1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamejournalist worden?? (vrijwillig)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door taker1987, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dan eerst dat mensen je site ook willen bezoeken want zoals ik het nu zie zijn de enige mensen die jou site gaan bezoeken mensen die jij kent of de mensjes die voor jou gaan reviewen.

    Ik weet zeker dat jij het 'geniale' idee had om zo'n site te gaan beginnen maar ook werkelijk gelijk bent begonnen. Waarom maak je niet eerst een soort van plan van aanpak of projectplan o.i.d. Je moet voor jezelf duidelijk maken wat je doel is en hoe je dat wilt bereiken want door luchtweg te beginnen kom je nergens.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh en als je hier een post maakt begin eerst met interpunctie. Het is dat ik via een ander topic hierheen verwezen werd anders had ik het niet eens gelezen!
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ben blij dat je eerlijk bent \o/
    als er iemand is die me zou willen helpen hiermee is die van harte welkom.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Please, denk je dat je de aangewezen persoon bent om een review te controleren op spelfouten? Wat denk je zelf? Kijk nou eens naar wat je hier post, het ziet er niet uit. Verwacht je dan dat mensen je serieus nemen als je hier een oproep plaatst? Don't think so.....

    Die review is geplaatst op 21-08-2011 en je pleurt hem zonder omkijken op je site. Boooooom........ Je kan gelijk je site opdoeken, want je zet jezelf voor lul.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is het nou Gamerstars of Gamerstarz? :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je wilt dat mensen voor je website gaan schrijven, moet je hen wat te bieden hebben. Jij zegt wel hen een kans te willen geven over games, maar waarom zouden ze dit doen op jouw website? De website ziet er amateuristisch uit en de geplaatste items staan vol taalfouten. Daar wil niemand zichzélf een kans geven!

    Daarnaast is het voor vrijwilligers alleen leuk om over games te schrijven als ze er wat voor terug krijgen. Bijvoorbeeld veel positieve reacties of gratis games. Dit kan jij beide niet bieden, dus doe daar wat aan voordat je mensen gaat zoeken.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    haha ik snap je verwarring :p

    maar het moet zijn gamerstars

    alleen de domeinnaam was er niet meer dus dan maar gamerstarz.nl
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat bedoel je met 'ik bied een kans'?
    Wat bied je dan? Je vraagt alleen! Je wil dat men zelf het spel koopt en zelf een review schrijft.
    Waarvoor heb ik jou dan nodig om die review te schrijven?
     
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    maar goed laat maar :p ik ben al genoeg vernederd voor vandaag.
    ik weet nu dat jullie het niks vinden dus wat mij betreft mag dit TOPIC DICHT !!!!
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nu ik je toch spreek, kan ik de review van PES 2012 weer schrijven? Mein talgebruik is onzetend goet, dus daar hoeft je u gen zorchen om te makken...
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of gamerstars.com, .org, .1000 anders extensies.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Om als review site groot te worden heb je echt een heel strak ondernemingsplan nodig om het commercieel succesvol te maken (wanneer je alleen/met een paar mensen begint), of een vrij grote groep mensen met veel toewijding. Daar bovenop natuurlijk skills om een site te bouwen en te ontwerpen. PU.nl en Insidegamer bijvoorbeeld zijn echt geen amateurs, dat zijn professioneel gerunde bedrijven.

    En ik denk dat geen van alles er in zit.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je interpunctie klopt igg wel ;)
     
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    bij een voetbal club heb je ook profs en amateurs
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja, en daar staan ook 3 mensen naast het veld om naar de amateurs te kijken, en zijn ze afhankelijk van gemeentegeld.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verschil is dat bij voetbal de amateurs het voor hun plezier doen ;)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Je had ergens wel een beetje kunnen verwachten dat je dergelijke reacties zou krijgen, maar er staan ook zinnige opmerkingen tussen.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ach, vergeet niet dat het allemaal kleine jochies zijn op die site. Natuurlijk is het niveau niet hoog, die zitten er gewoon voor hun plezier en denken net zo tof te zijn als Gamekings ofzo. Dat alles vol spelfouten zit is omdat ze gewoon direct van MSN naar die site gaan. Volgens mij typte de meeste toen ze hier 11/12/13 waren ook wel in een MSN taaltje. Van dit soort sites zijn er duizenden, nooit bedoelt om een grote games site te worden (denken ze misschien wel) maar voor hun leeftijdsgenootjes.

    Wees blij dat al die jochies hun plezier hebben op dat soort sites inplaats van dat ze naar een forum als XBW komen bijvoorbeeld. Thank god is het niveau op XBW nog wel hoog en zit het niet vol met kleine pubers. 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zelf he dat topic sluiten ;)
     
  20. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    Hahahaha, maar meen je dat nou?

    Hoe oud ben je eigenlijk? Want als dat jou sterke argument is vraag ik me af of je überhaupt nog wel door moet gaan met je idee voor een website.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina