Ja dat heb ik ook gedaan, maar het maakt tot nu toe geen zak uit! Ik ben nu zelfs savegames terug aan het gaan van 7 levels geleden en nog steeds krijg ik een freeze, bijna altijd tijdens combat als ik mijn boog aan wil spannen. Fuckerdefuck, straks ben ik echt screwed
Bethesda schijnt het te weten en met een patch te komen als je echt niet verder kan spelen dus even wachten. Je bent namelijk niet de enige met dit probleem. Ikzelf heb ook last van vastlopers en dan vooral tijdens combat. Ik kan echter wel de game opstarten.
Ik hoor soms een soort hoog zoemgeluid, is dit een soort bug of is er dan iets belangrijks in de buurt oid?
ik had in het begin (dag 1 dat ik het spel had) geen haperingen. en nu ik wat verder in het spel ben begint het nu regelmatig te haperen.. meer mensen hier last van ?? ik speel op de ps3 slim 320 gb. mensen die het ook op de ps3 of xbox hebben?
Verrek ik heb mn bug kunnen oplossen! Ik kwam erachter dat het aantal pijlen in mijn inventory ingame anders was dan in het menu: daar stond er maar slechts 1., dus geen aantal erachter... Pijlen gedropt, andere pijlen ge-equiped en toen niks meer aan de hand! Opluchting...
Heb al verscheidene keren gehad dat een drakenskelet voor m'n neus verdween en een minuutje later weer voor m'n neus op de grond neerknalt, schrik me elke keer de pleuris
Ik heb het soms, maar ik ben er ook blij mee dat ze sinds Morrowind nog steeds niet de bug eruit hebben waar je net tussen het water en het wateroppervlak ook die "wazigheid" kwijt bent en dus gewoon prima kan zien waar iets ligt
Clairvoyance was vandaag de weg kwijt, moest ik eerst een kilometer naar links om vervolgens weer helemaal terug te rennen.
Die fucking hond... Dat beest heeft serieus braindamage. Iedere keer als je ook maar even stilstaat rijd dat beest tegen je op alsof je een geile teef bent Wil je net een potion pakken, pak je door dat kutbeest een freaking ketel of iets andere onnodigs. En om de drie seconde blaffen. Niet te harden dat beest echt...
De apprentice van de alchemist in Windhelm kan blijkbaar teleporteren. Dan staat hij weer links, dan weer rechts op de tafel. Wat me overigens echt irriteert zijn die NPC's die door elkaar praten. Hierdoor vallen sommige dialogen compleet weg alleen maar omdat een guard mij zo nodig moet vertellen dat zijn neef op drakenjacht is...
Ik heb soms (PC versie) dat eindbazen van een dungeon niet meer aanvallen, opzich wel handig, maar lijkt mij niet de bedoeling
Hij doet gewoon helemaal niks meer, hij rent wat weg en valt niet meer aan (hij is een mage ja), lijkt mij niet dat hij 3 minuten wacht tot zijn magicka weer helemaal vol is, bovendien had hij een staff in zijn handen met absorb magicka.