1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Er is geen combinatie om vet te verbranden en spiermassa aan te komen. Het is dus of-of. Wat je dus kan doen is gewokn goed en veel eten in de winter. En dan rond de zomer goed en wat onder je onderhoud eten. Als je dan genoeg blijft sporten verlies je miss iets massa maar verbrand je ook vet.
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil equipment kopen voor thuis (krachttraining, voornamelijk bovenlichaam) met een budget van ongeveer 200 euro. Wat zouden jullie mij dan aanraden?
     
  3. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Powerrack, bankje, olympische stang en gewichten. Is alleen wat duurder dan 200 euro :p
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Normaal gesproken ging ik altijd rond 17:00 fitnessen om daarna bij het avondeten aan te schuiven. Net voor het slapen vreet ik dan nog een bakje kwark weg.

    Na ben ik door werk helaas genoodzaakt na het avondeten te gaan. Ik ben dan rond half 10 weer thuis. Ik heb mijn avondmaaltijd dan al achter de kiezen.

    Wat raden jullie mij aan om na mn avondtraining, voor het slapen gaan, aan voeding weg te werken? Naast het verplichte bakje kwark dus :)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Noten.. 100gram. Het beste kan je ongebrande noten pakken, ivm de vetten.
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Iemand een alternatief? Krijg de meeste noten echt niet weg, misschien wat gezouten pinda's :)

    En is het voor het herstel om direct na de training te eten, of met een uurtje er tussen oid?
     
  7. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hoezo krijg je het niet weg, 100 gram noten is totaal niet veel.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gebruikt iemand hier Power Supplements Pure Whey Protein Isolate? Ik heb hem nu iets meer dan een week en ik heb nu al meer last van acne. Maar ik heb normaal ook altijd wel wat acne, dus ik weet niet of het "normale" acne is of dat het van het supplement komt. Dus mijn vraag: heeft iemand hier nog meer last van?
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch normaal dat je acne krijgt van whey in het begin (dacht ik)? Je lichaam moet wennen aan pure eiwitten.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Komt door de hoge eiwitinname waarschijnlijk. Zijn wel een aantal dingen die je er tegen kan doen, of ze werken is een tweede.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet iets wat 100% zeker werkt: Roaccutane (voorgeschreven door de dermatoloog). Maar dat is een tamelijk zwaar medicijn. Maar afgezien van dat zegt iets in me dat het niet snugger is om aan de ene kant medicijnen te gebruiken en aan de andere kant de acne nog erger te maken dan het al is met eiwitpoeder.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb jij toch al ooit gehad?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Klopt, maar toen heb ik de kuur niet afgemaakt, omdat de zomer toen begon en je mag niet teveel in de volle zon komen als je dat medicijn gebruikt en ik had geen zin om de hele zomer binnen te zitten.
     
  15. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel mogelijk. Denk aan carbcycling, juiste timing van training/maaltijden of een supplement als Indigo 3G (dat wonderen schijnt te verrichten). Niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kan nooit perfect werken. In het begin lukt het, vanwege beginners effect. Het is vaak keuzes maken, snel groeien = veel eten = vet aankomen. Of minder snel groeien = genoeg eten = vet op peil houden.
    Sowieso is het meteen toevoegen van een supplement niet echt goed.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Fackyeah, thank god voor mijn snel genezende lichaam!
    Kleine week geleden schouder uit de kom, banden verrekt en scheurtje in m'n kapsel, nu is alle pijn gewoon weg en kan er weer alles mee.
    Doc stond er vanmiddag ook van te kijken.

    Als 't beetje meezit kan ik loop volgende week weer het trainen opbouwend oppikken!
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Iemand tips bij het gebrek aan eetlust in de vroege morgens?
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon eten. Zijn niet echt tips voor. Misschien savonds wat minder laat nog wat eten, zodat je meer verteerd hebt sochtends
     
  20. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon ook nooit eten in de ochtend maar je moet je er gewoon toe zetten dat het op een gegeven moment standaard wordt ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina