1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn inziens zou de foto nog beter tot z'n recht gekomen zijn als die railing er niet op zou hebben gestaan. *positieve kritiek*:)
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette foto! Hoelang was je sluitertijd hierbij nou?
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind hem leip zoals ie is!
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Thanks Luukie :) Vond 'm zelf niet zo heel super, maar heb 'm er op gegooid. Hij staat nou in de loupe waar gestemd kan worden. Dus als mensen hier willen stemmen op 'Drops of Rain', dan zou ik dat erg tof vinden. Lijkt me leuk om te zien hoe vaak 'ie gedownload wordt als 'ie op Interfacelift komt te staan.

    @ Matrix, ik vind 'm wel fijn. Dat scheve stoort me niet. Prima kleuren en die straatverlichting komt er mooi uit!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gedaan JeePee! En heerlijke foto Matrix, dat schuine is juist wel tof. Als ie recht was zou het eerder saai zijn, nu is het een geheel met de schaduwen van de auto's.

    Verveelde me gisteren, dus ging even toerist spelen in de stad. Van de week nog een keer doen. :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    3 en de laatste zijn gaaf!! Voor de rest vind het ik het een beetje saai ;)
     
  8. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging net even stemmen op de Wall van Jeepee, en wat zie ik daar.

    [​IMG]

    Is dat toeval of is die van jou fiasco?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ja klopt, had ik gisteren geupload bij Interfacelift. Die tweede had ik daar ook geupload. :+
    Thanks Luukiee09 trouwens. :)
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Fii, let op de helderheid! Halo's rond wolken zijn niet tof ;) En zet 3 even recht :+

    Laatste vind ik het beste :)


    Vandaag m'n eerste betaalde shoot gedaan. Spannend, maar volgens mij wel goed gelukt. Nu lekker aan 't bewerken :)
    Volgas kleurlabels instellen. Bedankt Tom! :+
     
  11. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Leip! Vooral je kleurtoning vind ik tof. Hoe heb je dat gedaan?

    Your welcome! Had je nog een mooie prijs kunnen overeenkomen?
    Onderwaardeer je werk aub niet ;)
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Nu nog aan 't bewerken. Prijs denk ik over na :)

    Ik heb trouwens ook een leipe manier gevonden om foto's recht te zetten. Als je dus die rasters hebt kun je met CMD, dus ik denk CTRL op een windhoos, een lijntje trekken langs de horizon. Lightroom zorgt er dan voor dat dat lijntje recht wordt. :)
    Ik denk dat mensen dat hier wel weten, maar ik vond 't echt een verrijking. 8)

    Oh @ Fii: ik zie trouwens dat op die laatste foto er nog zo'n bal achter staat, misschien kun je er nog eens heen en dan zorgen dat die bal helemaal in de bokeh staat. Ik denk dat 'ie dan helemaal tof is! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2011
  13. JeePee

    JeePee Guest

    _O_
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga Lightroom scoren alleen al voor die feature. 8)
    Hoe vaak ik wel niet altr+ctrl+z druk en de foto opnieuw recht probeer te krijgen in Photoshop...
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Waar heb je deze genomen? Wil ik ook wel zien! Leuke fotos verder. Ik ben nu bezig met een groep op flickr waar je uitgedaagd wordt, erg leuk om te doen. Het idee is dat je gekoppeld wordt aan 1 iemand, elkaars fotos bekijkt en de ander dan een opdracht geeft wat hij normaal niet doet. Mijn opdracht was de wijde natuur, omdat ik altijd graag onderwerpen isoleer en dan ook vaak in grote steden kom. Heb dus al 2 dagen deze week op mn buik in het gras gelegen.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Thanks, halo's vielen me al op ja. Dat drie scheeft stond was me niet opgevallen, moeilijk te zien. :+

    Thanks! Gewoon een beetje met Lightroom zitten kloten, niet te veel want vind het eigenlijk niet tof om te veel te bewerken. :+

    Dus dat die andere bal geheel onscherp zal worden bedoel je? Zal eens kijken, zat al te kloten toen met die bal. :+

    Westerpark, tegenover het Westergasfabriek. Staan er nog de gehele zomer, leuke dingen!
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Het is gewoon nog even goed kijken, maar hij staat wel degelijk scheef :cool:
    Nou, qua scherptediepte is 'ie prima. Maar ik bedoel gewoon dat 'ie andere er ook helemaal op staat. Dus een stapje naar links en dan je camera iets meer naar links richten :)
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Not That Big Now he by TWielenga.NYC'10, on Flickr

    Deze zomer voor 3 weken naar Amerika geweest. Naar Chicago, Boston en alweer voor de derde keer New York. Hier nog een foto van vorig jaar die ik nog niet heb laten zien. De komende tijd zal ik dan ook van deze trip foto's posten.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe creëer ik dieptegevoel met een compactcamera? :+
    Wil jou (en andere) overigens niet ontmoedigen foto's te posten die niet met een spiegelreflex zijn gemaakt. Zie op je Flickr dat je hele mooie platen geschoten hebt! Maar dit tilt shit effect is me net iets te veel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2011
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    I agree, heb een beetje het idee dat naar een map op google earth kijk

    Dat van dat rechtzetten is wel een handige feauture zeg. Met PS lukt 't me nooit zo goed en laatste tijd deed ik het dan maar gelijk op m'n camera, maar dat scherm is erg klein om precies te werk te gaan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina