1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens over hondjes in Rockstar games, ik was even helemaal vergeten dat er al honden in RDR zaten. Dat zegt wel genoeg eigenlijk. En die grijze duif (vent), kan best wel eens Tommy Vercetti zijn he, alleen dan heel wat jaartjes ouder?
     
  2. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ja he, zoiets zij ik 10 pagina's terug ook al, gewoon tommy in hd met een paar extra rimpels xD
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    [​IMG]
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok, ja de thread gaat behoorlijk vlot dus heb ik dan gemist :). Hij doet me soms zelfs denken aan de 'nieuwe' Max Payne.



    Precies wat ik net zei.
     
  5. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    dat van bol.com zou dat echt de waarheid zijn? want dan vind ik het echt zwaar klote
    dat duurt toch nog veel te fcking lang kom op, dan breng je toch niet nu al de trailer uit??
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Daar gaat de halve topic over, Cpt. Slow 8)
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar wilt eerst de game wat hypen. Zoals GTA IV. Ik denk ook wel ergens 2013.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Trailer lijkt in sommige stukjes best op die van SA. Daarin heeft CJ Politie en heli's achter hem aan dus denk dat dit gewoon CJ is :9

    Hopelijk komen we The Truth ook weer tegen. :cool:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik zie op Gametrailers dat de debut trailer voor IV uitkwam op 30 maart 2007, game kwam uit op 29 april 2008. Nah denk het niet hoor, 2013 is wel erg laat. Denk dan eerder november 2012 ofzo, al die sites zetten altijd al release dates neer die totaal niet kloppen. Dimension Plus deed dat ook vaak.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Rockstar heeft nog geen release bekend gemaakt. Op Bol.com staat april 2013 op een andere site oct 2012. Dus niks van geloven :+
     
  11. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal wel best.. het maakt mij niet zoveel uit welk personage ik zal spelen.. ik vond gta IV erg mooi en of het nou vice city, san andreas of een of andere andere fictieve plaats wordt, boeit me niet..

    ga deze sowieso kopen wanneer hij uitkomt (ook al duurt het nog lang).. :thumbs:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mensen melden ook dat de stem van Michael Madsen is, of te wel Toni Cipriani uit GTA 3 en hoofdpersonage in Liberty City Stories.

    [​IMG]

    Nah, klinkt er niet op. Dude lijkt echt op Tommy, en stem doet ook enorm denken aan Ray. Fuck it. :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    Jerry, nu alweer blut. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    lijkt er echt wel op :+
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha, dat is geniaal :D

    Ben hier heel gelukkig mee, ik vroeg alleen om bergen en een Sanchez als bij San Andreas, dit gaat wel goed komen :)
     
  15. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, anders posten jullie even een dikke 20 pagina's vol in een middagje:p Trailer vind ik wel aardig, kreeg niet echt een WTFHOLLYSHITBBQ-gevoel ervan, maar het ziet er wel geinig uit. Ben benieuwd naar de 'ontleding' van de trailer.

    Die Bigfoot op het politie-logo is wel geniaal van Rockstar.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hands down. _O_ Een trailer zonder gameplay, alleen maar sfeerbeelden en ik ben al zo enthousiast. Het meest gave vond ik nog wel die bergwandeling. 8) Good memories van San Andreas!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Lol, en ik maar denken dat dit Niko was, alleen dan heel wat jaartjes ouder.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk terug met de stem van Ray Liotta, wat een baas. En dat iemand anders dit heeft ingesproken.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Leuke trailer. Maar krijg helaas niet meer het WOW gevoel bij GTA. Zal vast wel weer komen als de release-date nadert. Maar val niet van m'n stoel, als ik de trailer bekijk. :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Iemand nog wat zin in 24-05?

    [​IMG]

    Credits van The Ballad Of Gay Tony. En de muziek uit de trailer (The Small Faces - Ogdens' Nut Gone) is uitgekomen op 24-05 in 1968.
     

Deel Deze Pagina