1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565

    Maakt mij het uit dat je het tegen Seh had? Je begint vanuit het niets weer over Feyenoord dus mag ik gewoon zo vrij zijn daar wat over te zeggen.

    En 7-1 is een abnormale uitslag ja. Dat snapt iedereen wel. Maar het was van te voren al bekend dat er een wondertje moest gebeuren wilde Lyon doorgaan. Nu is dat wonder gebeurd en dan is het weer 'ja onmogelijk dit'.

    Ook een beetje raar dat je iedereen die gewoon geloofd dat er geen cheats in het spel betrokken waren opeens betiteld als mensen die 'tof' zitten te doen. Puhlease, alsof je het direct met iemand eens moet zijn.

    Dat mensen die niet voor Ajax zijn hetzelfde gevoel hadden als het bij hun club zou gebeuren lijkt me ook niets nieuws onder de zon. Maar dat betekent toch niet dat we het maar eens moeten zijn met jou?
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je bent meer bezig met jennen dan dat je echt inhoudelijk argumenten hebt. Je wil niet zien dat er heel veel geld te verdienen was met deze wedstrijden. Vooral omdat de kans zeer groot was dat Ajax doorging en niet Lyon.

    Nogmaals, het gaat er niet om dat je een andere mening hebt, het gaat erom dat je nogal moeite hebt om iemand met een andere mening in zijn waarde te laten. Je hoeft niet te doen alsof jij volledig gelijk is en het echt zwaar onbegrijpelijk is dat iemand ook maar durft te denken aan omkoping.

    Iedereen kan het allemaal op zijn eigen manier interperteren, dat is prima. Ik vind het niet eens belangrijk of het zo is, het gaat om de manier waarop sommige niet Ajax fans proberen de boel op te stoken en ondertussen onschuldig met de wimpertje knipperen alsof ze de heilige maagd Maria geen beurt zouden geven als ze naakt op hun keukentafel ligt.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Van der wiel heeft zijn hand gebroken. Heeft hij zelf op twitter gezet!

    Edit: Ging net trouwens nog een keer de samenvatting van zagreb terug kijken. Maar je moet eens kijken vanaf de 2e helft, en dan vooral naar die blonde god in de verdediging. Wat voor fouten hij wel niet maakt =(
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    :lol:

    'Gelukkig is het maar een gebroken hand btw. Daar kan hij nog wel gewoon mee voetballen volgens mij.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als jij roept dat ik jou aanval, dan maakt het inderdaad uit dat ik het niet tegen jou had ja. Gek he? En wat nou weer over Feyenoord beginnen. Doe normaal man, ik heb het daar nooit over.

    Ik zeg ook niet dat iemand het met mij eens moet zijn, want ik heb hierin geen mening. Ik weet niet of er is valsgespeeld bij deze wedstrijd(en), maar het is wel zo dat het niet vreemd is dat mensen dat wel denken. En dat mensen met een andere mening het afdoen als aanstellers en zielig. Dat is jammer.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Nogmaals, daar gaat het helemaal niet om 8).
    Gaat erom dat jij opeens over Feyenoord begint omdat er toevallig een Feyenoorder het niet met je eens is.
    Het standpunt voor of tegen maakt mij niets uit.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Als je de berichten laat zien die ik quote begrijp je misschien waarom. Als iemand post dat de NOS, Sport 1 en de BBC het woord omkoping in de mond nemen, om dan vervolgens even te melden dat het knipoogje al voldoende is om hem te overtuigen dat er iets meer in het spel is dan toeval. Dan vind ik dat werkelijk waar walgelijk, maar dat is mijn mening. Ik laat iedereen in zijn waarde, maar zeg wel wat ik vind. Mensen slikken het als zoete koek wat er op tv komt, hoe weinig aanleiding er ook voor is. Dat vind ik gewoon zeg maar niet heel erg prettig. ;)

    Aardige beschuldiging wel, dat ik mensen niet in hun waarde laat. Waar en op welk moment doe ik dat niet dan? Als mensen in alle ''conspiracy'' dingen zo makkelijk over te halen waren werd het nog een leuke boel.

    Ik snap ook best dat er een mogelijkheid is dat er mensen zijn omgekocht, het is immers een miljoenen business met heel veel belangen. Maar ik heb nog geen een argument gezien waarvan ik denk, nou ja daar zit wel een mooi hard te maken punt in. Veel in de lucht gelul en weinig feiten. Als iemand mij die wel kan geven, ben ik de eerste die zegt dat het wel eens een omkoopschandaal kan zijn. Maar tot dit moment komt men niet verder dan een knipoog.

