1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Nope. Behalve als je echt last van je pols hebt zou ik ze gebruiken. Gewoon eelt kweken.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is een beetje het probleem.
    Mijn eelt begint te scheuren.
     
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt er aan welke handschoenen natuurlijk, je hebt met en zonder wristwraps!
    Heb je zwakkere polsen dan kunnen wristwraps een TIJDELIJKE oplossing zijn.
    Uiteindelijk moet je zonder gaan trainen om de polsen aan te laten sterken.

    Zie het als een tijdelijke knieband om een voetbalwedstrijd te kunnen spelen als je last van je knie hebt. Daarna moet je de omliggende spieren van de knie gaan trainen om verbetering te krijgen en afscheid nemen van de band.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Insmeren met handcreme?
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gebruik dan wat sporttape, met handschoenen heb ik minder grip..
     
  6. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de stang leggen waar je vingers vast zitten aan je handen, als je de stang in de palm van je hand legt is het inderdaad kut als je eelt hebt.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het verschil tussen kwaliteit spul en troep is ontzettend groot en het is gewoon belangrijk goed spul te hebben.
    Tuurlijk, misschien zal er ergens wel een goed 'B-merkje' tussen zitten maar over het algemeen zijn de goedkopere bankjes prut en vallen snel uit elkaar(voering etc).
    Maatje van me heeft thuis een benchpress staan en zijn ene 20kg weegt 19.3, een andere plaat 18.9 en hij heeft er zelfs een liggen van 17.6 kg.
    Hij heeft het toen zelf nagewogen.

    En het komt niet door slijtage want ze zien er allemaal nog goed uit dus er zijn geen happen oid uit wat het verschil zou kunnen zijn.
    Ik trek mijn eelt er juist altijd af als ik even goed lang en warm gedouched heb.
    Heb je van die witte 'blaren' erop en dan trek je het er zo af.
     
  8. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Is geen 50mm materiaal. Daarnaast zijn dat geen olympic barbells.
     
  10. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt ie toch ook niet :p
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Die kleine kussentjes onder je vingers scheurt het bij mij juist..
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Klopt. Maar als je iets thuis wil beginnen is het slim om meteen 50mm te kopen, en olympic barbells. Ik zelf vind zo'n plastic barbell altijd cheap overkomen. Zal vast wel stevig zijn, maar geef mij maar een ijzeren. Bench ziet er ook slecht uit. Maar goed. 275,- is niet veel geld.
     
  13. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    http://vimeo.com/22631714
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had voor 150eu een bankje plus 2 dumbells van 40kg. Daar ben je wel eventjes zoet mee. www.fitness-seller.nl
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Alleen kun je weinig varieren, athans, minder makkelijk in vergelijking met dumbells. Als je een paar kilo zwaarder wil moet je gelijk weer een nieuwe kopen en echt goedkoop zijn ze niet.

    Ze zien er cool uit en je kunt er vast veel mee, maar ik zou voor thuis trainen liever dumbells aanschaffen.
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zijn nice dingen idd, kost wel een hoop geld. In Amerika wordt er volgens mij veel meer gebruik gemaakt van kettlebells...

    Sowieso zijn de sportscholen daar vele malen chiller.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kettle bells zijn hier in opkomst. Je moet er namelijk ander soort trainingen mee doen. Zijn volgens mij nog niet heel veel mensen die weten hoe je er goed mee om kan gaan. Zal allemaal wel komen. Het klote is gewoon dat er heel veel kleine gyms zijn. Of dat de grotere gyms vaak achterlijk duur zijn.
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb altijd het gevoel dat je bij kettlebell workouts, veel meer spieren tegelijk kan trainen dan met dumbbels en eigenlijk wel je hele lichaam kan trainen, als ik zo filmpjes zie op youtube.

    Vanmiddag eindelijk weer een trainen, 2 weken niks gedaan...
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me had een een of ander 'hoe krijg je het beste lichaam-boek' gekocht en daarin was de kettlebell verreweg het belangrijkst. Maar het is meer iets voor in het park ofzo, anders kun je anderen er serieus pijn mee doen, denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina