hehe, laggen is gewoon een uitdrukking, het slaat idd op het traag zijn bij hoge pings of klote servers ofzo, maar ik en meer mensen met mij, zijn het ook toe gaan passen op spellen met klote engines. Want het effect is hetzelfde.
En een 8 vind ik een redelijke teleurstelling als ze het aankondigen met een attitude alsof het beter zou gaan worden dan halo.
Aangezien halo van mij een 9/9.5 zou krijgen vind ik een 8 een redelijke teleurstelling. Weet je hoeveel verschil er zit tussen zon mager "8"spelletje en een echte triple A titel die dus ook een 9.5 waard is.
het zou toch een exclusieve topper moeten worden? 8en zijn meer van die cijfers voor van die redelijke multiplatform games als timesplitters ofzo. Maar van die gehypte exclusieve games verwacht ik toch wel meer dan een 8. En hij blijft op gamerankings ook zakken overigens.
.....richting de 7,9......
Wie doet het daar nou nog voor? behalve mensen die overal maar gewoon genoegen mee nemen omdat ze snel tevreden zijn.
Een kinderhand is gauw gevuld.
De mijne niet. Ten eerste omdat ik geen kind meer ben, en ten tweede omdat ik wat kwaliteit en originaliteit en degelijke gameplay eis in de spellen waar ik 50 euro voor neertel.
Ik kan lezen,
ga de amerikaanse fora op, lees wat reviews, voel het aan je water. Het zit er dik in dat dit weer zo'n tegenvallertje word. Je hoort de geluiden overal en zelf had ik ook al zo mn vermoedens. Als je dan ook nog de reviews leest die het hebben over "een vermakelijk actie spelletje", dan weet ik al genoeg.
Ik zeg niet dat je alleen op reviews en meningen van anderen af moet gaan, maar in sommige gevallen kun je redelijk accurate informatie krijgen van tevoren.
Ik heb hem trouwens ook wel in bestelling staan hoor. Dus ik ga hem ook nog wel proberen, voor het geval dat. Maar goed het zit er dik in dat ie weer doorverkocht word.
Laatst bewerkt: 11 jun 2003