter een andere playlist gaan zoeken. Deze mensen beginnen al meteen vanaf de eerste seconde met deze speelstijl dus het is geen 'last stand' van hen om als nog te winnen.
Bovendien zou je van campen hetzelfde kunnen zeggen over dat het slim is als je zo kunt winnen, maar laten we eerlijk zijn, we spelen games toch voor de lol en niet per se voor de winst? Winnen is leuk, maar eerlijk en 'clean' spelen is voor mij belangrijker.
Het probleem is dat het best lastig is om met normaal te spelen zulke gasten te killen. Dus wat ik dan doe, is ook als een gek gaan jumpen als ik die lui tegenkom, maar dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn lijkt me.
Ja zwaard kan irritant zijn ja, maar dat behoort gewoon tot Halo. Springen ook, maar non-stop jumpen niet. En met non-stop bedoel ik echt non-stop, ik heb zulke mensen nooit normaal zien lopen/sprinten, behalve als ze gasten gingen t-baggen, ze gaan zelfs springend naar hun camp-plek toe.
Laatst bewerkt: 25 aug 2011