1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Dan zou ik eerder voor deze gaan, die is goedkoper en ongeveer net zo goed.
    En als je iets beter wil deze.
    Als je er niet uit komt gewoon ff wat reviews op Youtube kijken, doe ik ook altijd.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze heeft niet veel geld en haar ouders ook niet echt, dus die Nexus S hoeft/wilt ze dan niet. Maar die Hyundai telefoon (:+) heb ik nog nooit van gehoord, dus vind ik dat altijd beetje 'leip' ;).
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Huawei maakt al langer telefoons dan Acer. Alleen brengen ze ze meestal niet uit onder eigen naam. Vaak zijn alle telefoons die onder de naam van een provider worden uitgebracht gemaakt door Huawei. Daar kan je denk beter voor gaan dan voor die Acer;)

    Heb de acer even naast de Huawei gelegd, Huawei is beter qua specs. De Acer heeft echter 2 jaar garantie en de Huawei maar 1 jaar. Dus je moet even kijken wat je zelf het belangrijkste vindt.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag gebeld. Bleek tijdelijk uitverkocht, volgende week komen weer nieuwe binnen en wordt bestelling voortgezet. Prima.:)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ehm, leuk dat Vodafone me laat weten hoeveel data ik nog tegoed heb... WTF?! 8)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou, stoken! :+
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tja in een maand. 8) Dit is zeker de regeling voor de oude abonnees, want ik heb en zou onbeperkt data behouden is me verteld. Maar ja, het blijft vaag. :p
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de regels over het posten van je eigen website hier?

    Ik ben een website begonnen die de prestaties van providers per woonplaats in kaart brengt, maar mag ik die hier promoten?
     
  9. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Promoten niet, maar posten wel. Ben eigenlijk ook wel benieuwd.
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool :)

    Ok de app en website werken samen en doen het volgende:

    Het testen van je ping/upload/download snelheid van je abonnement/provider, en deze test wordt opgestuurd naar de database op de website. Op de website gaan we de beste provider per woonplaats bepalen en de behaalde snelheden per abonnement vergelijken met de maximale snelheden die de providers aangeven.

    Op dit moment ligt de gratis versie nog ter goedkeuring bij Apple.

    De pro versie (79 cent) is wel al beschikbaar en houdt ook al je metingen bij op Google Maps en vergelijkt je eigen abonnement met je resultaten.

    www.blitsen.com

    http://itunes.apple.com/nl/app/b.-speed-pro/id478824526?l=en&ls=1&mt=8

    Ik verneem uiteraard graag jullie reacties :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Paar vragen m.b.t. de Galaxy S2 waar ik het antwoord gewoon niet op kan vinden.
    - Hoe de foek zet je het trillen van dat ding zachter? Als ik een whatsapp krijg en dat ding ligt op mijn bureau dan kunnen de overburen het nog horen, gaat nergens over. Ik kan alleen vinden hoe je het trillen zachter moet zetten bij bepaalde keypresses e.d. maar niet wanneer je een bericht krijgt/gebeld wordt.
    - Hoe zet je die lockscreen uit? Ik begin het een beetje beu te worden om steeds na elke lock weer dat ding weg te moeten slepen. Het is een simpele handeling maar ik wil gewoon gelijk het hoofdscherm voor mijn neus hebben.

    Mijn tel is niet geroot btw en dat gaat ook niet gebeuren.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Hier maar verder dan. :+
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vodafone heeft best wel een slecht bereik in onze regio. Ik zit zelf bij KPN en dat gaat echt als een trein. En qua telefoon uiteraard de SGII, spreekt voor zich :cool:
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ja? Maar dan moet ik nog 3 maanden langer wachten?! :'-( Waar moet ik in de tussentijd chicks mee pimpen dan? Zonder whatsapp is dat bijna onmogelijk! :'-(
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb ook KPN, werkt ook als een trein, prima provider :)

    Ik heb trouwens 1 jaar en 3 maanden nu de HTC Desire (geroot), prima telefoontje maar één groot nadeel, het intern geheugen, 120 MB is gewoon veels te weinig 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan 2 maanden voor het einde van je contract overstappen op een andere provider met behoud van je nummer. Je toestel krijg je dan al wel;)
    Je kunt trouwens 4 maanden van te voren verlengen bij vodafone!
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb hier erg goed bereik, beter dan bij andere providers.
    Klantenservice van Vodafone is wel slecht imo, spreek uit ervaring.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb hier met T-Mobile erg goed bereik en ook vaak internet als anderen (Vodafone vooral) dat niet hebben. Als ik buiten Eindhoven kom en naar kleine dorpjes ga, daalt mijn bereik wel snel.
     
  19. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan No Lock Screen proberen
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Cookie's vraag 2:
    Instellingen > Locatie en Beveiliging > Schermvergrendeling Instellen > Geen

    Trouwens bij Whatsapp heb ik het trillen uitgezet, werd er ook gek van :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina