1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja. Vind het alleen serieus kut dat je baard er toch echt af moet. Moet met een Mercedes S500!
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    @Jing; Ik ga morgen ook bellen om een afspraak te maken!
    Wanneer moet jij?

    Altijd zo mooi als je als 'jong broekie' al zo je rechten weet en het je werkgevers neus in kan duwen.
    Toen ik vroegáh ook nog bij een supermarkt werkte ook zo'n situatie gehad, het BW meegenomen en me rechten even voorgelezen.
    Stondenze me toch wel even aan te kijken met een blik die ik nooit meer zal vergeten:cool:
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice. :lol:

    Werken echt naaiers bij de supermarkt idd. Als je langer moest werken gewoon niet uitbetalen('eigen schuld'). Dat soort dingen.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik moet 10 november!
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe, als jullie op dezelfde dag moeten, moeten jullie misschien samen die "rijtest" doen. Was de dikste wagen die ik tot nu toe heb gereden, dikke mercedes E-klasse.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Heb daar een tijdje terug ook gewerkt (easyway).

    Dat proefrijden bij je sollicitatie stelt echt geen zak voor. Wees daar niet bang voor. Waar je wel op moet letten als je eenmaal aan het werk bent: hou je uren verdomd goed bij! Die brieven die je naar het hoofdkantoor moet sturen met de post waar je werktijden opstaan, sowieso inscannen of dubbel opschrijven en aan het eind van de maand zelf uitrekenen hoe lang je gewerkt hebt. Ze zijn er namelijk niet vies van je heel wat uurtjes minder uit te betalen!
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Handige tips haha, wat vond je ervan JP?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En hoeveel uren draaide je gemiddeld per week?
    Begreep dat je zo rond de 6-7 euro verdient?
     
  9. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Nog iets anders. Begin volgend jaar gaan wij over naar Jumbo en daar zijn ze strenger mbt. contracturen. Dus dan wordt ik sowieso teruggezet naar 12u. Maak dat nog verschil? Omdat ik overga naar een andere organistie.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vond het wel tof. Sommige dagen waren kut, met veel uur in het OV en maar weinig rijden, maar soms hoefde ik alleen een busje vanaf m'n huis te pakken en moest ik heel het land door met verschillende waggies. Geld verdienen terwijl je een A5 sportback aan het aftrappen bent. Niet verkeerd toch?

    En over die baard: voor het sollicitatie gesprek mag 'ie er wel af. Maar als je er eenmaal een beetje in zit en dat dan blijkt dat je niet vaak naar de grote 'nette' leasebedrijven hoeft, is een baardje echt niet erg hoor :+ Gewoon strakke kleding aan en je bent al een heel eind.

    @ Flix, verscheelde heel erg. Soms 2 weken niet, soms in de vakantie gewoon full time. Je bent daar erg vrij in (je vult het in via internet) en in mijn geval was het, dat als ik kon werken, er ook altijd werk was (regio Arnhem).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2011
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mooi, over mn baard. I look good in a suit, dus dat moet geen probleem zijn :+

    Het lijkt me ook ideaal ja. En flix, €8,50 euro stond in de brief die ze me heeft gestuurd na de afspraak gemaakt te hebben.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh ok. 6-7 zei hier toen iemand maar dat lijkt me beetje sterk voor 21+ gezien min leeftijd.
    Brief zal ik nog wel krijgen denk ik.

    Vandaag om 16:55 een mailtje gehad dat er binnenkort een opening komt en of ik nog interesse had. Moet ff bellen dus dat ga ik morgen direct doen.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, 6-7 euro was voor hiken, dat kan je vanaf 18 doen volgens mij. Je kan ook nu bellen, en je naam en nummer in de voicemail spreken!
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga ook voor hiker:+
    Heb nu 15 maanden m'n rijbewijs.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Fucking hell, wat is solliciteren toch een frustrerende bezigheid. Zo, dat moest er even uit. Afwijzing na afwijzing na afwijzing. Laat me op zijn minst een keer op een gesprek komen.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat zoek je?
     
  17. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat jij het op de ondernemende koers zou gooien in de vorm van freelancen?
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Fulltime baan als tekstschrijver/copywriter, redacteur (bureau, web), reporter/journalist.

    Ga ik ook doen, maar de oriëntatiefase is nog bezig. Daarnaast kan ik daar (zeker in het begin) no way een volledig respectabel inkomen uit putten. Daarom heb ik een vaste baan nodig en het liefste waarvoor ik vijf jaar in de collegebanken heb weg zitten rotten.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan wel ff in mijn netwerkje kijken, zitten wel een paar in die wereld.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Iemand nog tips voor leuke baantjes in Rotterdam voor de avonden/zondag? Heb zelf al bij de Pathé gesolliciteerd, maar die lui reageren niet zo snel. Mediamarkt zoekt niets en voorderest ben ik clueless. Ben 22 jaar, dus een supermarkt ofzo gaat hem ook niet meer worden.
     

Deel Deze Pagina