1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

  1. Remco

    Remco Guest

    Switchfoot in Nederland op het moment dat ik een weekendje in Duitsland ben. :mad:
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Tickets kopen voor I <3 Techno
    Line-up: Nero, Flux Pavilion, Chase & Status, Steve Aoki, Jakwob, Fake Blood, Katy B, Boys Noize, The Subs, Crookers, Drop The Lime,... :cool:
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja line-up is bizar... ik twijfel nog, heb niet zoveel geld momenteel.
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nog mensen die 17 Oktober naar the subways gaan in de melkweg? Was vorige keer echt een compleet gekkenhuis:thumbs:

    maar voor de rest:
    17 okt. The subways
    20 okt. Bob Dylan
    24-27 nov. Le Guess Who
    29 nov. Fleet Foxes

    Worden leuke maanden:D
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je vergeet om Mark Knopfler te noemen op de 20e. Dat is toch veel vetter dan Bob Dylan:cool: Ik ga ook btw
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    No way, die gast boeit me geen fuck. Als ie maar wat van Dire Straits speelt vind ik het best. Hij komt niet in de buurt van Dylan. Al ben ik bang voor zijn stem.
     
  7. jelrinz

    jelrinz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Neee man, Mark Knopfler is een held! Vorige concert van hem in de HMH was ik er, puur genieten :)
    Mijn programma voor de komende tijd:
    16 oktober: Red Hot Chili Peppers (eindelijk, een droom!)
    26 oktober: Bon Iver (Prachtig!)
    3 november: Foster the People (Dansen!)
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De 26e ben ik er ook bij. Henrive ook trouwens.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    27 november: Zebrahead in Eindje! \o/
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Morgen Coldplay, ben benieuwd hoe die kaartverkoop nu weer gaat lopen, ik heb zo'n vreselijke afkeer gekregen voor Livenation, tergende site die na 2 jaar nog altijd niet goed werkt.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat kostte Bon Iver? Zie dat het in een (voor mij) onbekend zaaltje is in Utrecht? Had er ook wel heen gewild.
    Verbaas me soms om de verschillen van prijzen per zaal bij dezelfde artiest. The Black Keys was in 013 23 euro vorig jaar, in Het Klokgebouw in Eindhoven in februari aanstaande ineens 38 euro. Zal natuurlijk met capaciteit te maken kunnen hebben, maar verwacht niet dat daar bij Het Klokgebouw en 013 veel verschil inzit.
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsss :+ Ach smaken verschillen. Ik kom vooral voor Knopfler.. van Dylan ken ik alleen de grote hits.
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    13/11 Chase & Status in de Melkweg
    06/12 White lies in het Klokgebouw

    Baal alleen nog dat ik te laat was voor LMFAO
     
  14. jelrinz

    jelrinz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    30 eu! Best flinke prijs al, maar dat is het waard. Heb al wat filmpjes gezien, mooie band heeft ie om zich heen. Maar die zaal is best wel flink hoor, ben er nooit geweest maar ik zag een capaciteit van 1200 ofzo!
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Druk op je EXACT 9.00.00 uur op kaarten kopen, krijg je die kloterige laadbalk en vervolgens weer dit:
    Hoe kan het dat ze hier al jaaaaren mee wegkomen?!

    Ik ben zeer pissed nu :)

    Edit:// NEEEEEEEEE, heb je tickets, alles ingevuld, betaalmethode, klik je op accepteren en doorgaan:
    Er trad een technische fout op tijdens het verwerking van uw aanvraag. Onze excuses hiervoor.

    En toen was het uitverkocht.

    Dit is niet eens meer een kwestie van fml maar gewoon een reden om direct het raam uit te springen :emo:

    Nu moet ik wel zeggen dat ik niet echt een fan ben van Coldplay en meer ging voor het concert en alles eromheen, maar dat maakt het niet minder kut.

    En nu even iets zoeken waarmee ik heeeeeeeeeeeeeeeel hard kan gooien.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja, waar zijn de tijden dat je gewoon om 6 uur voor het postkantoor ging zitten :'-(
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dat is idd kut... Ik heb echt zo'n gigantische hekel aan mensen die kaarten kopen en ze dan direct op marktplaats plaatsen voor het dubbele.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vriendin van me heeft kaartjes bemachtigd...
    De rest probeert vooral :lol:
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Een van de meest handige dingen om te doen is trouwens: Link die er staat als je in de wachtrij bent kopiƫren. Als je uit de wachtrij gegooid wordt, kom je weer helemaal op de homepage en moet je 5x klikken voor je weer in de wachtrij kan. Als je die link hebt, kan je die gewoon elke keer plakken, kom je meteen weer in de wachtrij en ben je een stuk sneller.

    Verder natuurlijk dit ook gewoon doen in 5 of meer tabbladen, en het liefst met meerdere computers :+
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    I know, ik had ook 4 browsers tegelijk lopen. Dit is ook de eerste keer dat ik geen kaarten heb via Livenation en dan ook nog eens voor een band waar ik niet heel veel mee heb. Dus uiteindelijk is het geen ramp, als ik bijvoorbeeld geen kaarten had bemachtigd voor Metallica destijds dan had ik een stuk harder gebaald, maar toch blijft het een vreselijk systeem. Er is ook al zoveel aandacht aan besteedt, onder meer door Radar, en toch gebeurd er helemaal niets aan, dat snap ik echt niet...
     

Deel Deze Pagina