Wil je echt de hele waslijst van me horen wat crap aan deze update is?
- Het menu is onoverzichtelijk. Ik heb nog nooit zo'n warboel gezien in een menu als deze update. Ht begint meteen al bij je home, je zou zeggen hier zit alles in, je games, je achievements, al je arcade games. Nope. Een klein vakje om je game op te starten en een quickplay button om 1 van je laatste games te spelen. En daarnaast 3 huge ass buttons met reclame troep
Ga je verder naar "Social". Zie je daar de mensen die online zijn, maar alleen de eerste 2/3 mensen. Dus je kan niet in 1 oogopslag zien wie online zijn, maar moet je eerst helemaal doorheen scrollen.
Achievements en games die je gespeeld hebt. Where do I start. heb er echt niks goed over te zeggen. Wat een ugly piece of shit is dat geworden. Hoe overzichtelijk de vorige update was, hoe onoverzichtelijk is dit geworden. Je tiles met completed games zijn weg, hier voor in plaats kan je er handmatig 1 voor 1 door heen scrollen. Je ziet niet in 1 oogopslag of je een game complete hebt. Je kan niet snel even door de lijst achievements scrollen, opent ie eerst weer een pop up scherm. Het ziet er gewoon als stront uit. Simplistisch en onoverzichtelijk. En dat geldt voor het hele menu, met alles.
- Marketplace
Die mag jezelf lekker ff bekijken. Wat een crap is dit.
Je kan niet eens meer even snel door de laatste arcade games oid scrollen. Onoverzichtelijkheid ten top. Alles staat door elkaar. Geen aparte arcade sectie meer, maar alles is door elkaar geflikkert.
Dit is echt nog erger dan ik had gedacht. Hoe kunnen ze met deze troep op de proppen komen. De vorige update was zo helder en overzichtelijk en dit is op alle punten een verslechtering.
Klik om te vergroten...