Heeft iemand het gezien???Ik vond het weer een dramatische wedstrijd met hopeloos voetbal. Voor mij is Marc Overmars de man of the match. Want hij was de enige die wat lven in de brouwerij bracht. Al gaat het zo door loopt het nog slecht af in de EK-kwalificatie.
Ik was zelfs vergeten dat deze wedstrijd vandaag was. Gezien de kwaliteit van de laatste wedstrijden vind ik het eerlijk gezegd ook niet eens erg dat ik hem gemist heb.
Kan niet zeggen dat het fris, jonge aanvallend voetbal met flair was, maar eerder een zoutloze-tik-de-bal-zoveel-mogelijk-naar-achter wedstrijd. Maar goed, PSV'ers zijn al snel tevreden.
Inderdaad, maar toch zijn ze al 16 wedstrijden onverslagen. Maar ze spelen erg slecht. Kluivert en v. Nistelrooi klikt gewoon niet, gelukkig dat Overmars wat leven in het spel bracht.
Jep, idd. Moldavië wel als hoogtepunt :{. Ach man, dat kan je toch geen presaties noemen als je 16 wedstrijden op rij van landjes als Wit-Rusland en Kotzjikaskochnistan hebt gewonnen.
Hmmm, er was toch sprake van een mogelijke transfer van Kluivert naar Manchester United. Als ze daar samen zouden voetballen zou dat wel eens goed kunnen uitpakken voor het Nederlands Elftal.
Of het zou slecht kunnen uitpakken voor Man U ofcourse, maar dat lijkt me niet echt verstandig als Man U Kluivert zou kopen, eerder een Makaay.
Moet ook eerlijk zeggen dat de tegenstand errug stug was,en tegen dat soort ploegen kun je ook bijna nooit goed voetbal spelen.Ik wil ze welleens tegen een goede ploeg zien spelen (da's bijna altijd goed en mooi voetbal) die we "bijna" altijd winnen.
NL elftal heeft in iedergeval gewonnen. Maar de wetstrijd was niet je van't het. Maar vond de goal van Overmars wel lijp.
ja dat klopt ook wel ja, dat het een hele rare tegenstander was. je kon daar inderdaad geen echt goede wedstrijd spelen. ze hebben wel gewonnen maar ja, ook ik vond het een bagger game.
Ik vind dat de meeste mensen veel te veel zeiken over ONS Oranje! Wij zijn in feite maar een klein kutlandje en toch zijn we al 15 wedstrijden op rij ongeslagen tegen tegenstanders als Engeland, Argentinie en Portugal! Ik geef toe, ze spelen vaak niet erg best, maar welke landen doen dat wel dan in de kwalificaties? Ik denk toch echt dat al die "GROTE" landen gewoon simpel hun wedstrijdje winnen tegen landen als Witrusland en Moldavie!