De laatste tijd lijkt het wel of de PTT er steeds langer over gaat doen om spellen te bezorgen. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat het 2 of 3 dagen duurt voordat iets aankomt of bezorgd wordt. 1 ding is zelfs helemaal nooit bij mij aangekomen... Zijn er meer mensen die hier last van hebben??
Ik heb wel eens gehad dat de andere persoon doodleuk vertelde dat hij de game op de post had gedaan maar later zag ik op de postzegel dat dat niet het geval was Dus kijk eerst even op de postzegel als je je game krijgt. Soms ligt het niet aan de TGP Post. Zit je nog te w88 op die game van Ale ......
Nee ik wacht op een game van iemand van dit forum 2-6 verstuurd en een game die ik opgestuurd heb 3-6 die ook nog niet binnen is.... en op nog 4 games die gisteren op tijd zijn opgestuurd maar dus vandaag niet bij de post zaten dus het duurt gewoon erg vaak 1 of 2 dagen langer hier bij mij... misschien omdat het een dorp is dat het in de stad sneller gaat?
het duurt ook langer als je een pakketzegel gebruikt en inlevert op het postkantoor, dan wanneer je er postzegels opdoet, als ik spellen kreeg met een pakketzegel dan duurde het altijd langer.
ik werk bij de post. geen negatieve dingen aub.[lol] maar het ligt niet aan ons hoor . vaak als je ergens wat bestel dan doen ze hem bijv niet gelijk op de bus. ja en gelijk weer de post natuurlijk jaja wij zorgen ervoor.
Ja maar het gaat ook om dingen die ik zelf op de post heb gedaan en dan niet aankomen of te laat...dus wel de schuld van de post!! Edit/ P.S. zit er ook een shift knop op jou toetsenbord? En leestekens, dank u!
Ik moet toegeven dat ik in het begin wel bang was, dat een of andere clever postbode mijn envelop openmaakte en de game eruit haalde, maar inmiddels heb ik 2 goede ervaringen met ruilen chter de rug,en is het over...
Ik heb nu zo'n 30 goede deals achter de rug maar opeens de laatste twee weken is het klote... toch maar weer overschakelen op het ouderwetse face2face..
ptt bestaat toch niet meer lol, maarre ik heb ook alles over de post gedaan en alles kwam goed aan. Heb wel eens gehad dat een brief 2 weken later aankwam
ik heb het wel vaak met bank zaken (naja zaken) dan komt het echt pas 2 weken later aan. Ik had dat een keer met Serden en nou weer met iemand (kom ff niet op ze naam)