1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog altijd niets.
     
  2. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen update hier (dus maar ff wat Fifa 12 potjes :))
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Vind de nieuwe dashboard iig een enorme vooruitgang voor zover ik allemaal heb gezien. Vind deze helemaal niks meer, vorige ook niet. Ben enorm benieuwd dus.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is het al bekend of er nu wel een Last.fm applicatie op zit?
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou de update is er hoor jongens !!!!!!!

    Net even gekeken op de USA account, daar staat echt veel dingen bij verwachte apps maar ook de beschikbare apps, maar die kan je dus niet downloaden, hij zegt dat je het niet kan downloaden omdat je in de verkeerde regio woont, jammer hoor. Op de USA account zie je dus veel apps staan in een tabje genaamd "Coming" maar bij de NL niks. Ben bang dat het lekker saai gaat worden voor ons, alweer
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb nieuwe update binnen....anders zeg!
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Savegames in the cloud als optie
     
  8. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan handig zijn, maar ik blijf bij me HDD. \o/
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand waar de Xbox Companion App voor WP7 is?
     
  10. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het staat ook op je HDD, het wordt alleen soort van gebackupped naar "de cloud".
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan ik nu mijn Gamertag op meerdere Xboxen gebruiken?
    Ik heb zowel boven als beneden een Xbox, maar het zou wel erg fijn zijn wanneer ik mijn profiel op beide zou kunnen gebruiken.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij wel. Dat vertelde die gast op Inside Xbox me gisteren. :p Je hebt nu een Roaming Profile.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is wel handig, ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien dat ik mn kinect nu ook eens wat vaker ga gebruiken
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wil je echt de hele waslijst van me horen wat crap aan deze update is?



    - Het menu is onoverzichtelijk. Ik heb nog nooit zo'n warboel gezien in een menu als deze update. Ht begint meteen al bij je home, je zou zeggen hier zit alles in, je games, je achievements, al je arcade games. Nope. Een klein vakje om je game op te starten en een quickplay button om 1 van je laatste games te spelen. En daarnaast 3 huge ass buttons met reclame troep 8)

    Ga je verder naar "Social". Zie je daar de mensen die online zijn, maar alleen de eerste 2/3 mensen. Dus je kan niet in 1 oogopslag zien wie online zijn, maar moet je eerst helemaal doorheen scrollen.

    Achievements en games die je gespeeld hebt. Where do I start. heb er echt niks goed over te zeggen. Wat een ugly piece of shit is dat geworden. Hoe overzichtelijk de vorige update was, hoe onoverzichtelijk is dit geworden. Je tiles met completed games zijn weg, hier voor in plaats kan je er handmatig 1 voor 1 door heen scrollen. Je ziet niet in 1 oogopslag of je een game complete hebt. Je kan niet snel even door de lijst achievements scrollen, opent ie eerst weer een pop up scherm. Het ziet er gewoon als stront uit. Simplistisch en onoverzichtelijk. En dat geldt voor het hele menu, met alles.

    - Marketplace 8) Die mag jezelf lekker ff bekijken. Wat een crap is dit. Je kan niet eens meer even snel door de laatste arcade games oid scrollen. Onoverzichtelijkheid ten top. Alles staat door elkaar. Geen aparte arcade sectie meer, maar alles is door elkaar geflikkert.


    Dit is echt nog erger dan ik had gedacht. Hoe kunnen ze met deze troep op de proppen komen. De vorige update was zo helder en overzichtelijk en dit is op alle punten een verslechtering.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow... er zijn gewoon helemaal... géén boeiende apps beschikbaar.

    Twitter en Facebook is gewoon kut op de Xbox, heb m'n telefoon al. Zune Marketplace wilde niet connecten, dus dat is ook fijn. Hoop dat het gauw ge-update wordt.

    Ik ben er ook niet weg van. Snap niet waarom alles zo klein is. Het zou veel vullender kunnen.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je weet dat ik het met je eens ben dat het crap is. Maar.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Waarom heb ik de update nog niet. :mad: Ik wil af van mijn pre-release channel. Alsof het dashboard nog niet lelijk genoeg is.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    De enige feature die deze k*t update enige waarde had kunnen geven en wij krijgen helemaal niks :lol:

    Ze zijn het perspectief helemaal verloren bij Microsoft. het ene item is super klein (je game opstarten heeft een mini button), terwijl reclame shit super groot in beeld is. Beetje rare verhouding. En dat geldt voor het hele menu met alles. Of het is super klein, of huge ass groot. Ik heb meer dan 160 games gespeeld. Vindt het soms wel leuk ff door mn games collection te scrollen. Nou dat hoef je nu niet meer te doen. Per beeld staan er 2 games in. Dus 80x naar rechts klikken om je games te bekijken.

    Lijkt alsof er helemaal niet is nagedacht. Mensen zouden dingen beter moeten kunnen vinden ipv slechter.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan wel op meerdere manieren je games bekijken hoor. Volgens mij staan er dan maximaal vijf games in beeld, ook kut natuurlijk. 8)

    De verhoudingen kloppen gewoon niet.

    En ik zit fucking hard te wachten op Xbox Companion App. WAAR BEN JE DAN?
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt de final update al gekregen zoals alle beta-testers, er staat een nieuw bericht op je connect website erover, het pre-release kanaal gaat niet weg :)
     

Deel Deze Pagina