Wit-Rusland - Nederland 0-2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 7 jun 2003.

1. masterape

masterape Guest

Heeft iemand het gezien???Ik vond het weer een dramatische wedstrijd met hopeloos voetbal. Voor mij is Marc Overmars de man of the match. Want hij was de enige die wat lven in de brouwerij bracht. Al gaat het zo door loopt het nog slecht af in de EK-kwalificatie.

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    jaaaaaah zeer mooie goal van Overmars net zijn 2e actie en al weer raak.
    1e helf was wel echt brak.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Waardeloze levensloze wedstrijd, met 2 mooie goals.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik was zelfs vergeten dat deze wedstrijd vandaag was. Gezien de kwaliteit van de laatste wedstrijden vind ik het eerlijk gezegd ook niet eens erg dat ik hem gemist heb.

5. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    3 punten... verder vergeten...

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leek wel of ik naar PSV zat te kijken:{

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    vond het persoonlijk toch meer op die clubs daar uit de randstad lijken:cool:

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet zeggen dat het fris, jonge aanvallend voetbal met flair was, maar eerder een zoutloze-tik-de-bal-zoveel-mogelijk-naar-achter wedstrijd:confused:.
    Maar goed, PSV'ers zijn al snel tevreden;).

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het Nederlands elftal vind ik de laatste tijd erg slecht, ook vandaag weer :{.

10. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar toch zijn ze al 16 wedstrijden onverslagen. Maar ze spelen erg slecht. Kluivert en v. Nistelrooi klikt gewoon niet, gelukkig dat Overmars wat leven in het spel bracht.

11. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    correctie 15 wedstrijden...

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, idd. Moldavië wel als hoogtepunt :{. Ach man, dat kan je toch geen presaties noemen als je 16 wedstrijden op rij van landjes als Wit-Rusland en Kotzjikaskochnistan hebt gewonnen.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm, er was toch sprake van een mogelijke transfer van Kluivert naar Manchester United. Als ze daar samen zouden voetballen zou dat wel eens goed kunnen uitpakken voor het Nederlands Elftal.

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of het zou slecht kunnen uitpakken voor Man U ofcourse:), maar dat lijkt me niet echt verstandig als Man U Kluivert zou kopen, eerder een Makaay.

15. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    16, als je die gelijk spel erbij telt.

16. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook eerlijk zeggen dat de tegenstand errug stug was,en tegen dat soort ploegen kun je ook bijna nooit goed voetbal spelen.Ik wil ze welleens tegen een goede ploeg zien spelen (da's bijna altijd goed en mooi voetbal) die we "bijna" altijd winnen.

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    NL elftal heeft in iedergeval gewonnen. Maar de wetstrijd was niet je van't het. Maar vond de goal van Overmars wel lijp.

18. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt ook wel ja, dat het een hele rare tegenstander was. je kon daar inderdaad geen echt goede wedstrijd spelen.
    ze hebben wel gewonnen maar ja, ook ik vond het een bagger game.

19. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de meeste mensen veel te veel zeiken over ONS Oranje! Wij zijn in feite maar een klein kutlandje en toch zijn we al 15 wedstrijden op rij ongeslagen tegen tegenstanders als Engeland, Argentinie en Portugal! Ik geef toe, ze spelen vaak niet erg best, maar welke landen doen dat wel dan in de kwalificaties? Ik denk toch echt dat al die "GROTE" landen gewoon simpel hun wedstrijdje winnen tegen landen als Witrusland en Moldavie!

20. masterape

masterape Guest

I agree:+

Deel Deze Pagina