Ik ben bang dat ik ook zeer teleurgesteld ga worden in deze game. Heroes en The Crusaders zijn beide erg toffe games die ik zelfs nu nog wel eens per week speel, maar deze gameplay maakt mij wel erg kritisch.
Over de graphics heb ik niks te klagen ofzo. Het spel ziet er bijzonder goed uit. Verder ben ik het ook eens met Willem over het lopen in de stad, lijkt mij persoonlijk helemaal niks. En ik vind het ook jammer dat bijvoorbeeld Kendal (zonder helm in deze game) en Regnier zo mongolisch zijn afgebeeld, eerder vond ik die gasten echt ''baas'' en stoer, net als Gerald btw.
Maar waar ik echt kritisch op ben is de gameplay zelf. De KUF stijl zit er nog wel in, maar in mindere mate dan de vorige games. Ik vind de game zelfs gaan lijken op Ninety Nine Nights, waarbij je iedereen in je eentje afmaakt (normaal doe je dit ook al, maar heb je minder het gevoel dat jij de enige doorslaggevende persoon bent).
Ik vond het spel altijd zo vet dat battles vaak 1 tegen 1 zijn gericht en niet dat als je een keer op X drukt een stuk of 30 enemies raakt met een slag zoals bij Ninety Nine Nights, dat vind ik echt helemaal niks. Tuurlijk was dit in de vorige KUF's (m.u.v. Circle of Doom, schijtgame) ook wel eens het geval, maar minder dan in deze game. Vooral op het einde van de "November Gameplay'' trailer kun je dit goed zien (zie filmpje hierboven van LoCKum)
Laatst bewerkt: 28 nov 2011