[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Op gamerankings daalt Brute Force ook gestaag richting de 7,9. Het word tijd dat microsoft is met die echte klappers gaat komen, exclusief wel te verstaan, anders kunnen ze wel inpakken wat mij betreft.

    Alleen enkele launch games zijn goed, en Steel Battalion, maar die telt eigenlijk niet echt mee.

    Tis zo raar, vroeger had een console wel 30 van die über games. Nu mag je blij zijn als er 1 of 2 per jaar goede spellen uit komen. En mij hoef je niet meer te zeggen dat ik niet op al die meningen af moet gaan die ik hoor van amerikanen en reviews en dergelijke. Maar ik weet al wel weer hoe het zit met BF, dat word net zo'n grote teleurstelling als Deathrow, Sega GT, Mechassault, Unreal Championship, Racing Evoluzione, Enter the Matrix, DOAX, Tao Feng, D2R en uiteraard het feit dat Splinter Cell niet exclusief was, daar had microsoft ook geld tegen aan moeten smijten.
     
  2. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0

    hmmmzz...

    Volgens mij overdrijf je een beetje...
    MechAssault, UC, Sega GT en waren geen floppers. Vooral Sega Gt gaat cool worden met die uitbreiding! En ook Blinx moeten we niet vergeten (volgens sommigen slecht, volgens anderen goed).
    Volgens mij krijgen we het na vanaf nu wel wat beter.

    Wat dacht je van Fable, Sudeki, (BC), PGR2, (Amped 2) en daarnaast binnen 2 jaar nog 5 RARE GAMES!?!?!??!?!
    Rare maakt bijna nooit tegenvallende games.

    ....en dan hebben we het nog niet eens over DOA Online en Halo2 gehad... _O_
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, maar mechassault, Sega gt en UC waren ook geen klappers, mechassault, daar kwam live gewoon niet goed uit de verf, UC was echt same old same old. En sega gt dat reed gewoon voor geen meter en had welgeteld 3/4 hele tracks.

    Dus jah, als echte gamer doe ik het daar niet voor, en eis ik vlekkeloze games.

    Zoals Halo 2 dus idd, dat zijn de spellen waar ik op wacht. En fable natuurlijk. Maar goed, ik hoop dus ook dat het vanaf nu een beetje beter word. Want tjah, et enige waar ik echt warm voor loop (nog steeds) op de xbox dat is Halo. En dat speel ik ook nog regelmatig.
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee maar volgens mij moeten de klapper echt nog komen:

    Halo 2, fable, MM3, Kameo (beelden waren vet op gamekings!!!!), BC, PGR 2, Amped 2, de hele reeks oddworld games (waaronder dus 1 online :)), de nieuwe doa games, Ninja Gaiden. Dat zijn er toch al een paar omdat ik er zo even niet meer kan verzinnen, maar dit zijn allemaal al vrij verzekerde toppers.

    En moet zeggen dat de andere consoles er nou ook niet bepaald veel meer hebben:
    PS2: GTA serie (nog meer echt goede games?)
    Cube: ja mario (tegen vallen verleken met mario 64 maar ok hij was goed), Metroid en Zelda.

    Alleen hebben wij dus nog zwaar veel toppers die eraan komen en de andere 2 consoles volgens mij niet. Of tenminste..niet voor mij.

    dus volgens mij zit het wel goed met die toppers
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuwe Sonic spel zag er trouwens ook erg cool uit! Een game om in de gaten te houden. :)
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Tis wel waar jah dat het op andere consoles niet veel beter is gesteld :) en we hebben idd ook Ninja Gaiden nog.
     
  7. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dit toch echt wel de Brute Force thread, dus terug over Brute Force
     
  8. jurjen

    jurjen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net bij een aantal engelstalige site's gekeken en daar waren ze het er over eens dat de lol van het spel afhangt van het moeilijkheidsniveau dat je kiest. In hun ogen dus vooral op brutal spelen!
    IK BEN BENIEUWD
     
  9. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het hier allemaal goed lees dus meteen op hard beginnen. Bij de meeste spellen begin ik eerst op normal om de controls te leren.
    Dus eigenlijk kun je concluderen dat de opbouw in moeilijkheidsgraden niet echt goed gedaan is als je op easy en normal minder lol hebt dan op hard.
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Het ging ook over brute force, namelijk dat het waarschijnlijk weer een teleurstelling gaat worden en nog 1tje die lagd ook. En wat deze teleurstelling te betekenen heeft voor het platform (xbox).

