Bulletproof Monk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 7 jun 2003.

1. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die hem nog niet gezien heet MOET hem nog kijken! Echt zo super kickeh is die film, vette moves, mooie dan in de matrix!!!

En humor ^^

Wie heeft hem nog meer gezien?

2. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt mij zoooo saai.. volgens mij erger je je er continu aan hoeveel er wel niet geript is van de matrix.. :{

3. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nix is geript.. maar die oosterse rijstfreters, hadden het matrix principe bedankt }:]

Maar deze moves zijn gewoon stoer, matrix is baby daarmee.. :eek:

4. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet ik um toch maar ff huren als ie uitkomt :p

5. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja cker doen! Ik koop hem cker! Echt ik ben in de indruk!!! En dat is niet snel : /

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zweer het je toen ik die poster zag van bullet proof monk zat ik op de grond van het lachen, is dit een grap? dacht ik bij mezelf, vergelijken met matrix lol Matrix owns die wannabeefilm.

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee owned helemaal nix...
    Heb jem gezien? NEE!

Daarom eerst kijken dan lachen, maar Crouching Tiger The Hidden Dragon moves zijn nog koeler onderhand...

8. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een bout-film, maar ik ga er zeker naartoe.

9. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    chow yun fat is cker kewl. Maaruh... wat doen die 2 americanos in die film. Toch niet ook heel goed vechten he?!

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan die acteur gewoon niet uitstaan, niet chow yun fat, maar die andere gast.. speelt in de meest foute films en zn hoofd staat me niet aan ofzo :confused:

Daarnaast lijkt de film mij ook erg crap, maar jah.. Geef mij maar gewoon Crouching Tiger Hidden Dragon en The Matrix :)

11. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die ene gozer juist cool! Ik weet niet hoe die heet, maar speelt ook in Road Trip en American Pie, die gozer is zo droog! Zo'n een toffe gozer op tv, meesters gewoon. Juist chow yun fat vind ik maar niets, maar goed ik ga zo bulletproof monk kijken, wellicht dat ie daarin wel meevalt :D

12. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Crouching tiger, hidden dragon??
    Echt waar, ik heb een paar keer dubbel gelegen bij het zien van die film. Dat matrix-jumpen(of airwalken) was zo slecht gedaan dat het soms zelfs lachwekkend was :p
    Vooral die achtervolging toen het zwaard was gestolen! En op het laatst, in het bos met die bomen! dat was echt komedie! 8) :D
    maar het verhaal opzich was wel goed.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    oke ik heb deze film afgelopen zaterdagnacht gezien en het is echt de slechtste film die ik de afgelopen jaren in de bios heb gezien..echt ik overdrijf niet..ik kreeg het gevoel dat ik naar een B-film uit begin jaren 80 zat te kijken
    deze film is echt niet met crouching tiger te vergelijken

AVOID AT ALL COSTS!!!

14. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    @ Shrike, ja het is een jongen, ik ben geen homo, dus ja ik kan niet zeggen of ik op die jongen hoofd val of niet, maar ja...

Dat "airwalken" was vet!

Maar ja Die Amerikaan is goed in vechten met een stok :eek:

Soow echt goed!!!

Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had al zo'n gevoel dat het een bout film is.

16. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook van die poster.
    Ik ga er zeker niet heen zond van m'n geld

17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op tvwest een klein stukje van de film gezien, maar de moves die ik gezien heb zijn dus echht niet mooier dan the matrix hoor!
    Wat ik heb gezien is dat die chinees met zn voeten op de grond en de rest van zn lichaam schuin (en gestrekt) een heel rondje om een andere gast heen draait. Dat zag er zo ontzettend nep uit dat het niet meer leuk is.

Echt een bagger film volgens mij

18. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet, maar ja de rest is wel vetjes! Maar dat stuk dat jij bedoelt, is echt voor de humor :D

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    die hollywood gassies moeten t eigenlijk gewoon bij schiet actie houden. Martial Arts blijft hong kong kunst.

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is wel een hele vette knipoog naar the matrix, maar toch...

toen ik het zag vond ik het best wel erg ongeloofwaardig overkomen. Ik heb de hele film niet gezien dus ik weet ook niet echt hoe het bedoeld was, maar volgens mij bedoelen ze het ook niet echt serieus of wel soms?

Deel Deze Pagina