    Edit: Ik noem niemand aanstellers of zielig.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach daarom ging ik er gister verder ook niet op in, want ik dacht eraan dús was het zo volgens siemenn :emo:

    Achteraf blijft het toch gewoon enorm kut dat ajax in die 2 wedstrijden tegen lyon niet heeft kunnen scoren :mad: Zoveel kansen en 0 doelpunten is gewoon fataal gebleken.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe had je bewijs willen zien? Had zagreb de bal dan maar naar Gomis moeten dragen??8)

    Edit: Ik snap je punt ook; maar alles lijkt er op te wijzen dat er wel wat meer in het spel was dan alleen demotivatie van Zagreb spelers. Ook hoe die keeper na de (ik dacht) laatste goal op het gras ligt: Hij kijkt op, en er zat totaal geen frustratie in die blik van hem, terwijl ik na 7 tegendoelpunten er echt wel doorheen zou zitten.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  10. Seh

    Seh Guest

    Feitelijk bewijs. Geen ''ja maar hij stond naar links te kijken toen hij eigenlijk naar rechts had moeten kijken'' verhalen. Man, Feyenoord ging eerst nog met een punt weg uit de ArenA om vervolgens te verliezen van Go Ahead, Grunn en vorig seizoen natuurlijk PSV. Daar was ook geen omkoping in het spel, toch? Of zijn die zaken nu ook opeens verdacht nadat Lyon een Houdini act heeft uitgehaald?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo:
    keer op keer hetzelfde bewijs aantonen heeft ook geen zin seh

    Er is geen hard bewijs nee, maar laat een partij dit eerst lekker uit gaan zoeken voordat er verder geluld wordt. Heeft in mijn ogen weinig zin om van die welles nietes verhalen op te gaan hangen. Het is al gebeurd.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het verschil is dat de eerstgenoemde wedstrijden niet echte te kenschetsen zijn als een houdini act en die van Lyon wel. :+

    De discussie die jullie voeren is wel nutteloos btw.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet verkeerd is om in iemand anders schoenen te gaan staan. Dus gebruikte ik Feyenoord, omdat dat de club is waar Seh van houdt. Om een punt duidelijk te maken. Dat we dus niet hoeven te doen alsof het BELACHELIJJK is dat iemand durft te denken aan omkoping. Want zo belachelijk is die gedacht nou ook weer niet toch?


    De wedstrijd is gisteren gespeeld, zoveel feiten zijn er nog niet. Er is geen onderzoek geweest. De wedstrijden in het verleden waarbij omkoping is bewezen, daar waren ook geen feiten te zien in de beelden. Daar is eerst een onderzoek voor nodig. Ik heb in elk geval nog nooit een wedstrijd bekeken waarbij je met feiten direct kon staven dat er omkoping in het spel was. Het dus allemaal een beetje loos om te roepen dat er geen feiten zijn. Duh, de wedstrijd is gisteren gespeeld, wat verwacht je nou?

    Ik zal een argument geven: Aan deze wedstrijd is heel, heel veel geld te verdienen. Door te gokken op hetgeen wat in 99% never gaat gebeuren. Een score van 1-7 in eigen huis waardoor je tegenstander doorgaat is dan wel verdacht. Dat is best een argument waarvan je zegt, nouhou, dat zou zomaar kunnen. Niemand kan je feiten geven, want die zijn er (nog?) niet. Dus moet je het doen met giswerk. Ik wil laten aantekenen dat ik zelf dus geen kant kies. Ik zeg niet dat het wel zo is, ook niet dat het niet zo is. Maar waarom zo stellig doen tegen mensen die denken dat het wel zo is. Dat snap ik dus niet
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  14. Seh

    Seh Guest

    Precies. Dus moet je maar roepen dat er omkoping in het spel is want Z0MFG hij gaf een knipoog? Het trekt op niks als je dat nu al zegt. Wacht af en vorm dan een mening, zoals het hoort. Niet napraten wat er op tv gezegd wordt, dat is wel het laatste medium waar je vanuit moet gaan. Maar dat is weer een heel andere discussie. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2011
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en bij Feyenoord-PSV zag je de voetballers zichtbaar gefrustreerd en vernederd over het veld lopen.

    Ik zag geen enkele speler van Feyenoord knipogen of een duimpje omhoog geven.


    @hieronder: Hij begon!!:+
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    *appels en peren*
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    AT5: UEFA start geen onderzoek naar Zagreb-Lyon

    8 december 2011 AT5

    Volgens de KNVB zal de UEFA vooralsnog geen onderzoek instellen naar de uitslag van Zagreb-Lyon. Dat liet een woordvoerder van de Nederlandse voetbalbond aan AT5 weten. 'De UEFA heeft laten weten dat er vooralsnog geen signalen zijn dat het resultaat onreglementair is beïnvloed. De UEFA start dan ook geen onderzoek naar de wedstrijd.'
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het raar dat iedereen die aan omkoping denkt hier raar wordt aangekeken, ik weet bijna zeker dat de Kroaten in de rust een zak geld hebben gekregen van de Fransen, die jongens daar geven niks om imago en trots.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Logisch Natuurlijk, het is een Franse ploeg..

    /alu-hoedje op
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :emo: Tuurlijk niet. Waarom niet eens een onderzoek instellen? Is dat nou zoveel moeite. UEFA dekt zich gewoon in , wilt niet dat zoiets zou uitkomen want dat is schadelijk voor het imago.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina