[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

1. jelrinz

jelrinz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er maandag geweest, echt geweldig! Wat een prachtige stem. De band was zo nu en dan een fijne toevoeging, bij een aantal liedjes hadden ze van mij weg mogen blijven.
    Super aardige kerel ook. Kwam na het concert ook gewoon even een praatje maken enzo.
    In Paradiso was een deel gevuld met stoelen, zou in Hedon ook kunnen zijn, even rekening mee houden ;)

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Klinkt veelbelovend. :)
    Al mogen ze die stoelen weglaten..

3. Bernard

Bernard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Tenacious D op Download 2012. Omg _O_

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe was het gisteren Bauke? :)

6. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Was tof! Grappige kerel ook, leuke interactie tussendoor.
    Klonk ook super goed live, en ik vond de band een fijne toevoeging.
    Kregen sommige nummers toch net wat meer 'body' van.

Er stonden overigens geen stoelen. :)

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb een kaartje over voor Sting die op 07-02-2012 in de HMH optreedt.
    Helaas kan ik niet meer ivm werk.

Is er hier toevallig iemand die daar intresse in heeft?
    Stuur dan even een PM!

8. Bernard

Bernard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou er wel rekening mee dat wanneer de voorverkoop voor Nederlanders (en buitenlanders in het algemeen) start er al 40% van de kaartjes verkocht is aan Belgen, want die hun voorverkoop start 2 weken vroeger. Dus je zal er dit jaar extra snel moeten bijzijn!

Lees ook http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur+en+media/muziek/120201Tomorrowland_Belgen

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Vanavond "The Black keys" in Eindhoven. Jammer dat het geen Paradiso is maar ik heb er erg zin in.

10. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Guns N' Roses staat 4 juni in Ahoy. 60 euro excl. servicekosten.

Shit wordt echt steeds duurder, dit is gewoon niet leuk meer :'-( Toen ze in het Goffertpark optraden (1993 ) was het rond de 25 gulden...

11. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nou nog in de originele formatie was...
    Maar kom op, 60 pleuro is toch altijd te veel

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je gaat toch ook niet 60 euro betalen voor iemand die een stem heeft van een kettingzaag. :9

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Da's het vervelende, hij is nog wel steeds fucking goed :+ Als 'ie er nou ook gewoon niks meer van kon was 'ie al lang door de muziekindustrie uitgekotst, maar hij heeft gewoon nog steeds een van de beste stemmen in rockgeschiedenis. En Chinese Democracy vond ik zeker geen slecht album :) Je moet het gewoon niet meer zien als Guns N' Roses, meer als The Axl Rose Project ofzo. En Axl wil ik gewoon nog een keer live zien, net zoals ik vorig jaar 3x Slash en Steven Adler heb gezien.

Als ik naar Sting ga verwacht ik ook geen concert van The Police (kon ff geen beter voorbeeld verzinnen, 't is te vroeg :+).

Maar, like I said, duur :'-(

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Meen je dit serieus? Maarja.. ik snap ook niet hoe mensen langer dan 12 seconden naar AC/DC kunnen luisteren, je krijgt toch koppijn van dat gekrijs?8)

15. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Hoe was het?

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Foei, AC/DC is baas. Ik luister helemaal niet meer naar hardrock van vroegah maar AC/DC blijft gewoon classic. Voor GnR geen goede woorden meer de afgelopen 15 jaar :emo:

Ben ook benieuw naar je Black Keys ervaring Obscure! Ben helemaal weg van dat laatste album. Dé plaat van 2011.

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.970
    Axl Rose is een mafkees, en waarschijnlijk ook niet meer wat hij geweest is.

Maar hij en de oude GnR verdienen nog steeds respect voor al die geweldige albums van jaren geleden. Ik vind zijn stem ook geweldig, is tenminste uniek. Niet inwisselbaar zoals alle (coldplay-)bandjes tegenwoordig.

EDIT: Zou vanavond wel graag naar D'Angelo gaan, maar kan niet :mad:

Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  18. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    The Black Keys waren erg vet! ze speelden echt van allerlei albums alleen toch wel het meeste van de laatste twee albums. En ik vond het echt jammer dat "I got Mine" niet gespeeld werd.

Maarja dat was te verwachten want het grote publiek werd met die twee laatste albums bereikt.

De show was vet en the Keys speelden erg strak. Alleen vind ik ze toch het hardst rocken als ze oldskool met zijn tweeen op dat podium oude nummers staan te spelen. De rest van het publiek dacht daar anders over. En Little Black Submarines was het hoogtepunt (is ook een geniaal nummer natuurlijk).

Het was dus zeker erg vet alleen over het klokgebouw ben ik minder te spreken. Geen garderobe maar kleine kluisjes waar net 2 winterjassen in passen voor 5 fucking euro. En je kon met munten betalen die eerst bij een kassa gehaald moesten worden waardoor ik heel het voorprogramma heb gemist omdat ik overdag iets anders te doen had en dus niet als 1 van de eerste kon binnenkomen. Waardeloos dus! En ik vind de hele uitstraling van die venue dus niks. Maar goed The black keys waren zelf erg goed en dat maakte dus veel goed.

ff het hoogtepuntje dan maar:

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het klokgebouw ook niet bijzonder. Geef mij maar de HMH. Lelijk gebouw en de binnenkant straalt ook niets uit.

20. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Als het dan toch een grote zaal moet zijn doe dan maar de HMH idd. Tenminste een goeie akoestiek. Maar ik heb nog 10 keer liever Paradiso_O_

Deel Deze Pagina