1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: wat zyler zegt :)
     
  2. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schoot van boven de brug pijlen in de kont van het zwijn hij bleef stil staan en ging kei makkelijk dood
     
  3. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr, voor de zoveelste keer verdronken bij de Hydra .... :mad: grrrrr
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Silver Crest Spear (of zo iets) is momenteel +5. Ik kan hem niet upgraden naar Divine? Ik heb de materials, Ember ingeleverd (bij Parish BS). Hij is uberhaupt uit het upgrade lijstje verdwenen?
     
  5. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je die optie bovenaan kiezen bij de smit. Modify of zo? dat hoeft maar 1 keer en dan kan je normaal upgraden
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Kijk, zo kan het natuurlijk ook, iemand die de game binnen anderhalf uur uitspeelt in een speedrun:

    [yt]x9ymysN3qQ8[/yt]
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben er nu achter wat dat geluid veroorzaakt. Ga na het luiden van de 2de bel nog maar eens een keer kijken. Is ook een deel van verhaal dus missen doe je het niet. :thumbs:
     
  8. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelezen dat Gakkie sterk blijft twijfelen of hij DS zal aanschaffen of niet of op een later tijdstip ...

    Maar hij anderzijds toch wel half overtuigd is ...
    ... doch zeer waarschijnlijk zal wachten ... weten we dus niet of er grappige verhalen over z'n held(in) zullen volgen ...
    Dus bij deze zeg ik jullie dat ik bereid ben mijn stuntelgedrag, misstappen of wat dan ook ... met de Dood als gevolg, hier op 't forum te zetten *)

    Ik heb verleden weekend maar eventjes de wereld van Dark Souls betreden en moest al meteen op de loop voor een enorm groot reusachtig monster (tutorial), kon wegglippen in een deuropening die veel te klein is voor dat monster en dacht oef, gered ! Tot ik wat verderop om de hoek ga kijken en ik in een flits een pijl op me af zie komen, me draai en de pijl in m'n lijf steekt :x
    Als het me dan uiteindelijk lukt om dat schild te pakken en die ranger te mollen, beleef ik wat verderop de schrik van m'n leven ! Ik wil een trap opgaan als plots een hard voorwerp me platwalst ! Bekomen van de schrik bij een bonfire ga ik terug en een nieuwe ranger is aangekomen ! Dan bovenaan die bewuste trap een undeath warrior of zoiets tracht me te mollen, maar ik mol hem, niet meteen een koud kunstje, maar het lukt me zonder al te veel bloedsporen achter te laten :p
    Verdorie, had ik maar gekozen voor de Master Key ... tot ik ontdek dat dat harde ding dat de trap af rolde - een grote bol/kogel - een muur doorborode waar ik nu ook kan doorheen stappen ! Ligt daar een ridder, half dood ... Die geeft me dé sleutel die ik nodig heb ...
    Als ik via een trap en deur naar mijn allereerste bonfire ga rusten en daarna wedeom terugkeer naar die plek (smalle gang) waar die ranger 'respawned', kan ik stilletjes naar hem toe sluipen want hij kijkt de andere kant uit en op een voldoende afstand haal ik uit met een Mace en met één klap is hij dood :) ... !
    (tot zover ben ik nu in Dark Souls, niet ver dus, maar 't is nu al machtig spel : sfeer, muziek, combat, creepy hihi ... )

    Vraagje: kan je eigenlijk ooit "zien" hoeveel HP een vijand nog heeft? Of mag ik "leren" observeren hoe vijanden zich gaan gedragen als ze zwakker worden? Of is het omdat ik nu nog in de tutorial zit dat het (nog) niet zichtbaar is ?

    Want ja, ik wil wél graag weten/zien of mijn strategie/plan echt werkt en zo ontdekken wat de beste strategie is bij een bepaalde vijand !
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wilde hem net posten. Ik haal DS dus ook niet, spel is veel te kort :+
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Sommige mensen grijpen elk excuus aan om DS niet te hoeven kopen. :+

    IJzeren everzwijn: vuur werkt ook goed... en staan daar net toevallig vuurkorven opgesteld. Wat daar nu mee te doen?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het zal trouwens weer eens niet een Japanner zijn. :+
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die mensen hebben geen leven. O-)
     
  13. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de tutorial zie je in ieder geval een rode healthbar boven vijanden die je al eens geraakt hebt. Als ze snel dood gaan in 1 of 2 klappen ja dan zie je die niet.
     
  14. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij, of zijn er op de xbox erg weinig mensen online? Ik kan bijna nooit coop vinden en echt veel schimmen zie ik ook niet lopen
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik speel zelf op de PS3. Op de 360 is het net of je Sonic op de Snes speelt. (voor mijn gevoel dan he) Maar ook op de PS3 is het soms lastig hulp te biede/krijgen hoor. Wel veel messages overal.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dark Soul's heeft Skyrim hype zo hard killed! :mad:

    Gister Crystal Cave + Duke Archives gecleared. Toffe zone! Boss was best makkelijk. Vooral die trappen bij Duke Archives!

    Toenet nog even een halfuurtje gespeeld. Mijn Occult Club gedescaled naar Divine Club, ben nu al bij het tweede bonfire in de Catacombs. Best makkelijk so far.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Catacombs is vrij easy met divine wapen, baas daarvan is echt een lachertje. Zit nu na Anor Londo baas die wel lastig is solo. Voor dat gevecht 2 man kunnen summonen, eerste gevecht wat ik niet solo doe. Co-op wel tof als het lukt.
     
  18. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    niet heel moeilijk als je smough als eerst killed tbh
     
  19. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Coop kan je alleen vinden dichtbij een boss. Zelf een witte sign achter laten met een marker. Of als je zelf human bent kan je anderen summonen bij die witte signs. Wel moet je ongeveer het lvl zijn wat anderen in de buurt zijn.
    (als lvl 10 mannetjes daar rond lopen en jij hebt jezelf naar 25 gegrind dan zie je dus niemand om mee te coopen.)

    Schimmen zou je wel moeten zien want die zijn niet lvl gebonden denk ik.

    Speel zelf de ps3 versie.
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond het andersom juist makkelijker, Smough als laatste dus.
     

Deel Deze Pagina