1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdom Under Fire II

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 28 jan 2008.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    De eerste KuF spellen waren idd erg leuk. Leuke gameplay, leuke missies en 't was ook leuk om je units te upgraden. Had volgens mij ook nog wel een aardig verhaal.

    Kendal was een held :cool:
    Ik hoop dat deze titel op de 360 zal verschijnen. De officiele pagina zegt daar echter niks over.

    Ik herinner me nog:
    Wanneer je in de eerste campaign van The Crusaders met die dude met dat zwaard (Gerald) in het begin in een uitgemoord dorpje kwam, dacht je (en je personage) dat het door orcs gedaan was. Als je dan in Heroes de campaign van die gast met zn knots en schild (Walter) speelde kwam je er pas achter wat er echt gebeurd was.

    Mooi spel. The Crusaders had ik een keer van iemand geleend. Heroes heb ik zelf nog maar die doet het uiteraard niet op de 360... Balen.
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je misschien via marktplaats een oude xbox kopen :p kost rond de 40 euro.

    Gelukkig heb ik zelf nog een oude xbox, ga ik binnenkort aansluiten en een paar oude klassiekers spelen, the warriors, timesplitters, freedom fighters en kuf heroes

    btw had jij heroes helemaal uitgespeeld?? ik had alles gehaald behalve van Uruggubar of zoiets (die reuze orc) die eerste missie kon ik maar niet halen, terwijl ik de rest van de campaigncharacters en the crusaders best makkelijk vond (behalve die laatste missies van Kendal en Regnier dan :d)
     
  3. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die miss was echt kut :p ik heb iig alle "goede missies uitgespeelt en morene en leinhart. Vond deel 1 beter omdat het een werd verteld als verhaal en deel 2 als verdieping

    En iid kendal is epic :p
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die Ogre was erg moeilijk inderdaad, maar heb ik wel uitgespeeld (meen ik me te herinneren). Ik weet nog wel dat ik echt kei- en keihard vastzit in één van Walter zijn missies. Volgens mij heb ik die Campaign nooit uitgespeeld.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is het met al die Aziatische games die jaren van te voren worden aangekondigd, en in "development hell" terechtkomen.
    Misschien tijdens TGS wat KUF2 aankondigingen?
     
  6. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb laatst gelezen op een japanse website volgens mij dat KUFII op de releasedatum staat van Maart 2012, als we geluk hebben.

    Nou geluk hebben we in ieder geval niet, duurt al te lang :p
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb ook nog een oude xbox met een heleboel spellen. Ook 3 controllers maar die werken alledrie niet meer :+
    Als ik ergens nog een cheape controller tegen kom koop ik die, want vind het idd de moeite om nog eens wat oudere spellen (zoals KuF) te spelen.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Van de week was een nieuwe trailer uitgekomen:
    [VIDEO]6314[/VIDEO]
    Mooie "physics" heeft de game8)
    Maar even serious, de game ziet er echt ontzettend goed uit, heb alleen nogsteeds niet een erg duidelijk beeld hoe de gameplay nou precies is. Is het een hack & slash met wat strategie elementen, dus orders geven aan je troepen wanneer je een leger onder je hebt. Is het een soort van MMO/co-op ervaring op andere momenten?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Niemand weet het onderhand meer, maar KUF II zou inderdaaad een Dynasty Warriors game moeten zijn met strategy en RPG invloeden. Voor iedereen die denkt: demo materiaal, dit zijn niet de release graphics... grote kans dat het wel zo is. KUF I op de (originele) Xbox zag er geweldig mooi uit voor die tijd en het is goed mogelijk dat je hierboven ingame graphics ziet, zonder HUD maar ook zonder dat deze zijn opgepoetst. Ja, die framerate zou ook wel eens zo smooth kunnen zijn, ondanks alle chaos op het scherm.

    Maar ja, die release... we wachten nog steeds. Tot 2020 ofzo? Dit wordt of de geniaalste titel of de grootste flater van het jaar. Welk jaar ook. Bij de KUF serie lijkt er geen compromis mogelijk te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben echt bang dat dit een mislukking wordt. The Crusaders en Heroes voelen aan als een 'lucky shot'. De makers lijken heel veel domme dingen toegevoegd te hebben aan dit spel. Bijvoorbeeld lopen in die stad enzo... uhg.

