Trouwens over hondjes in Rockstar games, ik was even helemaal vergeten dat er al honden in RDR zaten. Dat zegt wel genoeg eigenlijk. En die grijze duif (vent), kan best wel eens Tommy Vercetti zijn he, alleen dan heel wat jaartjes ouder?
Ah ok, ja de thread gaat behoorlijk vlot dus heb ik dan gemist . Hij doet me soms zelfs denken aan de 'nieuwe' Max Payne. Precies wat ik net zei.
dat van bol.com zou dat echt de waarheid zijn? want dan vind ik het echt zwaar klote dat duurt toch nog veel te fcking lang kom op, dan breng je toch niet nu al de trailer uit??
Trailer lijkt in sommige stukjes best op die van SA. Daarin heeft CJ Politie en heli's achter hem aan dus denk dat dit gewoon CJ is Hopelijk komen we The Truth ook weer tegen.
Ik zie op Gametrailers dat de debut trailer voor IV uitkwam op 30 maart 2007, game kwam uit op 29 april 2008. Nah denk het niet hoor, 2013 is wel erg laat. Denk dan eerder november 2012 ofzo, al die sites zetten altijd al release dates neer die totaal niet kloppen. Dimension Plus deed dat ook vaak.
Rockstar heeft nog geen release bekend gemaakt. Op Bol.com staat april 2013 op een andere site oct 2012. Dus niks van geloven
Ik vind het allemaal wel best.. het maakt mij niet zoveel uit welk personage ik zal spelen.. ik vond gta IV erg mooi en of het nou vice city, san andreas of een of andere andere fictieve plaats wordt, boeit me niet.. ga deze sowieso kopen wanneer hij uitkomt (ook al duurt het nog lang)..
Mensen melden ook dat de stem van Michael Madsen is, of te wel Toni Cipriani uit GTA 3 en hoofdpersonage in Liberty City Stories. Nah, klinkt er niet op. Dude lijkt echt op Tommy, en stem doet ook enorm denken aan Ray. Fuck it. Jerry, nu alweer blut.
Haha, dat is geniaal Ben hier heel gelukkig mee, ik vroeg alleen om bergen en een Sanchez als bij San Andreas, dit gaat wel goed komen
Jezus, anders posten jullie even een dikke 20 pagina's vol in een middagje Trailer vind ik wel aardig, kreeg niet echt een WTFHOLLYSHITBBQ-gevoel ervan, maar het ziet er wel geinig uit. Ben benieuwd naar de 'ontleding' van de trailer. Die Bigfoot op het politie-logo is wel geniaal van Rockstar.
Hands down. Een trailer zonder gameplay, alleen maar sfeerbeelden en ik ben al zo enthousiast. Het meest gave vond ik nog wel die bergwandeling. Good memories van San Andreas!
Leuke trailer. Maar krijg helaas niet meer het WOW gevoel bij GTA. Zal vast wel weer komen als de release-date nadert. Maar val niet van m'n stoel, als ik de trailer bekijk.
Iemand nog wat zin in 24-05? Credits van The Ballad Of Gay Tony. En de muziek uit de trailer (The Small Faces - Ogdens' Nut Gone) is uitgekomen op 24-05 in 1968.