AARRGHHH!!!! Linkin Park niet op Pinkpop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 3 jun 2003.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit vin ik zo ruk, dit was de nummer 1 act voor mij op pinkpop, ligt chester in het ziekenhuis met rug en maagklachten, is het gecancelled. hopelijk komt er een goede vervangende act, within temptation, of nightwish of zoiets, ookal heb ik within temptation al in wageningen gezien, ze mogen mij part wel komen, of rammstein natuurlijk, is ook wel geinig.

maare post hier je ding, ook nuttige info die ik nog niet weet

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Linkin Park sux.......

/Mod Zeg dan niets... :{
    aangepast door Eckie

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    enig :confused:

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ziet het als troost...er zijn toch nog zat andere bands, bedoelt hij (lees: zou hij moeten bedoelen)

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0

6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je dat vandaan dan:confused:

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat nieuwe liedje van doet zwaar,
    faith heet hij geloof ik

8. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Quote van De Telegraaf:

'door onze redactie

AMSTERDAM - De Amerikaanse band Linkin' Park staat het pinksterweekeinde niet op Pinkpop (7, 8 en 9 juni) in het Limburgse Landgraaf. Dat liet Pinkpopbaas Jan Smeets dinsdag weten. De band stond te boek als een van de headliners van het muziekevenement, vlak voor de afsluitende sessie van Manu Chao op pinkstermaandag.

Smeets heeft dus een groot probleem en is op zoek naar vervanging. Eén van de opties is de eveneens Amerikaanse band Evanescence, maar of het lukt om hen te krijgen is nog maar de vraag. "Iedereen heeft op dit moment dollartekens in de ogen", verzucht de organisator.

Linkin' Park moet afzeggen wegens ziekte van zanger Chester Bennington. Hij is met rug- en buikklachten opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles. Daardoor gaat de hele Europese tour van de band (7 t/m 23 juni) niet door. Net als het Duitse Rock am Ring en andere festivals wordt ook Pinkpop daar het slachtoffer van.

Het festival in Landgraaf kan 60.000 muziekliefhebbers herbergen. Uitverkocht is het evenement nog niet. "We lopen op dit moment richting de 50.000", aldus Smeets dinsdag. Pinkpop wordt dit jaar voor de 34e keer georganiseerd. Bands als Moby, Massive Attack, Counting Crows, Moloko, Solomon Burke, Ilse DeLange en Queens of the Stone Age staan vooralsnog wel op de rol.'

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Faint..

Als dit waar is spring ik uit het raam, dit is de reden dat ik naar Pinkpop ga.. :{

Edit/ tering, denk dat ik niet meer ga. LP was de grootste reden om er heen te gaan. :'-(

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat dacht ik dus ook, maar linkin park word vervangen door queens of the stone age als goed is, en als tussenact tussen krezip en queens of the stone age komt evanescence als ze die kunnen regelen, en evanescence ben ik ook tevreden mee.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF!! En dat net weer in de laatste week he. Dit is eigenlijk de band waarom ik uberhaubt ga. :mad:

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Precies, ik ook.

Queens of the Stone Age kwamen al, of geven ze nu een extra optreden ofzo.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weetnie precies

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mwah, vind Evanescence en QOTSA al reden genoeg om er heen te gaan... Linkin Park is vet, maar ja, dit is duidelijk overmacht.

Mwah, waar lul ik eigenlijk over, ik ga toch niet, moet zelf al optreden :cool:

15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Echt vervangen kunnen ze niet eens, niets kan hen evenaren. :'-(

16. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de line up zowiezo niet zo best dit jaar:'-(

voor het eerst sinds jaren dat ik een editie ga overslaan.

Rammmmmmstein was vorig jaar erg bruut}:]

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Evenescance is niet half zo goed als LP. Misschien dat Rammstein een leuk goedmakertje zou zijn, maar niks minders..

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom is het ook uitgerekend de grootste band die niet kan komen.. Hopelijk is Chaz snel weer beter zodat ze dan echt naar Europa kunnen komen.

Rammstein zou wel een leuk goed-makertje, maar zeker niet meer dan dat.

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullsht allemaal, als je dan toch zo'n LP fan ben ga dan naar hun optreden (damn, ik ben 't niet eens en ik heb ze al een paar keer gezien) Ga naar een festival voor 't festival en zeur niet over de bands....wil je bands zien hou dan de melkweg/013/HMH/waterfront/etc. in de gaten, festivals zijn leuk, festivals zijn lekker...

en trouwens, als er 1 band is die Linken Park live zoek speelt zijn 't de Deftones wel...en die komen...bweh, al dat LP gezeik altijd....tis een middelmatige band...zelfs in hun genre....

20. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Doe even normaal zeg, dit was hun enige optreden in Nederland. Toevallig voor mij een goede datum, dus wat zit je te zeiken?

Dat jij een andere band leuk vind is jouw mening, en meningen verschillen of niet soms.

Hybrid Theory ging 14-miljoen keer over de toonbank, niet slecht voor zo'n middelmatige band.

Deel Deze Pagina