    Dus niet zo kortzichtig en krampachtig met dat ge-ontopic, want we zaten ontopic.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    uhm 2 onjuistheden, hij krijg gemiddeld een 8, dus geen teleurstelling, het wordt ook niet gehyped..
    en sinds wanneer kan een offline gamen laggen als ik vragen mag?
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    En sind wanneer weet jij dat de game tegenvalt als je hem nog helemaal niet gespeeld kan hebben.
     
  13. jurjen

    jurjen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet meteen op brutal te beginnen. Je kunt ook starten met medium, en later het level nog een keer spelen om de maximum aan punten te halen.

    Ik lees alleen dat de mensen dolenthausiast zijn over de brutal variant omdat die je dwingt om alles uit je squad te halen.
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    daarom dus..
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    hehe, laggen is gewoon een uitdrukking, het slaat idd op het traag zijn bij hoge pings of klote servers ofzo, maar ik en meer mensen met mij, zijn het ook toe gaan passen op spellen met klote engines. Want het effect is hetzelfde.

    En een 8 vind ik een redelijke teleurstelling als ze het aankondigen met een attitude alsof het beter zou gaan worden dan halo.

    Aangezien halo van mij een 9/9.5 zou krijgen vind ik een 8 een redelijke teleurstelling. Weet je hoeveel verschil er zit tussen zon mager "8"spelletje en een echte triple A titel die dus ook een 9.5 waard is.

    het zou toch een exclusieve topper moeten worden? 8en zijn meer van die cijfers voor van die redelijke multiplatform games als timesplitters ofzo. Maar van die gehypte exclusieve games verwacht ik toch wel meer dan een 8. En hij blijft op gamerankings ook zakken overigens.

    .....richting de 7,9......


    Wie doet het daar nou nog voor? behalve mensen die overal maar gewoon genoegen mee nemen omdat ze snel tevreden zijn.

    Een kinderhand is gauw gevuld.


    De mijne niet. Ten eerste omdat ik geen kind meer ben, en ten tweede omdat ik wat kwaliteit en originaliteit en degelijke gameplay eis in de spellen waar ik 50 euro voor neertel.



    Ik kan lezen,

    ga de amerikaanse fora op, lees wat reviews, voel het aan je water. Het zit er dik in dat dit weer zo'n tegenvallertje word. Je hoort de geluiden overal en zelf had ik ook al zo mn vermoedens. Als je dan ook nog de reviews leest die het hebben over "een vermakelijk actie spelletje", dan weet ik al genoeg.

    Ik zeg niet dat je alleen op reviews en meningen van anderen af moet gaan, maar in sommige gevallen kun je redelijk accurate informatie krijgen van tevoren.

    Ik heb hem trouwens ook wel in bestelling staan hoor. Dus ik ga hem ook nog wel proberen, voor het geval dat. Maar goed het zit er dik in dat ie weer doorverkocht word.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  16. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het spel nog niet eens gespeelt man......Delta force BHD kreeg bij de PU ook maar een 7,5 maar ik heb een spel nog nooit zoveel gespeelt. Er zijn ook mensen die Halo een kut spel vinden terwijl dit een triple A game is. Je kan dus niet alleen op revieuws afgaan......maar je hebt gelijk het is redelijk grote indicator. Ik ga hem denk ik toch wel kopen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik zeg ook niet dat het alleen reviews zijn waar ik mijn mening op baseer. Het is een gevoel. Waarschijnlijk is dat ook een beetje teweeg gebracht door het grote aantal klote spellen wat microsoft heeft uitgebracht op de xbox.

    Je vertouwen daalt dan toch een beetje.
     
  18. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    ow sorry

    ik citeer:
    Dat nieuwe Sonic spel zag er trouwens ook erg cool uit! Een game om in de gaten te houden.

    ach ja, dat gaat over brute force hè en de reacties erboven gingen al helemaal niet over brute force, dus beschuldig mij nuiet van kortzichtig of krampachtig te zijn hoor!
    Daarbij als je mij op eventuele fouten wil wijzen, dan kan dat ook wat vriendelijker hoor.
    En hier was wel degelijk sprake van zware off topic!
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    weet je wat!

    Ik heb de pal versie net binnen samen met MM3 }:]
    dus ik zal het eff spelen vanavond en zeggen wat ik er nou van vind!
     
  20. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    yesss..ben benieuwd.._O_
     

Deel Deze Pagina