1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag had het niets met grapjes oid te maken. Werd op Vermeer-reacties gereageerd door niet-Ajax supporters. Is natuurlijk wel een andere volgorde :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tijdens de wedstrijd waren we allemaal redelijk eens dat Ajax echt bagger was. :D
    Die discussie een uur later over Vermeer was totaal anders idd.
     
  3. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niets met of tegen Ajax (behalve somige supporters *kuch* jack van gelder *kuch*), maar die Andre Ooijer mag opgehangen worden aan de hoogste toren. Wat een vuile hond. Schan-da-lig.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vond Ajax het prima doen in de laatste 15 minuten.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, ik heb al 3 bans op m'n naam staan ... een 4e vakantie hoef ik niet zo :+

    Ach. Vermeer. Ben er nooit fan van geweest. Van Stekelenburg in't begin ook niet. Steek ging steeds beter keepen. Vermeer zit gewoon op zijn niveau en zal ook nooit hoger komen. Tijd voor Cilissen om de komende wedstrijd(en) te laten zien wat hij kan.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Herinneren jullie nog de Ajax Feyenoord dit seizoen? Was Vermeer toen ook zo slecht?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vermeer heeft het het hele seizoen goed gedaan. Meestal zelfs de enige die een positieve score bij Ajax verdiende. Vorig seizoen Ajax zelfs kampioen gemaakt. Schijnbaar krijg je daar zeer weinig krediet voor...
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    :b: Vermeer heeft ons toen punten gered! Dit is serieus de eerste slechte wedstrijd die ik zie van Vermeer.

    Ik vind Vermeer gewoon een goede keeper hoor.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof niet dat ik hem in het afgelopen jaar zo slecht heb zien spelen als vandaag. Sterker nog, ik denk dat ik hem de afgelopen 3 jaar niet zo slecht heb zien spelen.

    Gooi het maar op een collectieve off-day in de verdediging met Vermeer die in de malaise deelt dan..

    Maar Ooijer is een ander verhaal, die kan gewoon echt niet meer mee. Er is toch wel iemand in de jeugd die dat beter kan?

    Of speel desnoods 3-4-3 :+
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon 3-4-3 spelen, gewoon schijt hebben. Ooijer kan inderdaad niet meer.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze discussies is vanmiddag toch ook al gevoerd of niet?
    Ik bleef er van weg, maar is het weer nodig om erover te beginnen?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om hoe vaak hij dit niveau heeft gehaald in die 15 wedstrijden die hij heeft gekeept de laatste tijd. Het gaat er gewoon om dat dit ontzettend lage niveau gewoon nooit mag gehaald worden. Ik heb zoiets, in al die bedroevende jaren, nog nooit meegemaakt. Ajax stond gewoon keihard voor schut.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Kijk een post boven de mijne.
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan maar Cilessen opstellen? Die gozer heeft bijna al zijn wedstrijden die hij nu heeft ingevallen of gespeeld niet echt een goede indruk op mij achter gelaten. Vermeer is toch gewoon sterker dan Cilessen momenteel?

    We hebben ook nog Jeroen ''pizza'' Verhoeven nog O-)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Haha, zie net die goal van NEC. Wat een schande zeg. Waar stond die grens in godsnaam naar te kijken.... :lol:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik schat Vermeer zeker nog hoger in dan Cilessen. Heb hem in de seizoensopener live bezig gezien in het Abe Lenstra stadion en was echt niet onder de indruk.

    Zal best een heel groot talent zijn maar ik zie er vooralsnog geen tweede Steek in

    Die moet bijna wel gedacht hebben dat 1 van die 2 NEC-ers die meters buitenspel stonden een Feyenoorder was. Kan het anders niet verklaren
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja?
    Hij komt net online. Jij zat hier vanmiddag al. Dus richtte ik me op jou. :)
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet nog dat iedereen ook niet altijd positief was over Steek in zijn begin jaren. Een keeper kan echt behoorlijk snel omslaan van een gemiddelde keeper naar een topkeeper.

    Zelfde geldt voor Vermeer, hoe oud is hij? 24, 25? Dat is voor een keeper toch gewoon nog redelijk jong? Ik vind dat Vermeer echt wat respect verdiend hoor, heeft zat puike wedstrijden gespeeld en zat punten gered voor Ajax. Onder andere tegen Feyenoord in de Arena.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Alsof ik daar naar kijk. :emo: Maar we kunnen het best over wat anders hebben hoor, gooi maar wat op.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als jij er niks mee doet, prima.
    Ik kaartte het alleen even aan.

    Niveau hier zeg..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina