Extreem veel geweld in de nieuwste Tarantino film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 5 jun 2003.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ten eerste: Tarantino is gewoon meesterlijk

    Ten tweede: Het is zo makkelijk om te zeuren over de set van Reservoir Dogs, maar: Het is en blijft een budgetfilm. Bijna al het geld is aan (goede) acteurs besteed. Het is juist superknap dat de film zo weinig locaties gebruikt, terwijl het toch boeiend blijft.
    Dat plus natuurlijk de scherpe humor, harde aktie en klassieke one-liners.

    Pulp Fiction is natuurlijk ook super, sterker nog, deze is nog beter...Jackie Brown vond ik al minder worden en ik hoop dat deze film echt "zoals vroeger" wordt. Ik hoop dat Tarantino niet te veel veranderd is in de tussentijd....

    ..en ik hoop dus dat de geluiden over geweld waar zijn (want elke film is de duurste, geilste, stoerste, geweldadigste als je de reclames en acteurs moet geloven voor een film uit komt). En als de (harde) humor dan ook nog is gebleven wordt dit weer feest!
     
  2. jaaps

    jaaps kip nugget.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    jo thanks voor de foto, niet de man die ik had verwacht. of je zijn films goed vindt of niet is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb de humor, in combinatie van een stevig verhaal en de briljante manier van vertellen in PF en RD genoten. Dat stuk dat samuel L jackson die hamburger eer voordat hi de chinees executeert vind ik roeleren. Veelzeggend voor de stijl van tarantino
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Persoonlijk vind ik het coolste stuk uit heel PF dat travolta en jackson worden overvallen in dat restaurantje.. Dat die gast die portomonee uit die zak moet halen "Now get my wallet out of the bag" .."how will i recognize it" "it says bad motherfucker"... heerlijk dat stukje.

    PF blijft toch altijd de film waartegen tarantino films worden afgewogen.. ik ga zonder twijfel naar Kill Bill
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2003
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Sorry maar dat is niet waar een bekende acteur die er in speelt vroeg helemaal niets voor zijn rol.
    Maar hij wou alleen een klein deel van de opbrengst als de film een suc6 zou worden.
     
  5. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja! Of dat stuk waar ze bij Brett dat koffertje halen.
    'What does Marcellus Wallace look like?'

    'What'?


    'What country are you from?'
    'W-what?'

    'What aint no country I ever heard of, they speak english in What?'

    'W-what!?' 'English motherfucker, do you speak it!?' 'Y-yes!'


    Ik kan ook niet wachten op Kill Bill
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    het mag dan wel een budget film zijn maar een magazijn opvullen zou echt niet een groot probleem geweest zijn.
    Tis alleen zo dat als je een magazijn hebt dat vol staat met spullen dat je aandacht dan daar naartoe gaat. En het is juist een film die het moet hebben van de personages en de dialogen.
    Dus volgens mij is het bewust leeg gehouden
     

Deel Deze Pagina