1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat je voor die blox moet inloggen op de site van vodafone en dan dacht ik dat het links stond
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben maakt gebruik van het T-mobile netwerk, wat gewoon slechter is dan het netwerk van Vodafone of KPN. Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk, dus qua bereik zit je daar beter. Beide hebben verder de zelfde tarieven en zijn maandelijks opzegbaar. Ik zou het wel weten dus;)
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk ik ben voor Simyo gegaan. Ik heb hiervoor T-mobile gehad en de ontvangst daarvan is echt dramatisch. Daarnaast stonden er ook veel slechte berichten over Ben.

    Morgen komt me nieuwe tel binnen \o/ Moet nog wel een maand wachten op me nieuwe abbo. (geen internet :mad:)
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De iPhone 4 8 GB is die aan te raden als je niet van plan bent om er (bergen) muziek op te zetten? Die is namelijk nog redelijk betaalbaar.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Echter moet je bij T-Mobile niet flink gaan betalen als je over de datalimiet (voor internet) heen zit, en bij andere abonnementen als Vodafone (waarschijnlijk KPN ook) wel. Dan ben je de lul.

    Netwerk is in kleinere dorpen wel slecht. Zelf woon ik in Eindhoven en heb nooit problemen, heb ook vaak 3G terwijl vrienden van me (uit Son & Breugel; dorpje erlangs) dat niet hebben met Vodafone.

    Iemand trouwens ervaring met de Acer Liquid Metal S120? Voor m'n vriendin ;).
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, gisteren Samsung Galaxy S2 besteld via Vodafone friends en family. Kreeg ik vandaag een mailtje met het volgende:

    Beetje apart, lijkt me dat er inmiddels toch geen leveringsproblemen toch meer zouden moeten zijn met dit toestel.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Misschien door de Thaise overstromingen?
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, niet eens aan gedacht. Zou inderdaad goed kunnen dat daar (delen van) de telefoon geproduceerd wordt. Morgen even met de klantenservice bellen en om uitleg vragen.
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren dezelfde besteld en vandaag kreeg ik een mail dat hij verzonden is. (wel een simlock vrije versie). :)
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Samsung is Koreaans.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Misschien worden er in Thailand bepaalde onderdelen voor de SII gemaakt?
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen even snel verhaal halen dan maar ;)
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Kan die Blox daarvoor dus niet vinden :)
     
  14. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    anders even langs de winkel gaan weet niet hoe het precies zit voor een blackberry
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    is de iphone 4s een goede telefoon
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen word je extreem gekort op je snelheid bij T-mobile waardoor je gewoon niet meer normaal kunt internetten. En als je een datacounter installeert is dat gewoon goed bij te houden.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Beter gekort worden dan abnormaal veel betalen lijkt mij.

    Ik heb nog zo'n oud KPN internet abonnement voor €2,50 p/m 'onbeperkt' met een FUP, ik merk er niks van wanneer mijn internet wordt gekort :+
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Er zijn maar weinig mensen die over de 1000 mb heen gaan en bovendien krijg je tegenwoordig waarschuwingen als je er bijna over heen bent. En dan zijn er weer aanvullende bundels die ervoor kunnen zorgen dat je niet absurd veel gaat betalen.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik heb ongeveer 500 MB per maand, valt opzich mee dus. WiFi heb ik 4 GB ofzo per maand 8)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand trouwens ervaring met de Acer Liquid Metal S120? Mijn vriendin wil die voor Sinterklaas.. ;).

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina