1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja dat heb ik ook gedaan, maar het maakt tot nu toe geen zak uit! Ik ben nu zelfs savegames terug aan het gaan van 7 levels geleden en nog steeds krijg ik een freeze, bijna altijd tijdens combat als ik mijn boog aan wil spannen.
    Fuckerdefuck, straks ben ik echt screwed :mad:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bethesda schijnt het te weten en met een patch te komen ;) als je echt niet verder kan spelen dus even wachten. Je bent namelijk niet de enige met dit probleem. Ikzelf heb ook last van vastlopers en dan vooral tijdens combat. Ik kan echter wel de game opstarten.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoor soms een soort hoog zoemgeluid, is dit een soort bug of is er dan iets belangrijks in de buurt oid?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Waarschijnlijk ben je dan in de buurt van nirnroot, dat zoemgeluid hoor je dan altijd.

    [​IMG]
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat kan je nu eigenlijk met Nirnroot behalve gebruiken in alchemy? Is er weer een verzamelaar ofzo?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke bij mij lag het dus wel aan mijn xbox. Ik heb hem nu alweer moeten formatteren. *zucht*
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had in het begin (dag 1 dat ik het spel had) geen haperingen. en nu ik wat verder in het spel ben begint het nu regelmatig te haperen.. meer mensen hier last van ??

    ik speel op de ps3 slim 320 gb. mensen die het ook op de ps3 of xbox hebben?
     
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Verrek ik heb mn bug kunnen oplossen! Ik kwam erachter dat het aantal pijlen in mijn inventory ingame anders was dan in het menu: daar stond er maar slechts 1., dus geen aantal erachter... Pijlen gedropt, andere pijlen ge-equiped en toen niks meer aan de hand! Opluchting...
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb al verscheidene keren gehad dat een drakenskelet voor m'n neus verdween en een minuutje later weer voor m'n neus op de grond neerknalt, schrik me elke keer de pleuris :+
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste bug ooit, mijn water is onderwater zijn waas en beperkte line of sight kwijt. Genieten.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Rare zin, maar gek genoeg begrijp ik het. :+
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf! Mijn magicka gaat niet meer leeg :D kan spells oneindig gebruiken opeens
    Zeer handig als mage.
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het soms, maar ik ben er ook blij mee dat ze sinds Morrowind nog steeds niet de bug eruit hebben waar je net tussen het water en het wateroppervlak ook die "wazigheid" kwijt bent en dus gewoon prima kan zien waar iets ligt
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hehe dat doe ik ook altijd. Beetje pielen en je ziet een heel meer helder als de dag boven water is :)
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Clairvoyance was vandaag de weg kwijt, moest ik eerst een kilometer naar links om vervolgens weer helemaal terug te rennen.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Die fucking hond... Dat beest heeft serieus braindamage. Iedere keer als je ook maar even stilstaat rijd dat beest tegen je op alsof je een geile teef bent 8) Wil je net een potion pakken, pak je door dat kutbeest een freaking ketel of iets andere onnodigs. En om de drie seconde blaffen. Niet te harden dat beest echt...
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    De apprentice van de alchemist in Windhelm kan blijkbaar teleporteren. Dan staat hij weer links, dan weer rechts op de tafel.

    Wat me overigens echt irriteert zijn die NPC's die door elkaar praten.
    Hierdoor vallen sommige dialogen compleet weg alleen maar omdat een guard mij zo nodig moet vertellen dat zijn neef op drakenjacht is...
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb soms (PC versie) dat eindbazen van een dungeon niet meer aanvallen, opzich wel handig, maar lijkt mij niet de bedoeling 8)
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je bij mages? Die hebben soms gewoon geen magicka meer...
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij doet gewoon helemaal niks meer, hij rent wat weg en valt niet meer aan (hij is een mage ja), lijkt mij niet dat hij 3 minuten wacht tot zijn magicka weer helemaal vol is, bovendien had hij een staff in zijn handen met absorb magicka.
     

Deel Deze Pagina