Project Gamersuggestions

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Weggooi32, 14 jan 2012.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

[gb]Gamersuggestions[/gb]

De beta versie van Gamersuggestions is nu online! Gamersuggestions is de plek om je suggesties voor games te posten, die vervolgens gerangschikt worden door een like/dislike systeem. Op deze manier kunnen developers in één oogopslag zien welke suggesties het meest populair zijn.

[gb]Gamification[/gb]
    Omdat de site voor gamers bedoelt is heb ik ook gamification toegepast op de site. Dit houdt eigenlijk in dat je net zoals in een game kan levelen (zie ranks hieronder), medals kan unlocken en meer.
    Renegade
    Rebel

[gb]Beta[/gb]
    Ik wil de komende weken gaan kijken alles testen en vooral weten wat jullie ervan vinden. Ik hoop daarom dat jullie mee willen doen aan de beta en mij wat feedback willen geven. Het zou helemaal mooi zijn als jullie de link willen delen zodat ik wat meer mensen krijg om te testen!

Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe is dit beter dan een forum van de ontwikkelaar zelf?

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het grootste verschil zit hem in het overzicht. Ik ben ook veel actief geweest op forums van developers. Toch zie je veel goede ideeën ondergesneeuwd raken. Bij ons heb je gewoon een ranglijst welke ideeën het populairst zijn.

Ook willen we gamers erkenning geven voor hun bijdragen. Dit gebeurd op veel verschillende manieren, door medals, een plaats in de hall of fame. Maar ook door bepaalde perks die je krijgt naarmate je een hogere rang krijgt, zo zal jouw stem zwaarder wegen wanneer je veel goede ideeën hebt gegeven.

Wat we ook doen is gamenieuws ranken. We maken zelf geen nieuws, maar gamers kunnen links van andere sites posten (met een korte omschrijving). Vervolgens kunnen mensen ook weer stemmen op dit nieuws. Bij jou voorkeuren kan je aangeven in wat voor nieuws je geïnteresseerd bent (alleen reviews, alleen nieuws voor 360 etc.).

Laatst bewerkt: 14 jan 2012
  4. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    waarom ga je van andere sites het game nieuws halen dan kunnen die mensen het ook gewoon lezen op die andere site

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    GamingRevolution.com

Is ook beschikbaar.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Lekkere cliche naam..
    Gamersuggestions klinkt nice.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zal eens kijken of ik een leuke titel kan verzinnen. Overigens is zo'n site qua opzet volgens mij redelijk nieuw/origineel. Wellicht handig om een ondertitel voor je site te hebben die in 1 zin het doel van de site samenvat?

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Klinkt leuk, ik zal proberen mee te denken.

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Of je post gewoon niet :emo:

Ik probeer alleen maar te helpen hoor.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik ook, sorry dat je niet tegen wat kritiek kan.

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Het is je vergeven.

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind het nog steeds een mooi idee en het lijkt erop dat de uitwerking ook wel goed in elkaar ziet.
    Misschien kan je nog wat meer crowdsourcing en betrokkenheid van ontwikkelaars genereren dmv een concept als battleofconcepts.nl te integreren (als secundair doel)?

13. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat doet Xboxworld dan?|:-

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm zelf schrijven? Alleen standaard nieuws zal niet veel verschillen van de bron/persbureau waar het vandaan komt nee.. Dat is logisch.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Bedankt Nerrion, maar die is helaas al bezet :).

Een cliche naam hoeft helemaal niet slecht te zijn (gamersuggestions is ook niet bijster orgineel). Kijk maar naar de meeste gamesites (Xboxworld, Gametrailers, Yahoo Games enz.).

Klopt idd dat dit redelijk uniek van opzet is. Zijn door de jaren heen wel veel initiatieven geweest die zoiets hebben geprobeerd. Een goede ondertitel is denk ik ook wel een goed idee :)

Tnx, ben benieuwd.

Hiermee bedoel je dat een ontwikkelaar een bepaald probleem voorlegt aan gamers en hun om oplossingen vraagt? Is misschien wel een goed idee :) ik zet het iig op de backburner, dankje!

Wat wij doen is niet nieuws schrijven of publiceren. Ik heb zelf de tijd/het geduld niet om meerdere gamesites te bezoeken dus meestal lees ik er maar eentje. Op onze site kunnen gamers bijv. een link van Xboxworld kopieeëren met een korte omschrijving. Gamers kunnen vervolgens dit ook liken/disliken. Zo krijg je een overzicht van het meest boeiende nieuws (waar je zelf filters op kan aanbrengen). Het nieuws lees je dus niet op onze site, maar gewoon op de nieuwssite zelf.

16. Luwej

Luwej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, denk dat er zeker ruimte voor is op het internet. Heb zelf een hoop suggesties dus ben benieuwd wanneer ik deze mag plaatsen!

:thumbs: keep us posted

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de basis is dus liken/disliken

je zou dat kunnen verwerken in je titel

www.gamerslike.com

bijvoorbeeld :)

edit: ow oeps die lijkt geregistreerd <_<

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het concept van de website goed! Ik denk dat er zeker ruimte is voor iets als dit. Ik hoop dat je een goede start hebt en het verder kan uitbouwen. Mocht je hulp of advies nodig hebben, ik wil er naar kijken!

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mooi :), zal je hier op de hoogte houden!

Tnx, hou ik zeker in m'n achterhoofd :).

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ben hier ook wel benieuwd naar en er is zeker ruimte voor zo'n website!
    hou ons op de hoogt :thumbs:

Deel Deze Pagina