Hallo iedereen, Bij mij op school kunnen leerlingen zich vrijwillig aanmelden om te kunnen werken met licht-en geluid techniek. Die groep noemen we het technisch team (TT) . Ik ben daar nu super vicer van. Een tijdje geleden was ik muziek aan het samenstellen in een afspeellijst , met hoofddoel dat het als achtergrond muziek kan worden gedraaid .dus hebben jullie misschien tips qua artiest / muziek? Er zijn wel een paar eisen -de muziek moet het liefst van 2008 of eerder zijn. -het moet voor een beetje ouder publiek zien , dus het liefst niet TE drukke muziek - en als je iets weet laat dan de artiest naam achter ( als het een bepaalt nummer is , mag je die er ook bij laten) Ik weet niet zeker of het hier goed staat , zo niet laat het me dan even weten xD. Alvast bedankt , Iggyx360
Iets van Thievery Corporation, Bonobo of Nightmares on Wax. Hoor ik ook vaak langskomen in reisprogramma's.
Zoeken op genre? Downtempo / lounge. Zo heb ik recent paar verzamelalbums gevonden, waarop ook wat van Nightmares of Wax staat. En anders is er vast wel wat te vinden als Lounge / Chill-Out compilation.
Of ochestra muziek met koor en met een drumbeat erdoorheen: E.S. Posthumus heb ik gisteren gevonden toen ik nieuwe nummers zocht voor op mn mp3, klinkt ook best aardig
The xx vind ik altijd wel nice als achtergrond muziek. Hoor het de laatste tijd ook vaak als achtergrondmuziek op tv nu ik er op let.