    Verder zijn de graphics ook niet zo bijzonder. Alles is heel scherp, glad en glimmend, maar er is weinig detail.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vind je? Ik zie juist ontzettend veel details aan de units en dat is des te verbazingwekkender gezien het aantal eenheden op het scherm. De omgeving is daardoor wel kaaltjes, maar dat vind ik persoonlijk in een game als deze minder belangrijk.

    Ik vind het er nog steeds veelbelovend uit zien, maar ik denk wel dat het onderhand tijd wordt dat ze duidelijkheid gaan scheppen wat voor game dit wordt. Het lijkt wel net of jaar na jaar aan game development wordt toegevoegd om steeds een nieuw genre aan deze KUF te plakken. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.
     
  12. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben bang dat ik ook zeer teleurgesteld ga worden in deze game. Heroes en The Crusaders zijn beide erg toffe games die ik zelfs nu nog wel eens per week speel, maar deze gameplay maakt mij wel erg kritisch.

    Over de graphics heb ik niks te klagen ofzo. Het spel ziet er bijzonder goed uit. Verder ben ik het ook eens met Willem over het lopen in de stad, lijkt mij persoonlijk helemaal niks. En ik vind het ook jammer dat bijvoorbeeld Kendal (zonder helm in deze game) en Regnier zo mongolisch zijn afgebeeld, eerder vond ik die gasten echt ''baas'' en stoer, net als Gerald btw.

    Maar waar ik echt kritisch op ben is de gameplay zelf. De KUF stijl zit er nog wel in, maar in mindere mate dan de vorige games. Ik vind de game zelfs gaan lijken op Ninety Nine Nights, waarbij je iedereen in je eentje afmaakt (normaal doe je dit ook al, maar heb je minder het gevoel dat jij de enige doorslaggevende persoon bent).

    Ik vond het spel altijd zo vet dat battles vaak 1 tegen 1 zijn gericht en niet dat als je een keer op X drukt een stuk of 30 enemies raakt met een slag zoals bij Ninety Nine Nights, dat vind ik echt helemaal niks. Tuurlijk was dit in de vorige KUF's (m.u.v. Circle of Doom, schijtgame) ook wel eens het geval, maar minder dan in deze game. Vooral op het einde van de "November Gameplay'' trailer kun je dit goed zien (zie filmpje hierboven van LoCKum)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    We zullen zien. In het filmpje zie je geen HUD, dus ook geen company orders. Vandaar dat het moeilijk is iets te zeggen in hoeverre de strategy is verminderd t.o.v. de voorgaande delen.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Preview:

    [gt]727374[/gt]

    Lijkt nu eindelijk schot in te zitten.
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ja hoor, just what the doctor ordered. :)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet wel zeggen dat ik het design van de playable characters wel echt minder vind... allemaal zo standaard. En what's up met de tieten van die ene Elf? 8) Makes no sense. :lol:
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Typische japanse high fantasy, maar ik vind het er mooi uit zien. Voor de tit physics hebben ze duidelijk Team Ninja ingehuurd. ;) Ik vraag mij wel af hoe de besturing zal zijn op een console. Ik zag wel erg veel icoontjes en het spel werd duidelijk op de PC gespeeld.
     
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel een nieuwe gameplay video (van 26 oktober)

    [yt]us3S9fRJRoE[/yt]

    Persoonlijk vind ik het jammer dat de game de dynasty warriors pad in gaat. Als ze de KUF II net zoals Heroes en The Crusaders zal maken, dan ben ik al verkocht. Ik hou niet echt van dat hack en slash dat je iedereen met een mep in een straal van 5 meter iedereen raakt (zoals dus Dynasty Warriors en 99-nichten....vond het altijd leuk om je troops te besturen en leuke lange battes en het voelde wat meer realistischer aan.

    Game mag onderhand wel een keer uitkomen. Maar nog steeds staat op www.kufii.com dat de game voor pc is en PS3.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, dit ziet er dan weer minder aantrekkelijk uit. Wat een rare titel is dit toch ook. Kunnen ze niet "gewoon" een nieuwe KUF maken?
     
  20. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaarrr, heb nog liever een remake van de originele KUF. MMO elements verpesten t voor mij in ieder geval. Solo hack en slash... flop!
     

Deel Deze Pagina