1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er iemand met xperia play met gba emulator, hoe loopt die?
    Heb zelf GBA emulator op m'n xperia x10 mini pro (de oude) en games als mario lopen niet zo vloeiend (speelt sowieso niet fijn met qwerty).
    EDIT: hmm geen dual core.. schijnt al flink achter te lopen dus. Beetje maf breng je een game tel. op de markt wordt ie op alle fronten qua kracht eruit gelopen door andere, niet op game gerichte telefoons.

    Ach 't zou ook alleen echt leuk zijn als gadget, voor erbij ofzo. Is er ergens een release list voor upcoming telefoons, net zoals bij games?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  2. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuwe mobiel. Zit alleen te twijfelen tussen de Samsung Galaxy SII en de HTC Sensation XL LE.

    Bij de htc is er geen mogelijkheid om een sd card in te doen, waardoor ik niet meer geheugen kan gebruiken dan 16GB.
    Iemand die mij kan helpen met mijn keuze? Ik zou graag iemands ervaringen horen over beide telefoons.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de gewone Sensation en kan er gewoon een micro SDkaartje in doen?
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Staat inderdaad vaak aangewgeven dat er geen sd in kan. Kan bij alle HTC modellen. Meestal onder een klepje bij bijvoorbeeld de batterij of, zoals bij mij naast de SIM kaart.
     
  5. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees op heel veel internetsites dat dit bij de HTC Sensation XL niet kan.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    XL heeft het inderdaad niet.



    Op 16.14.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is dan wel heel vaag.

    Dan ontwerp je een telefoon met als achterliggende gedachte dat mensen dit dan als MP3/4 vervanger gaan gebruiken maar vervolgens is het niet mogelijk het geheugen uit te breiden wat je nodig hebt wil je meerm uziek/films erop hebben8)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    De Galaxy Nexus geen optie?
     
  9. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de telefoon heeft een te hoge prijs. En de Nexus heeft dezelfde processor als de Samsung Galaxy sI en een 5MP camera.

    De keuze valt vooralsnog op de Samsung Galaxy sII.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee hoor, de Galaxy Nexus heeft gewoon een dual-core processor. Die 5MP camera maakt natuurlijk al helemaal niks uit, want megapixels zeggen niks over camera's. Je moet het zelf weten, maar als ik zou moeten kiezen tussen de 2 zou ik 100% voor de Galaxy Nexus gaan. De resolutie van het scherm is geweldig en de eerste échte verbetering sinds de komst van de moderne smartphones, en dan vergeten we nog het feit dat hij standaard al 4.0 draait waar de GSII nog op 2.3 zit en daar waarschijnlijk de komende 3 maanden nog wel op zal blijven. Als je écht een goede smartphone wilt zou ik voor de extra investering gaan, zeker als je van plan bent veel te browsen op je telefoon, dan zijn die extra pixels echt zéér welkom.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nexus wordt op internet in veel lijstjes genoemd als beste smartphone atm
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Alleen een beetje verwarrend om hem Nexus te noemen, aangezien er inmiddels al 3 telefoons zijn in de Nexus serie. Nexus One, Nexus S en nu de Galaxy Nexus.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als ik nu weer zou moeten kiezen 100% Galaxy Nexus :cool:
     
  14. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal zomaar kunnen kloppen wat jij zegt. Ik had over de Galaxy Nexus alleen nog maar deze review gelezen.

    http://www.samsunggalaxy-s2.com/samsung-galaxy-s2-versus-galaxy-nexus
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    En daar staat inderdaad dat de grafische processor, oftewel de GPU, dezelfde is dan die van de Galaxy S. Wist ik trouwens ook niet, maar ik weet wel dat zelfs dat een zeer behoorlijke GPU is. De processor, oftewel de CPU, is wel een stuk belangrijker op telefoons. Er zijn nog steeds geen games gemaakt die de GPU van de Galaxy S volledig gebruiken, en ik denk ook niet dat een dergelijke game er aan zit te komen het komende jaar.

    Nogmaals, als ik zou moeten kiezen zou ik absoluut voor de Galaxy Nexus gaan. Maar ik ben dan ook iemand die resolutie gewoon gigantisch belangrijk vind op welk apparaat dan ook.
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Kutte is wel dat daarbij geen sms bundel zit en smsjes bij Tele2 niet van de bel minuten afkunnen. Dus per 4 smsjes ben je weer een euro armer wat voor mij persoonlijk niet handig is aangezien ik ook vrienden / kennissen zonder whatsapp heb.
     
  17. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor abo´s van galaxy sII kijk hier.
    http://www.gsmabonnement24.nl/index.php/vergelijk/samsung-galaxy-s2.html

    Bij t mobile 35euro per maand. Onbeperkt internet, maar na 1gb wordt snelheid verlaagd.

    Bij vodafone 1e 8 maanden 22,50 daana 44,50. 3000 sms en 1gb internet.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm vandaag Nokia Lumia in m'n handen gehad.
    Erg slick telefoontje! Ook Xbox live wat er op zit erg handig uiteraard ;) (misschien is daar ook een app voor maargoed).

    Weet echter niet hoe het zit met Windows Mobile en Apps aangezien je eigenlijk alleen maar over Android en Iphone hoort. Ben zelf wel tevreden met Android overigens maar die Lumia wekte wel nieuwsgierigheid.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat komt omdat Windows Mobile al een poos dood is, en het nu al meer dan een jaar Windows Phone 7 heet. :9

    Daarnaast kan je alle bekende apps (van de andere) ook gewoon terug vinden op WP7, ik bedoel Whatsapp, KiK Messenger, Spotify, Nu.nl, Tweakers.net, Spoorboekje, Buienradar, KLM etc etc om er maar een paar te noemen. :)

    Maar idd Lumia 800 is geweldig, en het besturingsysteem dus WP7 is niet voor niks uitgeroepen dit jaar als 'Operating System of the year'.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een kort vraagje.
    Hoe zorg ik dat de Android market op mijn galaxy S niet meer aan mijn mail gekoppeld zit? (i.v.m verkoop telefoon)

    oh en btw wat moet ik nemen?

    Galaxy S2 of Iphone 4 :p
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina